Echt balen dat Hemmen de dupe is geworden van de belachelijke beslissing van de KNVB, echt wanbeleid ten koste van de kleinere clubs.
Als enige alternatief inderdaad Ogbeche in de spits, en niet Barto. Die kan desnoods later altijd nog invallen (afhankelijk van de stand).
Als enige alternatief inderdaad Ogbeche in de spits, en niet Barto. Die kan desnoods later altijd nog invallen (afhankelijk van de stand).