Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Locoleeuw

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 14:13:09
Lekker een potje janken om een vlag joh. Tweede helft stond ik ook bovenin en ik stoorde mij er totaal niet aan. Wat heb je nu gemist door die vlag? Die 2x dat Excelsior voor het doel kwam? We stonden al 3-0 voor dus spannend was het ook niet. Gewoon lekker zeuren om het zeuren dus.
#2
4-1(2-0)

Ogbeche
de Ridder
Ogbeche
Rosheuvel

3x :gelekaart
#3
Pool / Re: Pool AZ - SC Cambuur 21-03-2015
maart 21, 2015, 16:41:18
3-1 (1-0)

De Ridder
4x  :gelekaart
#4
1-2 rust, 3-3 eind

de Ridder
Ogbeche
Reijnen

4x geel
#5
Algemeen / Re: Ultras Leovardia
maart 11, 2015, 17:05:48
Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)
Foei, huisregels Cambuur punt 8: Het bezit, voorhanden hebben van en/of afsteken van vuurwerk is verboden. :_spank
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 11, 2015, 17:02:02
FNP,  tjaa...  :wall
#7
1-2 (0-0)
Barto & Narsingh!

3x :gelekaart

#8
Pool / Re: STAND SCC-POOL 2014-2015
maart 05, 2015, 15:35:06
Op naar de top. ;)
#9
Algemeen / Re: Documentaire: De Derby
maart 03, 2015, 20:40:32
Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Elf uur komt de herhaling
#10
Algemeen / Re: Documentaire: De Derby
maart 03, 2015, 20:38:02
WAUW! Ik heb er van genoten! Mooi om te zien wat er allemaal bij komt kijken.
#11
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Heracles 28-02-2015
februari 28, 2015, 17:52:21
2-0 (1-0)

Ogbeche
Van der streek

3x geel
#12
Pool / Re: Pool NAC - SC Cambuur 20-02-2015
februari 20, 2015, 19:15:03
0-3  (0-1)

Barto
Ogbeche
Narsingh

3x :gelekaart
#13
Pool / Re: Pool SC Cambuur - DKV 15-02-2015
februari 15, 2015, 09:24:11
2-1 (0-1)

BARTO
NARSINGH

4x :gelekaart
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 15, 2015, 09:22:40
Pfoeeehh.. eindelijk is het suver!! Er boven opknallen!!
#15
Pool / Re: Pool Feyenoord - SC Cambuur 08-02-2015
februari 08, 2015, 12:23:25
3-1(1-0)
Ogbeche

3x geel