Ik weet dat het voor veel niet aantrekkelijk is, maar om in de flow te blijven en een goed resultaat te halen is het misschien verstandig om juist deze wedstrijd met veel er heen te gaan om er een soort thuis wedstrijd van te maken en de belangrijke drie punten mee terug te nemen en dan volle bak tegen NEC thuis
