Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - rody rules

#1
dat is een prima leeftijd toch? welke andere speler legt er zo even een vrije trap in waardoor je weer in een moeizame partij in de wedstrijd komt? wie zorgt er nu dat het spel wordt verdeeld, of even met een slimme valpartij rust wordt gecreeerd. ik weet het niet
#2
Gaat vandaag wel voor de 4e week op rij in de fout he..

Roda jong az vvv en vandaag ook niet lekker.

Maar hij krijgt ook elke keer weinig te doen dat zal volgend seizoen anders zijn. Van mij krijgt ie voordeel van de twijfel
#3
Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:10:03
Janssen

Mulders Amofa Baoef arsman

Apkakou vd Sande  Rolke

Henstra Binder  Kvam

Dat zou je opstelling kunnen zijn.
Met Wiebe en Berkhout als enige 2 wissels die nog mee kunnen komen.

Er moet heel veel gebeuren, want Baouf zal ook wel vertrekken.


Wiebe? Dat is een grapje neem ik aan? Die kan het niveau echt bij lange na niet aan, nu al niet
#4
Waarom zou je graag voor een jonge trainer willen gaan? Ik snap dat nooit zo goed. Teveel voorbeelden van dat het fout gaat (van persie heitinga cocu enzovoort) en maar zelden dat het goed gaat. Dus snap niet zo goed wat dat oplevert.
Ik zie veel liever iemand die de klappen van de zweep kent en met veel eredivisie-ervaring . Een type rogier meijer oid
#5
Selectie en Technische staf / Re: Rik Mulders
maart 23, 2026, 14:00:58
Voor Henk is de wedstrijd niet compleet als Wiebe Kooistra niet invalt. Zo lijkt het althans. Jermoumi zat toch ook gewoon op de bank? Vervang dan een rechtsback voor een rechtsback
#6
Verkopen aan een topclub die hem nog een jaar bij ons verder wil laten rijpen
#7
hij was zonder meer de man gister. won vrijwel elk duel, was aanspeelpunt en wist elke keer de bal goed door te kaatsen. en belangrijk met 2 goals
#8
topspeler om te hebben. is gebleven en pakt zijn kansen nu met beide handen aan. en toont zich toch als leider van dit team momenteel.

go nicky |:)
#9
Selectie en Technische staf / Re: Tony R?lke
februari 23, 2026, 09:37:23
ik mag aannemen dat deze man morgen op de bank begint? Afgelopen paar wedstrijden deed het pijn aan de ogen. Leek na 5 minuten al doodop
#10
Selectie en Technische staf / Re: Ethan Apkakou
januari 02, 2026, 11:55:36
Citaat van: upweer op januari 01, 2026, 15:53:01
Het gaat mis zodra hij een spits aanneemt, de rest is allemaal top!

Haha dit is inderdaad wel waar ja  :_schater
#11
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
november 07, 2025, 10:39:55
ben het hier totaal niet mee eens. Hij is een van de meest rustigen aan de bal, probeert vaak vooruit te denken. Wordt verdedigend nog wel eens overlopen maar dat gebeurde bij Visser net zo goed.
Geen spectaculaire speler maar hij heeft wel rust en ervaring. Ik vind juist eerder dat je duidelijk kan zien dat Rolke het niet kan bijbenen.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Tony R?lke
september 23, 2025, 09:38:06
Nu we iets sneller spelen en combineren dan vorig jaar merk je dat hij net te kort komt vind ik. Ik waardeer zijn drive en inzet overigens wel, maar bij de snelle combinaties, die we nu echt wel wat makkelijker maken dan vorig seizoen, heeft hij elke keer net wat te veel tijd nodig
#13
dit is toch juist iets heel goeds? afgelopen decennia op een enkele speler na bijna nooit iets aan spelers verdiend. En dezen gaan allemaal met winst de deur uit.

En laten we eerlijk zijn: Nieling, Mercera en Nartey zijn nou alle drie niet echt spelers die er met kop en schouders bovenuit staken. Zeker de laatste 2 niet. Als je daar nu geld voor krijgt is dat toch mooi meegenomen? HEt is maar zeer de vraag of dit soort spelers meer op gaan leveren als ze nog een jaar blijven. Nartey zou ook zomaar eens op de bank kunnen belanden met het huidige aantal middenvelders. Dan is het toch mooi dat we hier aan verdienen? En er zullen heus wel doorverkoop-percentages zijn bedongen voor het geval dat deze spelers toch onverwacht nog toppers gaan worden. Dan verdienen we er alsnog aan.

Het begint ergens op te lijken, nu hopen dat andere aankopen ook gelukkig uitpakken. Dit kunnen we nog niet beoordelen.
#14
Binder nog niet gerust op  :proost
#15
Citaat van: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

Kooistra?  :_schater Op basis waarvan? Of ben je zelf Wiebe Kooistra misschien?  :devil