Citaat van: Cambuur LWD op november 29, 2015, 21:04:59
Als de meerderheid de trommel wil, waarom dan geen trommel?!? En hoezo ik neem het forum te serieus? Ik verwacht dat hier ongeveer de doorsnee van een Cambuursupporter op het forum zit.. Ik denk als we een enquête doen over de tribune dat dan de meerderheid ook een trommel wil..
Je merkt nu als het spel minder wordt dat de sfeer behoorlijk inkakt, een trommel kan het mooi oppeppen.
Maar waarom wil je eigenlijk geen trommel?
Ben ook voor de trommel. Had het idee dat een aantal jaren terug vak 12 en 13 zongen. Toen 14 erbij kwam verschoof 12 naar 14 maar toch. Als ik nu sta te schreeuwen staan er na een aantal rijen in vak 14 allemaal stil. Die waarschijnlijk wel aanhaken als er een trommel is. Verder ook om een nummer "vast te houden"nu ebt het weg. Heb je dan een trommel die ff aanslaat dan blijven mensen langer zingen. Weet dat de discussie al jaaaren gaan. Maar wat we nu hebben is ook niks meer. Eerst was ik heel trots als ik vertelde over de sfeer en vooral het gekkenhuis. Nu hou ik mijn bek wel over de sfeer. We zijn geen club uit zuid amerika die de hele wedstrijd blijven zingen.
