Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - LwD-West

#1
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 21, 2013, 13:07:37
Wat de play offs betrefd:
Roda gaat zowel uit als thuis winnen van Sparta, de voorhoede van Roda (Demouge, Malki) is gewoon te superieur voor een JL club. Dat zag je wel bij de Graafschap. Ik schat de kans op winst voor Sparta heel klein in.
De Egels zullen wel winnen van die palingboeren, dat team van Volendam ziet er na Tuyp en Kuwas ook niet echt heel sterk uit.
#2
Algemeen / Re: Sfeer
mei 21, 2013, 12:59:00
Hou die hekken maar zo dan, Thialf gaat weg als hoofd schaatsbaan door de bouw van een nieuwe in Almere. Dus dan zou de provincie liever subsidies geven aan de bouw van een nieuw sportpark voor het Voetbal (SCC) Basketball (Aris) en de schaatsbaan in Leeuwarden. Dan kunnen we dan beter een high tech stadion maken. Met een uitvak van plexiglas  |:) dat scheelt ook weer wat geld
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 21, 2013, 12:51:12
Lekker het normale gras behouden, het was met name in dit seizoen een steunpillaar bij de thuiswedstrijden.  :0= 110% against modern football
#4
Martijn begint steeds beter te draaien onder leiding van Henk, ik vind hem een goede speler maar ik weet dat hij nog beter kan. Ga zo door  :0= Barto
#5
Het is zeker een goede speler, een speler die soms (te) vaak voor eigen succes gaat. Maar dat kan ik in ons voordeel werken. Ik zeg houden en laten doorgroeien in 058 , bij vite$$e komt hij toch nooit op het veld.
#6
Algemeen / Re: Sfeer
mei 01, 2013, 18:42:56
Ik hoop dat we toch een mooi sfeertje krijgen vrijdag op Noord zonder Vak 14. Neem aub geen trommel mee en gebruik alleen een Megafoon als de egels voor staan. Anders lijken we net dkv en 020 en dat moet niet  |:)
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 28, 2013, 20:32:34
Dat stadion mag er van mij nu wel komen , de gemeente moet niet zo moeilijk doen ze kunnen juist een hogere omzet krijgen als er samen met de ijshal een nieuwe stadion wordt gemaakt. Ik zeg doen  :scc
#8
Algemeen / Re: Sfeer
april 28, 2013, 20:21:56
Ik mis de sfeer en de songs van vroeger, toen was een groep met de jel: één voor allen en allen voor één. Nu zijn het gewoon 2 individuele vakken, en dan krijg je wat je bij 020, Den Haag en P$V en Willem 2 ook krijgt, 2 groeperingen die compleet andere liedjes zingen :(
#9
Algemeen / Re: Sfeer
april 28, 2013, 10:54:48
Beter gaat iedereen die niet zingt op Noord gewoon van de tribune en gaat maar naar een andere tibune. De sfeer is door de jongeren verslechterd ik zit zelf oost maar ik kan de liederen van VAK nauwelijks verstaan als beide groeperingen door elkaar gaan zingen. Bijv. tegen Emmen thuis, bij vak 14 hoor 'Leeuwarden the side dit is de club waar het allemaal om draait' en bij vak 13 hoor ik 'SC Cambuur jalalala sc cambuur'. Waarom gaat vak 14 niet gewoon terug naar vak 13 , en gaan die jongeren maar een plekje omhoog. Dan heb je onderaan de fanatieke aanhang en boven de niet fanatieke, en als de fanatieke aanhang een liedje zingt dan kunnen de anderen volgen en meezingen  :y
#10
Selectie en Technische staf / Re: Yuri Rose
april 27, 2013, 20:28:30
Bedankt Rose voor het goede seizoen en voor de strijdlust  :thumbsup This is the End  :wall
#11
Ik ga naar het Cambuurplein of naar EL om de wedstrijd te zien, Volendam laat 3 punten liggen in Deventer en wij gaan net als in Emmen Woudestein domineren :thumbsup en dan worden we kampioen