Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: YellowBlue op juni 04, 2026, 21:55:05
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces. De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren. Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl
Citaat van: Westerpark op juni 04, 2026, 09:50:18Nee, was bij ons ook geen optie
Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2026, 11:29:30
Verhuisd Cambuur is terug: 'En nu moeten we n??it meer degraderen'
Iemand die lid is van VI en dit kan plaatsen hier?
Citaat van: Lore op februari 17, 2026, 08:00:22Hij kreeg wel degelijk geel, buiten de 16 had dit rood geweest maar omdat het erbinnen was kun je het niet 2x straffen, dus geel en een penalty.
Belachelijk en die keeper van Jong Ajax had geen enkele intentie om de bal te spelen. En dan is het rood. Misschien kan je er over discussi?ren, maar hij krijgt geeneens geel
Citaat van: Bens op februari 06, 2026, 12:41:04Zo goed als zeker
Zou Emmen-Cambuur ook worden afgelast, nu Emmen voor vanavond ook is afgelast.
Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08Ben benieuwd, wat is je bron?
Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?