Lekker een potje janken om een vlag joh. Tweede helft stond ik ook bovenin en ik stoorde mij er totaal niet aan. Wat heb je nu gemist door die vlag? Die 2x dat Excelsior voor het doel kwam? We stonden al 3-0 voor dus spannend was het ook niet. Gewoon lekker zeuren om het zeuren dus.
