Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - ForzaCambuur1

#1
Nog een paar goaltjes en dan staat hij ook in de top 10 topscorers aller tijden.
#2
Wedstrijden / Re: Beker
maart 02, 2017, 19:29:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2017, 18:38:18
Het komt toch gewoon op Veronica?
Niet iedereen woont in Nederland  ;)
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur -Fortuna
februari 10, 2017, 20:14:56
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 10, 2017, 20:01:44
Ja wie o wie.... door verjaardag ook thuiszitter vanavond.... :(
Lijkt niks te zijn vanavond helaas. Gelukkig wel de toppers Telstar - Achilles 29, Fc Eindhoven - FC Oss en Dordrecht - Jong PSV  :zucht
#5
Wederom een zeer rappe goal  :thumbsup
#6
Helaas. Wel Eindhoven - Almere en Jong Utrecht - Jong PSV
#7
Wedstrijden / Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
augustus 05, 2016, 20:26:34
Hoppa  :thumbsup
#8
Wedstrijden / Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
augustus 05, 2016, 20:06:52
Leuk zo zonder stream  :X
#9
Algemeen / Re: Stop Beloften teams
augustus 30, 2015, 13:33:25
Getekend.
#10
Wat me wel opvalt is dat dit seizoen veel meer geruchten bekend zijn over spelers waar Cambuur interesse in zou hebben.
De afgelopen jaren was het toch vaak zo dat er ineens een speler werd aangetrokken waar niemand van op de hoogte was.
Ik vind dit niet echt een goede ontwikkeling. Hou lekker de zaken binnenskamers tot alles rond is. Ik begrijp dat dit niet altijd zal gaan maar het is er niet beter op geworden.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur-Heracles
augustus 22, 2015, 21:17:31
Waar zit ik naar de kijken  ;(
#12
Wedstrijden / Re: Cambuur-Heracles
augustus 22, 2015, 21:07:26
Hetzelfde liedje als afgelopen twee jaar. Soms moet die bal gewoon lang naar voren.

Die Peersman zit ook lekker bij beide goals zeg  ;(
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-Heracles
augustus 22, 2015, 21:00:42
Ja ziet het ook. Wat is dat voor onzin?
#14
Niet goed genoeg. Voortzetting was nooit goed maar ook verdedigend zit hij constant mis. Timed altijd mis met kopballen  :zucht
#15
Algemeen / Re: Cambuur Fryslân
februari 15, 2015, 17:07:16
Citaat van: Viper op februari 15, 2015, 17:00:27
Dat je het beste voor hebt met onze club twijfel ik niet aan, maar ik vraag me af of je dit bericht ook had geplaatst als we hadden verloren. Persoonlijk houd ik niet van 'supporters' die door succes worden aangetrokken. De 'core' van deze club bestaat voor 90% uit Liwwadders, die hun anti-Friese gevoelens altijd zullen uitdragen, omdat de stadstrots groter is dan de provincietrots.

90% lijkt me toch wel wat veel.