Wat de play offs betrefd:
Roda gaat zowel uit als thuis winnen van Sparta, de voorhoede van Roda (Demouge, Malki) is gewoon te superieur voor een JL club. Dat zag je wel bij de Graafschap. Ik schat de kans op winst voor Sparta heel klein in.
De Egels zullen wel winnen van die palingboeren, dat team van Volendam ziet er na Tuyp en Kuwas ook niet echt heel sterk uit.
Roda gaat zowel uit als thuis winnen van Sparta, de voorhoede van Roda (Demouge, Malki) is gewoon te superieur voor een JL club. Dat zag je wel bij de Graafschap. Ik schat de kans op winst voor Sparta heel klein in.
De Egels zullen wel winnen van die palingboeren, dat team van Volendam ziet er na Tuyp en Kuwas ook niet echt heel sterk uit.
dat scheelt ook weer wat geld
110% against modern football