Citaat van: GerardFraneker op december 04, 2013, 15:16:19
Beste mensen,
We proberen een busje te regelen voor 8 à 9 personen.
Heeft iemand een busje te huur voor een schappelijke prijs?
Of kent iemand een autoverhuur bedrijf waar het mogelijk is om niet voor de volle prijs een busje te huren?
Alvast bedankt!
Birdaard raad ik je af. Slechte ervaringen mee, alle hoofdsteunen waren er al uitgetikt maar nadat wij het busje terugbrachten hadden wij dit zogenaamd gedaan en omdat er 2 euro uit de tank miste wou de verhuurder dit ook nog hebben.. Wijtsma in dokkum raad ik ej wel aan, prima prijsje en vriendelijke service daar.
Auto pallas is duurder maar dan kun je wel gewoon in Leeuwarden het busje ophalen
Niets aan toe te voegen en laten we massaal dat lied wegfluiten zondag!
