Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Korezev

#1
We hebben het nu wel genoeg gehad over meneer Diemers, hij is afgehaakt, de wedstrijden die komen gaan gewoon door, ook zonder meneer Diemers.
Graag een slot op dit onderwerp
#2
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 18:54:31
Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Laat Kooi in alle rust zijn plannen uitwerken en daar zullen dan vast ook weer de roeptoeters hun mening over geven zonder enige goede fundering
#3
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 09:22:42
Citaat van: rudie op juni 12, 2026, 09:15:35
Je kunt het ook positiever bekijken: door die gaten die gevuld moeten staan we waar we nu staan: met een mooi stadion in de eredivisie. Zonder die investeringen vooraf zaten we in het oude stadion met minder mogelijkheden voor groei. Dus het geld is niet weg, maar vooraf geinvesteerd.
De spijker op zijn kop,
als je mooi wilt zijn zul je eerst pijn moeten lijden,
na regen komt zonneschijn
#4
Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
Volgens mij zijn ze op zoek naar een directeur of heb ik zitten slapen, ze kunnen dus geld overhouden
#5
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 10:56:56
zonder Kooi was er geen club meer om te kopen
#6
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 10:44:37
Citaat van: Lore op juni 07, 2026, 10:26:34
Ook dat haal ik er niet helemaal uit. Wat ik echt uit het interview haal, is dat hij er van baalt dat Cambuur weer bij hem uit komt (niet dat hij daar niets van wist) en dat hij het amateurisme vindt dat er vanuit de RVC geen vragen zijn gekomen over het herstelplan.
Wat ik uit het stuk haal is dat Pieter alleen maar goed was voor het geld en dat hij verder overal buiten gehouden wordt, anders waren er wel vragen gesteld.
Volgens mij is het nog veel erger dan hier gedacht wordt, een hoofdsponsor die als ik weet niet hoe lang voor een schijntje op de eerste rij zit, vriendjespolitiek of zo.......
#7
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 09:39:54
Citaat van: justremco op juni 07, 2026, 08:12:39
Het kan toch alleen maar beter gaan zou je denken? Als ik het stuk in de LC lees gaan m?n nekharen recht overeind staan. Geen herstelplan, geen directeur. Wat hebben die lui uit zitten vreten? En Kooi moet nu weer lappen anders is het seizoen al afgelopen voordat ie goed en wel begonnen is
Dit is het eerste stukje tekst waarvan ik denk die slaat de spijker op zijn kop.
Hoezo dat er nu niets verandert, een stelletje "jaknikker" vervangen door een stormram en we zijn nu al helemaal afhankelijk van Pieter Kooi.
Daar kun je van vinden wat je wilt, je zult er mee moeten leven

Sorry, daarna kwamen er nog een paar waar ik het mee eens kan zijn
#8
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 20:18:44
Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 19:32:31
Daar denk ik hetzelfde over, maar ik zou de bestuurlijke kwaliteiten van Dijkhof toch niet op hetzelfde niveau willen stellen als wat plaatselijke ondernemers in leeuwarden
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
#9
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 19:12:42
Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 18:57:59
Precies, het lijkt mij onmogelijk om als supporter in RVC te zitten. En een extra probleem is dat degenen die dus wel in de RVC zitten blijkbaar niet het reflectief vermogen hebben om zelf de conflicterende belangen te zien.
Wat zou je denken van Sjaak Troost bij Feyenoord en Frank Arnesen en Klaas Dijkhof bij PSV
#10
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 09:51:25
Deze alinea zegt toch genoeg hoe het er voor staat:

Kooi: ?Vanuit de stichting is sinds oktober 2025, het moment waarop Cambuur wist dat er een herstelplan moest komen, geen enkele actie gekomen. Ze hebben nooit inhoudelijke vragen gesteld over een plan van aanpak. Vanuit de rvc geldt hetzelfde. En de directie (Ard de Graaf en Harry van der Zee, red.) zijn sinds oktober alleen maar aan het puinruimen geweest. Er lagen stapels facturen. Niets was goed ingeboekt.?

Verder een van de voorzitters die zich niet herkent in wat Kooi zegt.

Dan nog iemand uit het bestuur die iemand uit zijn vriendenkring vraagt om een rapport te schrijven.

Ik denk dat een amateur hoofdklasser het organisatorisch beter voor elkaar heeft dan deze club.

Het allerergste vind ik nog dat ze weer aan Kooi durven vragen om garant te staan voor die 4,9 miljoen.

#11
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 20:56:31
Ik begrijp dat als er over 10 dagen geen dekking is voor die 4,3 miljoen is dan begint de puntenaftrek al.
Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Misschien is er daarom ook nog wel geen groen licht voor Vink
Kooi moet door pakken, de RVC heeft niets verkeerds gedaan volgens de voorzitter, maar vind maar eens capabele mensen in die korte tijd

#12
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 19:18:16
Citaat van: michello op juni 05, 2026, 19:11:29
Dat stuk over punten in mindering, dat zou toch niet voor komend seizoen al gelden? Ik meende dat, dat juist afgewend was?
Dit staat in het stuk hierboven:
Eentje die er niet om liegt bovendien. Kooi moet garantstaan voor 4,9 miljoen euro. Anders is het financieel herstelplan van Cambuur, dat voor 15 juni moet worden ingediend bij de KNVB, goedbeschouwd niets waard.

Voor Cambuur dreigt dan een puntenaftrek bij de start van het nieuwe seizoen in de eredivisie. ?Dat begint bij 3 punten en elke twee weken dat je je zaken niet voor elkaar hebt komen daar drie punten in mindering bij?, aldus Kooi. ?Dat gaat net zo lang door tot je ergens in augustus geen licentie meer hebt.?

Ze hebben nog 10 dagen
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 19:14:54
Citaat van: Andy King op juni 05, 2026, 18:50:40
Uiteraard is dit artikel wat aangezet door de LC, maar de kern blijft. Organisatorisch gewoon slecht. Ik dacht juist dat ze het wel aardig op de rails hadden. Vroeg me wel af waarom het zo lang duurt voordat er een nieuwe algemeen directeur is. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Begrijp je nu waarom het zo lang duurt?
#14
Deze topic heet NIEUWE SPELERS, wat heeft ULTEE hier mee te maken.
Stop toch eens met die OUDE KOEIEN uit de sloot te halen.
We weten onderhand wel  wie aan wie een hekel heeft aan personen uit het verre verleden.

#15
Citaat van: diekhuzen op mei 31, 2026, 22:37:49
Wie zegt dat?
Niet reageren op die onzin die hij uit kraamt