Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Janus

#1
Algemeen / Re: Sfeer
november 29, 2015, 21:20:10
Citaat van: Cambuur LWD op november 29, 2015, 21:04:59
Als de meerderheid de trommel wil, waarom dan geen trommel?!? En hoezo ik neem het forum te serieus? Ik verwacht dat hier ongeveer de doorsnee van een Cambuursupporter op het forum zit.. Ik denk als we een enquête doen over de tribune dat dan de meerderheid ook een trommel wil..

Je merkt nu als het spel minder wordt dat de sfeer behoorlijk inkakt, een trommel kan het mooi oppeppen.

Maar waarom wil je eigenlijk geen trommel?


Ben ook voor de trommel. Had het idee dat een aantal jaren terug vak 12 en 13 zongen. Toen 14 erbij kwam verschoof 12 naar 14 maar toch. Als ik nu sta te schreeuwen staan er na een aantal rijen in vak 14 allemaal stil. Die waarschijnlijk wel aanhaken als er een trommel is.  Verder ook om een nummer "vast te houden"nu ebt het weg. Heb je dan een trommel die ff aanslaat dan blijven mensen langer zingen. Weet dat de discussie al jaaaren gaan. Maar wat we nu hebben is ook niks meer. Eerst was ik heel trots als ik vertelde over de sfeer en vooral het gekkenhuis. Nu hou ik mijn bek wel over de sfeer. We zijn geen club uit zuid amerika die de hele wedstrijd blijven zingen.
#2
Wat betreft sfeer. Ik weet dat er altijd discussie over is maar een trommel zou weer veel goed maken bij ons. Wij kunnen niet meer constant zingen. Wat we wel deden. Het mooiste vind ik constant een nummer zingen. Waarbij als er veel mensen opeens afhaken weer meezingen omdat de trommel weer even aanzet. Nu is het vaak gelijk weer stil en heb je verschillende groepen die weer wat inzetten.
Ik heb het liefst ook geen trommel soms en snap dat er iemand moet zijn die wel maat kan houden maar we hebben m weer nodig om het orkaan geluid terug te krijgen en mensen over de streep te trekken die nu niet meer zingen. Ik zing echt wel maar zie genoeg mensen die nu op noord stil zijn of heel even zingen.
De keeper en verdedigers van de tegenpartij moet weer met knikkende knieën voor noord staan.

Thuis moet weer beven en snap dat het spel daar ook mee te maken heeft.. Toch kon het in de jupiler league ook dus gewoon gas gewe verdomme
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 16, 2014, 11:26:50
Citaat van: Ruppppert op april 16, 2014, 11:21:03
wat dacht je van een ikea , zelfde mooie kleuren en zou een enorme boost zijn voor leeuwarden en omgeving. Nu gaan de meeste mensen na Groningen toe en maken er dan een dagje van inclusief ff de binnenstad in

Idd en dan allemaal bedrijven met geel blauw. Ijzerhandel Regts bijvoorbeeld
#4
Ben blij als we Leeuwin/ team zo houden. Leuk hoor Anco J. maar gaat hij het wel maken in de ere? Moeten in de zomer ook weer spelers behouden en halen. En als je Anco J. koopt wie zegt dat je hem door kan verkopen om er wat aan te verdienen?
#5
Wat ik erg merkwaardig vond, waren de mensen op de balkons van de flats. Mensen van middelbare leeftijd die al dansend hun middelvinger naar ons opstaken. Vreemd gedrag."


Citaat van: dizzhead op januari 28, 2014, 11:22:07

:_schater

:_schater :_schater :_schater Die heeft oek geen idee wat er leeft. Mooi om te lezen.
#6
Ik hoop dat er op Tsunami na wel Leeuwarder muziek wordt gedraaid of over de club Cambuur: Ricky, Rommy enz. Dat past bij de club. Beter dan de top 40
#7
Citaat van: Lore op januari 21, 2014, 19:37:41
Nee dat waren geen Leeuwarders, maar een paar van Birmingham en een paar van Millwall!

Ja en vergeet de vrienden uit Oekraïne niet. Die zijn al aan het oefenen


Wat een mongolen juh. In dkv stadion werd Scc supporters aangevallen door dkv lui en lees je niks van maar de thuis wedstrijd is nog niet geweest of ze zeuren nu al dat het mis gaat..
#8
Citaat van: sccweestwel op januari 20, 2014, 13:28:44
Jansen heeft wat meer vernuft dan Bakker, denk dat dit doorslaggevend kan zijn voor de tweede seizoenshelft !

Maar Bakker speelt meer constant. Jansen hangt van zijn dag af. Of mooi of helemaal niks. Hierbij zeg ik niet dat hij niet welkom is.
#9
mogen ze ook wel wat extra geluidsboxen neerzetten..

Hoe zit het eigenlijk met die boeren. Krijgen ze net zo'n leuke reis als ons. Geen drank, paar uren van te voren lekker in het stadion aanwezig. Geen sponsoren op de tribune met dkv sjaaltjes en die anders van de tribune halen want als het bij hun al niet kan (de altijd zo lieve club die mensen graag ontvangt) dan kan het bij ons ook niet.... deze week goed opletten dat de boeren niks uitvreten. oh wat heb ik een hekel aan die lui zeg.

We moeten winnen,dit is de wedstrijd. Tsunami leuk hoor voor de mensen maar onder de wedstrijd zijn wij aan de beurt om een tsunami door het stadion te laten gaan met echte lwder nummers! vol gas!
#10
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 15 december
december 14, 2013, 14:52:51
Is de kerstman er oek weer met sien bel ?  :_schater

Het zou mooi zijn als we de stadion sfeer weer terug kregen van de hel van Leeuwarden. Volle bak schreeuwen en helemaal gek maken. De verdediging van Ajax mut beve.
#11
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 30, 2013, 08:55:22
Haha Wij hebben niet gevraagd om zoveel belachelijk politie inzet. Een helikopter die mee vliegt en 4 ME bussen voorop... pfff nergens voor nodig. En dan zijn er ook helemaal geen benoemswaardigheden gebeurt. Iedereen liep gewoon weer naar de bus en is naar huis gegaan. Die boertjes maken er van dat we het hele stadion gesloopt hebben natuurlijk. Als de boertjes al wat zouden doen komt het niet in de krant.. Geen publiek in het uitvak is vragen naar problemen want de meeste mensen wonen eenmaal in het noorden dus kunnen dan altijd aan kaarten komen. Dan word het gezellig hehe.
Hoorde dat er spandoeken en mega doeken niet mochten of in beslag zijn genomen. Ik ben er voor om die lui dan ook beperkingen op te leggen als ze hier komen en een boer op een andere tribune gelijk vertellen dat hij zijn sjaal niet mag aan doen van Crone  8P
Zag nog mooie fotos voorbij komen met SCC supporters die in andere vakken staan met scc kleren aan. :scc
#13
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 26, 2013, 10:11:35
Wat heerlijk he eindelijk een derby tegen die strontboeren. Iedereen wil dat het een feestje word. Ze schieten alleen wel een beetje door. De vorige keer in dat boerendorp waren er genoeg Cambuur sjaals en shirts te zien in het dkv stadion. Daar was toen niks mis mee er waren zelfs mensen die van beide clubs een seizoenskaart hadden. Dat kon daar zeiden ze dan want hun zijn een lieve boere club. Andersom was niet te adviseren, huhuveen shirts in het Cambuur stadion want dan zou je klappen krijgen. Zo was het verhaal. Nu een beetje moeilijk doen met sponsorkaarten en uiting van cambuur shirts want dan gooi je olie op het vuur (?) Door die uitspraken en elke dag meer regels te verzinnen gooi je olie op het vuur. Hoe meer politie en vervelende regels hoe meer je de Cambuur supporters iriteerd. De vorige keer liep ik achteraan met een oud mannetje het uitvak uit en stonden er twee pliesie op paarden helemaal in paniek te schreeuwen dat we door moesten lopen terwijl dat niet mogelijk was. Wat je ook schreeuwde gelijk de knuppel op je hasses. Werd er ook nog wat vuurwerk en stenen gegooid en er was helemaal paniek bij die lui. Bedoel alleen maar te zeggen, hoe meer gedoe met regels hoe gekker mensen worden. Hoop dat die pliesie en huhu beveiliging een beetje relax kunnen doen anders ben ik benieuwd hoe het gaat worden. Zit gvd al uren van te voren in dat uitvak. En dat clublied van hun.... net als vorige keer, uitfluiten en dan daarna gelijk het woanskip. klaar. Dan helemaal gek zingen met sien allen. En hopelijk winnen tegen die lui.  :scc
#14
Het is al jaren een drama wat kaarten verkoop betreft alleen de prijzen gaan nu wel heel erg omhoog. Er zullen wel redenen zijn net als voorgaande jaren dat er kosten zijn voor stewards en dat Cambuur geen bussen kan regelen omdat ze niet voor Cambuur willen rijden enz. Nou dan ga je als club maar eens zorgen dat er wel (goedkoper) bussen geregeld worden. Het is toch gvd niet normaal wat je als supporter allemaal moet pikken. Andere clubs kunnen het ook en lijkt het dat ze daar supporters wel tegemoet kunnen komen met bijvoorbeeld een standaard supportersvereniging bus.
Je wilt als club graag veel supporters mee toch?
Nu weet ik dat dit al jaren een discussie is maar als je bedenkt dat je naast vrij nemen van werk op de wedstrijddag dat ik ook vrij moet nemen om kaarten te halen en nou kom ik ook nog eens niet eens uit Leewarden het altijd een heel geregel is en al  veel geld kost. Nou doe je dat voor je club en daar is niks mis mee maar als de combi's ook nog eens boven de 40 euro worden voor een wedstrijd Deventer en Huhu ook nog eens 30 euro en dan oooook nog eens je uitkaart laten zien bij een buscombi die ik begrijp en accepteer...
Dan wordt het wel eens tijd voor echt actie want ik bin er wel een beetje klaar mee. Ik hoop dat er echt eens wat gebeurt bij Cambuur want nu heb ik het gevoel dat ze het totaal niet serieus nemen. Sorry voor het zeiken :koffie  :scc
#15
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
augustus 25, 2013, 22:14:14
Weet iemand waar ik het Cambuur embleem kan krijgen? "vroeger kon je die los kopen voor op je bomberjack... Ik ga naar de oktoberfest in München en wil mijn lederhose even mooi maken met een Cambuur logo :scc