Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - rtscc

#1
Bijker gesignaleerd bij het stadion. Voor boodschappen? Of een optie voor cambuur aangezien die transfervrij is.
#2
en nu nog maar is een vervanger zoeken !

een betere als Ogbeche krijg je niet meer.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
februari 05, 2015, 18:07:59
speelde gister gewoon een normale wedstrijd .
#4
Wedstrijden / Re: FC Twente - SC Cambuur
januari 06, 2015, 11:25:43
Prijzen losse verkoop competitie 2014-2015
Vak                                          Normaal   Specials*
110, 117, 127                           € 39,50   € 52,-
313 t/m 315                           € 38,-      € 48,-
311, 312, 316, 317                   € 35,50   € 45,50
310, 318   € 33,-                   € 43,-
308, 309, 319, 320             € 30,50   € 40,50
135, 136   € 28,-                   € 38,-
302 t/m 307 en 321 t/m 323   € 28,-   € 38,-
101 t/m 109 en 118 t/m 126   € 28,-   € 38,-
Rolstoeltribune / begeleider   € 19,50   € 24,50



Dan zijn de kaarten hier nog betaalbaar  :P
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)
november 25, 2014, 09:43:03
Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2014, 15:58:02
Ik zou beginnen met

Nienhuis
Droste Reijnen Bijker Vytas
El Makrini
Rusnak VD Streek
Narsingh Barto Meleg

#6
Citaat van: zeewolde op november 02, 2014, 16:26:15
Bijker maar eens op de bank :( :(

goed idee man  :zucht :zucht
#7
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 14, 2014, 17:36:13
14 oktober 2014, 16:49
Na weken van reikhalzend vooruitkijken is het aanstaande zondag eindelijk zover; dan speelt SC Cambuur in het Abe Lenstra Stadion de enige echte derby tegen sc Heerenveen. De mannen van Henk de Jong zullen bij deze derby gesteund worden door ruim 1200 supporters. Om alles zo veilig en soepel  mogelijk te laten verlopen vertrekken de bussen in drie verschillende clusters en hebben we een aantal huisregels opgesteld.

Alle supportersbussen vertrekken aanstaande zondag vanaf het WTC-Expo terrein (Heliconweg 52,  8914 AT Leeuwarden) naar Heerenveen. Dit zal gebeuren in 3 clusters. De vertrektijden zijn als volgt:

Cluster 1             Bus 1 t/m 9                         vertrek: 10.00 uur
Supporters cluster 1 dienen om 9.30 uur aanwezig te zijn bij hun bus voor de instap (busnummer staat op omwisselbiljet)

Cluster 2             Bus 19 t/m 23*                   vertrek: 10.30 uur
Supporters cluster 2 dienen om 10.00 uur aanwezig te zijn bij hun bus voor de instap (busnummer staat op omwisselbiljet)

Cluster 3             Bus 10 t/m 18*                   vertrek: 11.00 uur
Supporters cluster 3 dienen om 10.30 uur aanwezig te zijn bij hun bus voor de instap (busnummer staat op omwisselbiljet)

* Bussen cluster 2 en 3 zijn gewisseld


Lekker is dat sta ik daar kwart voor 6 in de rij voor een kaartje, kom ik als nog als laatst aan !
#8
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 21, 2014, 17:40:43
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:58:10
Bijker en Nienhuis voorlopig maar in de wachtkamer. Niet voor de eerste keet door de mand gevallen.

na 1 wat slechtere wedstrijd van bijker, gelijk op de bank ? :zucht
#9
Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 10:52:56
staat hier boven al vermeld....
hoort in het kopje ere divisie thuis

zou het volgende keer daar in melden  :D
#10
sander duits naar eagels ! Bron:voetbalzone
#11
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!

eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche  :)
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart
maart 14, 2014, 09:33:33
SC Cambuur leunt vrijdagavond in het Eredivisie-duel met RKC Waalwijk op zijn sterke thuisvorm. De friese zijn lastig te kloppen in het sfeervolle onderkomen in Leeuwarden, waar het publiek altijd op de banken staat.


"Negentig minuten lang gaan ze hier, alle tienduizend, tekeer", zegt Cambuur-verdediger Martijn van der Laan in gesprek met De Telegraaf over de friese fans. Niets voor niets wist Cambuur in eigen huis, buiten de topclubs, vaak tegenstanders het zwijgen op te leggen. Alleen Ajax, Feyenoord, FC Twente en PSV wonnen in Leeuwarden. RKC Waalwijk, dat de punten hard nodig heeft, weet dus wat het te wachten staat.

"Het kunstgras helpt natuurlijk ook mee. We kunnen ons positiespel hier altijd goed uitvoeren. Maar onze supporters, die gaan maar door en gaan maar door", zegt Van der Laan, die merkt dat tegenstanders onder de indruk raken van de fans tijdens een wedstrijd. "Iedereen heeft het daarover. Ook tegenstanders waar ik vroeger nog mee gespeeld heb. Die zeggen ook: 'Tsjongejonge, het is eigenlijk maar een kleine club, maar wát een sfeer hier'."

|:) |:)
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart
maart 14, 2014, 08:46:32
Citaat van: Cambuur058 op maart 13, 2014, 21:08:21
misschien deze jongen even vragen: https://twitter.com/TIMDRENTH

dat kaartje is net verkocht.
#15
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 10, 2014, 09:28:55
Citaat van: Scc01 op maart 10, 2014, 09:21:58
Vroeg me sowieso af hoe al die lui met sv's daar zo naar binnen konden komen.

waar binnen?