We hebben het nu wel genoeg gehad over meneer Diemers, hij is afgehaakt, de wedstrijden die komen gaan gewoon door, ook zonder meneer Diemers.
Graag een slot op dit onderwerp
Graag een slot op dit onderwerp
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?
Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
Citaat van: rudie op juni 12, 2026, 09:15:35De spijker op zijn kop,
Je kunt het ook positiever bekijken: door die gaten die gevuld moeten staan we waar we nu staan: met een mooi stadion in de eredivisie. Zonder die investeringen vooraf zaten we in het oude stadion met minder mogelijkheden voor groei. Dus het geld is niet weg, maar vooraf geinvesteerd.
Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11Volgens mij zijn ze op zoek naar een directeur of heb ik zitten slapen, ze kunnen dus geld overhouden
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.
En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
Citaat van: Lore op juni 07, 2026, 10:26:34Wat ik uit het stuk haal is dat Pieter alleen maar goed was voor het geld en dat hij verder overal buiten gehouden wordt, anders waren er wel vragen gesteld.
Ook dat haal ik er niet helemaal uit. Wat ik echt uit het interview haal, is dat hij er van baalt dat Cambuur weer bij hem uit komt (niet dat hij daar niets van wist) en dat hij het amateurisme vindt dat er vanuit de RVC geen vragen zijn gekomen over het herstelplan.
Citaat van: justremco op juni 07, 2026, 08:12:39Dit is het eerste stukje tekst waarvan ik denk die slaat de spijker op zijn kop.
Het kan toch alleen maar beter gaan zou je denken? Als ik het stuk in de LC lees gaan m?n nekharen recht overeind staan. Geen herstelplan, geen directeur. Wat hebben die lui uit zitten vreten? En Kooi moet nu weer lappen anders is het seizoen al afgelopen voordat ie goed en wel begonnen is
Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 19:32:31Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
Daar denk ik hetzelfde over, maar ik zou de bestuurlijke kwaliteiten van Dijkhof toch niet op hetzelfde niveau willen stellen als wat plaatselijke ondernemers in leeuwarden
Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 18:57:59Wat zou je denken van Sjaak Troost bij Feyenoord en Frank Arnesen en Klaas Dijkhof bij PSV
Precies, het lijkt mij onmogelijk om als supporter in RVC te zitten. En een extra probleem is dat degenen die dus wel in de RVC zitten blijkbaar niet het reflectief vermogen hebben om zelf de conflicterende belangen te zien.
Citaat van: michello op juni 05, 2026, 19:11:29Dit staat in het stuk hierboven:
Dat stuk over punten in mindering, dat zou toch niet voor komend seizoen al gelden? Ik meende dat, dat juist afgewend was?
Citaat van: Andy King op juni 05, 2026, 18:50:40Begrijp je nu waarom het zo lang duurt?
Uiteraard is dit artikel wat aangezet door de LC, maar de kern blijft. Organisatorisch gewoon slecht. Ik dacht juist dat ze het wel aardig op de rails hadden. Vroeg me wel af waarom het zo lang duurt voordat er een nieuwe algemeen directeur is. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Citaat van: diekhuzen op mei 31, 2026, 22:37:49Niet reageren op die onzin die hij uit kraamt
Wie zegt dat?