Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Vak 4

#1
Citaat van: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater

Wij nu ook  :thumbsup
#2
Mijn ouwe heer kan ook een seizoenskaart aanschaffen, alleen Noord is geen optie meer
#3
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
juni 05, 2026, 10:40:35
Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2026, 21:55:05
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces.  De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren.  Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl

Keurig
#4
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
juni 04, 2026, 09:56:49
Citaat van: Westerpark op juni 04, 2026, 09:50:18
Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.
Nee, was bij ons ook geen optie
#5
Weet iemand hoeveel uitkaarten er tot nu toe verkocht zijn?
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 25, 2026, 11:32:46
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2026, 11:29:30
Verhuisd Cambuur is terug: 'En nu moeten we n??it meer degraderen'

Iemand die lid is van VI en dit kan plaatsen hier?

Het stuk heeft Derckx geplaatst bij Emmen- Cambuur
#7
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
februari 17, 2026, 08:46:05
Citaat van: Lore op februari 17, 2026, 08:00:22
Belachelijk en die keeper van Jong Ajax had geen enkele intentie om de bal te spelen. En dan is het rood. Misschien kan je er over discussi?ren, maar hij krijgt geeneens geel
Hij kreeg wel degelijk geel, buiten de 16 had dit rood geweest maar omdat het erbinnen was kun je het niet 2x straffen, dus geel en een penalty.
#8
Citaat van: Bens op februari 06, 2026, 12:41:04
Zou Emmen-Cambuur ook worden afgelast, nu Emmen voor vanavond ook is afgelast.
Zo goed als zeker
#9
Selectie en Technische staf / Re: Bram Marsman
januari 14, 2026, 14:22:17
Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?
Ben benieuwd, wat is je bron?