Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DR888SCC

#1
Echt balen dat Hemmen de dupe is geworden van de belachelijke beslissing van de KNVB, echt wanbeleid ten koste van de kleinere clubs.
Als enige alternatief inderdaad Ogbeche in de spits, en niet Barto. Die kan desnoods later altijd nog invallen (afhankelijk van de stand).
#2
Citaat van: Mitar op oktober 03, 2014, 09:27:55
Nienhuis

Perreira - Reijnen - Bijker - Vytas

Bakker   - Makrini - Rusnak

Narsingh - Ogbeche - de Ridder

Zo maar morgen?
Prima opstelling, en dan in de 2e helft vd. Streek voor Bakker
#3
Citeer
Wat een bekrompen opmerking, weinig niveau.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
september 16, 2014, 14:03:05
Misschien dat de speler zelf ook nog een (beslissende) stem heeft naar welke club hij wil? Natuurlijk zullen er clubs zijn die meer kunnen betalen, echter de speler moet dat ook willen. Hij zou genoegen kunnen nemen met wat minder salaris, met in het achterhoofd het idee dat dat later wel kan worden goedgemaakt. Hij is nog maar 20 jaar en heeft nog een hele (goed betaalde) carrière in het vooruitzicht.
Bij Cambuur heeft hij het ontzettend naar de zin, en ziet zelf ook wel dat het spelletje wat Cambuur speelt hem op het lijf is geschreven. Hij kan ook hier het nodige leren waar hij later veel profijt van zal hebben.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
september 16, 2014, 13:18:42
Mocht City inderdaad besluiten om Rusnák in de winterstop te verkopen, dan vind ik dat Cambuur echt alles in het werk moet stellen om Rusnák hier te houden. Immers zo'n topper hebben wij hier nog nooit gehad, en zullen wij waarschijnlijk ook niet weer krijgen.
Hij kan alleen nog maar beter worden en zal bij verkoop later door Cambuur alleen maar meer waard zijn.
Dus Marcel nu alvast de lijntjes al leggen naar de juiste perso(o)n(en) bij City, inventariseren bij de sponsors, seizoenkaarthouders, mogelijkheden onderzoeken binnen de huidige begroting etc. etc. Kortom alles uit de kast halen om Rusnák hier te houden.
Denk alleen maar aan de positieve (landelijke) reacties die dat zou opleveren, kortom een win win situatie.

#6
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
september 15, 2014, 09:28:51
Ik heb mij eerder op het forum negatief uitgelaten over Reijnen, maar dat moet ik (gelukkig) bijstellen.
Zoals ook al door anderen aangegeven, verbaasd hij mij in zeer positieve zin door zowel verdedigend als zeker nu ook aanvallend een prima bijdrage te leveren aan het teamresultaat.
Dit kan en gaat zeker nog een prachtig seizoen worden, omdat ook nu de achterhoede met Reijnen en Bijker laat zien dit jaar weinig tot niets weg te gaan geven. Wie had dat gedacht na het vertrek van Leeuwin en vd. laan. Met name vd. laan zal zich nog wel eens achter z'n oren krabben......
#7
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
augustus 16, 2014, 13:18:20
Oké das mooi, en nu????
#8
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 16, 2014, 13:16:04
Ja inderdaad, waar gaat dit over???
#9
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 10, 2014, 12:22:44
Zijn we het tenminste ergens over eens ;)
#10
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 10, 2014, 12:18:56
Of heb je wellicht naar een andere speler gekeken gisteravond?
#11
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 10, 2014, 12:18:12
Gelukkig heb jij er alleen verstand van "grijskijker"
#12
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
augustus 10, 2014, 12:16:17
Echt een puike partij gespeeld, en nu maar hopen dat hij deze lijn zal doortrekken en niet voor 1 september zal worden weggekocht.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 10, 2014, 12:14:46
Verdedigend matig door een bepaalde mate van slapheid, en vooral opbouwend uitermate zwak. Ik ben nog steeds geen fan van deze speler. Het is geen "killer", en zal dat ook nooit worden.
Ik denk dat er beter kan worden uitgekeken naar een RC verdediger  i.p.v. een LC verdediger, omdat ik Lucas een prima partij vond spelen en volgens mij alleen nog maar beter gaat worden, zeker met een echte bikkel en leider naast hem.
#14
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
juli 30, 2014, 10:31:38
Overigens is er volgens mij nog steeds geen antwoord op de vraag hoeveel sk'n er zijn verkocht.
Iemand enig idee??
#15
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
juli 30, 2014, 10:28:45
Hoe kom je aan een bedrag van Eur 175 voor een seizoenkaart???
Welke tribune is dat dan??
Oost is n.l. al Eur 240; het is dus maar net welke plaats je in dit overzicht gaat vergelijken....