must dan niet te hard werken richard,want anders vragen ze dei oek om een speciale rol te vervullen in het amigo pak
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....
erop
|:)ik heb alle vertrouwen erin dat ie een mooi ploegje komt te staan voor de eredivisie!!!