Bijker gesignaleerd bij het stadion. Voor boodschappen? Of een optie voor cambuur aangezien die transfervrij is.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2014, 15:58:02
Ik zou beginnen met
Nienhuis
Droste Reijnen Bijker Vytas
El Makrini
Rusnak VD Streek
Narsingh Barto Meleg
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:58:10
Bijker en Nienhuis voorlopig maar in de wachtkamer. Niet voor de eerste keet door de mand gevallen.
Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 10:52:56
staat hier boven al vermeld....
hoort in het kopje ere divisie thuis
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!
Citaat van: Cambuur058 op maart 13, 2014, 21:08:21
misschien deze jongen even vragen: https://twitter.com/TIMDRENTH
Citaat van: Scc01 op maart 10, 2014, 09:21:58
Vroeg me sowieso af hoe al die lui met sv's daar zo naar binnen konden komen.