Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Paulientjuhh

#1
Algemeen / Re: R.I.P Auke!
januari 17, 2014, 14:29:58
en wat denken we over een stille tocht voor de aanvang cambuur dkv (of eagels)
net zoals toen met jan riedstra
van het zaailand naar de binnestad zo langs zijn huis ff minuut stilte en ff toe zingen en dan richting stadion
#2
Algemeen / Re: R.I.P Auke!
januari 17, 2014, 13:50:24
rust in vrede 
de derby in lwd was zo dichtbij echt jammer dat je het niet mee mocht maken
punten opdragen naar auke vind ik een goed idee
#3
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)
#4
Pool / Re: POOL: Almere city - Cambuur
maart 27, 2013, 18:47:50
1-3 :scc
hemmen
oebele
hemmen