Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 16:16:08
Ik stap liever zo lam als een aap uit.......
Kaart is ook binnen. Met dank aan De Twaalfde Man. Klasse, maatje!
![]()
Graag gedaan Len! Neem jij de
mee?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 16:16:08
Ik stap liever zo lam als een aap uit.......
Kaart is ook binnen. Met dank aan De Twaalfde Man. Klasse, maatje!
![]()
mee?
Citaat van: Len Cantello op april 29, 2013, 15:02:08
0-2 (0-0)
2x Hemmen
6x
1x :SCHAAL
24x
mee in de kofferbak?
Citaat van: rody rules op april 23, 2013, 12:04:30
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-mei-3-1-fan-emmen
mooi het radiofragment van de goals van omrop fryslan
FORZA CAMBUUR