Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambuurlwdfan

#1
Algemeen / Re: Sponsoren
juli 05, 2013, 02:04:40
must dan niet te hard werken richard,want anders vragen ze dei oek om een speciale rol te vervullen in het amigo pak :camigo
#2
Algemeen / Re: Sponsoren
juli 05, 2013, 01:59:17
misschien krijgst dan oek wel een dubbel functie in de toekomst...naast henk de jong als hij hoofdtrainer hier word,en jij als assistent trainer? is dat een optie? 8P
#3
Algemeen / Re: Sponsoren
juli 05, 2013, 01:57:02
Citaat van: richard op juli 05, 2013, 00:36:24
Bij zakenclub snappen ze het nog steeds niet, als ik daar de leiding had stond er 1 iemand aan de tap die constant door tapte en 1 die de mixjes en wijn en dergelijke regelde en 2a3 dames die de boel uitgeven.....tis zo makkelijk.....


kiek das taal,kest het niet ff voorstellen?  :thumbsup
#4
Citaat van: denistel op juli 05, 2013, 00:21:32
hij is anders 84 kilo :_schater

kest goed inkoppen denistel :proost
#5
ik heb een gerucht gehoord dat engelaar hier dolgraag wil spelen,maar cambuur is tot de conclusie gekomen dat ze engelaar te licht vinden voor de selectie :y :y
#6
Wedstrijden / Re: 4 augustus cambuur - NAC
juli 02, 2013, 20:05:47
nog 33 dagen :thumbsup :thumbsup |:) |:)
#7
mooi sjaaltje,alleen die 100% anti cambuur en super vriezers er weg laten en die kleuren in geel/blauw :thumbsup en owja graag het cambuur  :scc erop :insane
#8
Van alles en nog wat / Re: Aliens/UFO's
juni 24, 2013, 22:58:08


weet het niet zeker,maar volgens mij al eens gepost op het oude forum...
#9
henk de jong :schaal :schaal
#10
Algemeen / Re: Sfeer
juni 14, 2013, 02:15:31
lekker knus juh  8)
#11
Algemeen / Re: Sponsoren
juni 14, 2013, 01:58:55
vd belt heeft jou proberen te bereiken,maar de nimst niet op
#12
Wedstrijden / Re: 4 augustus cambuur - NAC
juni 14, 2013, 01:56:09
Cambuur - Nac 2-0 |:) |:) |:) |:) |:) |:)
#13
maak je niet druk de kentering is gewoon een feit!!! Cambuur komt er aan en die 6 punten zijn voor ons!!!!!!! :scc :scc :scc :scc :scc :scc
#14
heerlijk hoe het leeft op het forum |:) |:) |:) |:)ik heb alle vertrouwen erin dat ie een mooi ploegje komt te staan voor de eredivisie!!!
lijkt me ook wel  een mooi op de eerste thuis wedstrijd een hele grote sfeer acties op touw te zetten!!!
één grote spektakel moet het worden :ams :ams :ams :ams :ams |:) |:) |:) |:)
#15
Als cambuur het geluk nou eens mee zit,en voortvarend seizoenen krijgen in de Eredivisie dan ben ik er van overtuigd dat de kentering een feit gaat worden...en dat cambuur kan groeien en de weg open ligt voor successen!!!cambuur liwadden