Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 21:00:28
Volgens Lambooy zou er begin Mei al een speler komen.
Dus nog maar even afwachten
Dat zal vermoedelijk Costarelli zijn geweest
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 21:00:28
Volgens Lambooy zou er begin Mei al een speler komen.
Dus nog maar even afwachten
Citaat van: fred op mei 03, 2026, 17:18:36
Nou Mark zei wel "tot volgend seizoen"
Citaat van: Beul B op april 28, 2026, 21:04:44
Bij de uitspraak over NAC kan het zijn dat NAC in het gelijk wordt gesteld. De KNVB heeft laten weten daar heel bang voor te zijn. Dan moeten tientallen wedstrijden over nieuw worden gespeeld. Dat is niet mogelijk en de KNVB heeft laten weten dat de competitie dan ongeldig wordt verklaard. Zou dit betekenen dat er dan geen degradanten zijn??
En dus ook geen promovendie???
Komt de grootste dwaling in de sportgeschiedenis weer boven???
Het zal toch niet...
Citaat van: Trainert! op april 05, 2026, 21:45:58
Laat me raden, het ontbreekt aan interesse.
Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 09:04:34
Ik oek niet, maar gister einde van de middag ging Malm? totaal onverwacht toch overstag....
Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 12:17:57
Waar ook wel wat aan gedaan mag worden zijn de statiegeldbekers rovende tokkiejeugd op Oost. Je moet de hele wedstrijd opletten waar je je biertje neerzet, want ze jatten ze gewoon onder je neus vandaan.
Citaat van: michello op maart 13, 2026, 13:07:06
Voor ieder hier nog even het verhaal van de dag 29 november 2005, dik 20 jaar geleden. Prachtig stuk over hoe die dag verliep. Op een haar na en we waren er niet meer geweest.
Citaat van: michello op februari 25, 2026, 09:35:33
Dit zal de bondscoach toch ook zien. Ik durf mijn geld wel in te zetten dat hij mee mag naar het WK. In dat geval heeft hij wel een monsterseizoen gedraaid, qua wedstrijden etc.
Citaat van: michello op december 16, 2025, 12:01:46
Ik denk dat als hij blijft en zo blijft presteren in de zomer boven de 2 miljoen uitkomt en als we promoveren zal er zeker 25% bij op komen. We zijn gezegend met zo?n lang contract, dat is letterlijk goud waard! Sandor kan wel eens gelijk gaan krijgen..Fingers crossed!
Citaat van: Bankzitter op december 15, 2025, 06:52:40
Met een WK in de zomer moet als club of zaakwaarnemer rustig wachten tot de gekte op transfermarkt toeslaat. Bedragen worden dan hoger dan in de winter.
Ook na de zomer is hij nog maar 19.
Citaat van: Noordcambuur op november 12, 2025, 13:19:17
Galvez had toch interland verplichtingen.
Citaat van: oost op november 07, 2025, 07:49:26
Heeft hij niet een zware kruisband blessures gehad voordat hij hier tekende? Want dat zou kunnen verklaren waarom hij nog steeds niet 100% fit is geweest. Maar ik schrijf hem nog niet af. Vond hem in de voorbereiding 1 van de betere spelers. Dat hij daarna een terugval fysiek heeft gehad kan natuurlijk komen doordat die meer dan een jaar eruit is geweest
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.