Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - KristCambuur

#1
Al iets bekend over de proefspelers?
Ben ook benieuwd of El Baad en Constancia een contract gaan krijgen.
#2
Gisteren dus ruim verloren van Groningen. Iemand die is wezen kijken of de opstelling  weet?
#3
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 14:00:08
Soccer Vision / VVCS ‏@SoccerVision1  25m25 minutes ago View translation
Willem Gootjes maakt de overstap van @fcgroningen naar @SCCambuurLwd en tekent een overeenkomst voor één seizoen.

Selectie Jong Cambuur 2016/2017

Keepers       
Kevin Wilpstra
Jonathan Waterberg      

Verdediging           
Delvechio Blackson
Omar El Baad
Saïd Hassan
Jordy den Hoedt
        
Middenveld         
Daniël van Warven            
Yordi Schols
Oger Klos
Danny Agostinho Henriques
Milan Vissie
Willem Gootjes

Aanvallers         
Ashley Constantia
Rowdy van Putten
Nygel Velder

Ik ga er vanuit dat El Baad en zeker Blackson in de nabije toekomst (vast) aan gaan sluiten bij de eerste selectie.
Ik denk verder dat Van Warven en Van Putten ook minuten gaan maken komend seizoen, Van Putten zal wel derde spits worden.

Daarom moeten er zeker nog een aantal verdedigers en aanvallers bij gaan komen.            
#4
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 16:26:49

Selectie Jong Cambuur 2016/2017

Keepers       
Kevin Wilpstra
Jonathan Waterberg      

Verdediging           
Delvechio Blackson
Omar El Baad
Saïd Hassan
Jordy den Hoedt
        
Middenveld         
Daniël van Warven            
Yordi Schols
Oger Klos

Aanvallers         
Ashley Constantia
Rowdy van Putten
Nygel Velder
Matthijs Hardijk

Hoe zit het eigenlijk met Rodney Cabral? Niks meer van gehoord na zijn testwedstrijden in maart/april.
#5
Misschien een bizarre suggestie en totaal niet realistisch, maar ik zou Reza Ghoochannejhad graag terug zien komen.
#6
Citaat van: hobbes op februari 08, 2016, 15:06:01
Best snel vind ik. Doet Quincy ook mee?  Ik zie net op twitter dat hij niet op het wedstrijdformulier staat, is ie alweer vertrokken?
Nee is een officiële beloftewedstrijd dus dan mag hij niet mee doen.
#7
Haha, interview met Quincy gezien. Hele positieve gozer inderdaad! Ben benieuwd hoe hij er voor staat, iemand die gister bij de beloften is wezen kijken toevallig?
#8
Geen idee waar ik het anders moet vragen dus stel ik de vraag hier:
Iemand die de afgelopen dagen bij een training van de beloften is geweest, zo ja hoe was Quincy Owusu Abeyie?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
januari 31, 2016, 19:04:35
Speelde een geweldige pot!
#10
Selectie en Technische staf / Re: Kevin van Veen
januari 31, 2016, 10:36:57
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2016, 10:33:05
En Overgoor, Lachman, Hierariej hadden het wel dus dat is geen enkele garantie voor succes. Ik heb eerlijk gezegd weinig van deze jingen gezien in de juup, weet alleen dat hij aan de lopende band scoorde voor oss. In ieder geval welkom.
Laten we Lachman en Hiariej nog niet afgeschrijven, zelfde geldt eigenlijk ook nog wel voor Overgoor.
#11
Goed nieuws! Komt er nu nog een buitenspeler bij of blijft het hierbij?
#12
Selectie en Technische staf / Re: Kevin van Veen
januari 31, 2016, 10:15:59
Welkom! Uitstekende versterking!
#13
Sarpong zijn contract ontbonden in Nieuw-Zeeland. Iets voor Cambuur?
#14
Citaat van: speculeter op januari 29, 2016, 15:02:28
Zal wel of van veen of van duinen worden.
Zeker niet allebei!
Dat vrees ik helaas inderdaad ook
#15
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2016, 14:38:04
Speelt bijna nooit in de spits, vandaar amper goals. Heb hem gezien met Scunthorpe tegen Chelsea in de FA cup, en hij kon gemakkelijk mee met het niveau. Zou in mijn ogen een prima versterking zijn. En zelfs als je het ook in Barto ziet zitten heb je nog een spits nodig, aangezien Berisha nooit fit is. Van Veen zou bovendien als hangende linksbuiten kunnen spelen (daar speelde hij ook tegen Chelsea).

Klopt inderdaad! Is daar ook DE man heh, de supporters zien hem als de sterspeler. Denk echt dat het een aanwinst zou zijn en mocht naast hem ook Van Duinen nog komen, draai je gewoon een hele goede transferperiode.