Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - de 12e man

#1
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 06, 2013, 10:57:08
Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 16:16:08
Ik stap liever zo lam als een aap uit.......

Kaart is ook binnen. Met dank aan De Twaalfde Man. Klasse, maatje!
:proost :proost

Graag gedaan Len! Neem jij de  :grolsch mee?
#2
nog een half uurtje werken en dan straks op naar Rotterdam. Gas geve vanavond!!!!

|:)FORZA CAMBUUR |:)
#3
Pool / Re: Pool: Excelsior - Cambuur
mei 01, 2013, 14:20:21
0-4 (0-2)
2xHemmen
2xBarto

2x :gelekaart

1x  _O_
#4
Pool / Re: Pool: Excelsior - Cambuur
mei 01, 2013, 14:18:05
Citaat van: Len Cantello op april 29, 2013, 15:02:08
0-2 (0-0)
2x Hemmen

6x :gelekaart

1x :SCHAAL

24x  :grolsch

:grolsch mee in de kofferbak?
#5
Citaat van: rody rules op april 23, 2013, 12:04:30
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-mei-3-1-fan-emmen

mooi het radiofragment van de goals van omrop fryslan

SUPER om weer even terug te horen  :0= FORZA CAMBUUR |:)