Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sccleeuwarden

#1
Wedstrijden / Jong Utrecht - sc cambuur
oktober 19, 2019, 19:49:31
Ik weet dat het voor veel niet aantrekkelijk is, maar om in de flow te blijven en een goed resultaat te halen is het misschien verstandig om juist deze wedstrijd met veel er heen te gaan om er een soort thuis wedstrijd van te maken en de belangrijke drie punten mee terug te nemen en dan volle bak tegen NEC thuis
#2
inzet en mentaliteit had ie zeker wel, zijn wel anderen die dat ontbreken.
#3
mag vertrekken en gaat niet mee op trainingkamp. Erg jammer! en zonde dat ie weinig kansen heeft gehad, de kansen die hij kreeg, deed ie het niet verkeerd.
#4
Wedstrijden / Re: Excelsior-Cambuur
december 14, 2015, 09:45:32
Met z'n allen t jaar afsluiten zodat we met een goed gevoel aan 2016 kunnen beginnen!! Door de sfeer met het kampioenschap hebben we daar gewonnen, dus waarom nu niet?
#5
Wedstrijden / Re: Vitesse - SC Cambuur [30-8-15]
augustus 24, 2015, 19:22:59
welke uitslag ook houd mij niet tegen om niet te gaan! ik ga voor me club die in me bloed zit.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-Heracles
augustus 23, 2015, 13:57:00
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2015, 09:32:05
Onvoorstelbaar dat er mensen binne, die na een 1-6 nederlaag lachend van de tribune lopen.

Onvoorstelbaar dat er mensen binne, die juichen na de 0-5 en de 1-6.

Onvoorstelbaar dat er mensen binne, die op hun mobieltje zien dat dkv voorkomt tegen psv en dan juichen.

Onvoorstelbaar dat er mensen binne, die in de rust al naar huis gaan.

Onvoorstelbaar dat ik dit gisteravond allemaal zag in het cambuurstadion.

En dan oek nog te bedenken dat er 1 van het bestuur van de kern van cambuur na de eerste helft naar de kroeg gaat.................... en zulken mutte onze club vertegenwoordigen........
#7
Jammer dat er weinig vertrouwen is in steblecki, zie hem graag een aantal wedstrijden achter elkaar vertrouwen krijgen, dan denk ik dat het best een goede speler voor ons is.
#8
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 20, 2015, 20:57:56
Citaat van: Ronnie tng op augustus 20, 2015, 13:36:03
Helaas worden er aardig wat SV's uitgedeeld. Begrijp me niet verkeerd, als iemand een klap heeft uitgedeeld verdiend diegene gewoon een stadionverbod. Maar Wat ik om me heen hoor worden er ook zwaar kansloze sv's uitgedeeld. 

Ik hoor alweer verhalen dat er zaterdag acties gaan komen, wat de sfeer en de wedstrijd waarschijnlijk niet ten goede komt  :zucht

Hoop niet dat er acties komen waarmee de club in zwart daglicht komt... dat kan je sponsoren en zelfs de gehele club kosten!!
#9
Selectie en Technische staf / Re: Marlon Pereira
augustus 17, 2015, 20:18:29
Doet het idd gewoon erg goed!
#10
Is het seizoen nu gelukkig goed begonnen en zal nu alleen maar beter worden nu zijn maatje vd laan terug is.
#11
is gewoon fit en speelt regelmatig mee bij het tweede, kan op meerdere posities dus gewoon een goede aanwinst! Die looi van groningen snapt er niks van
#12
Wedstrijden / Re: sc Cambuur - Feyenoord 16-08-15
augustus 16, 2015, 20:26:57
Dat was inderdaad familie van kuyt en andere spelers, door die idioten waren de kinderen van kuyt helemaal overstuur.

Citaat van: Vak9 op augustus 16, 2015, 18:46:07
Er zaten volgens mij fr supporters op west. Kuyt rende naar hun toe na de 2-0.
#13
Alim Osturk terug halen!
#14
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 08:34:27
Ben benieuwd hoe we, vooral in uitwedstrijden, voor de dag gaan komen. Ik meende dat Henk eens heeft laten vallen iets anders te willen gaan spelen. Maar of dat uit- of thuiswedstrijden betreft..

Wil je genoeg punten pakken dan zul je toch eens van dat naieve eigen speelsysteem moeten afstappen want tegenstanders weten precies hoe hiermee om te gaan

Ik snap niet wat jij hier nog doet op dit forum, NEGATIEVE!!!
#15
Gaat waarschijnlijk gewoon een basisspeler worden! Ben blij dat de ts van onze club wel een goede kijk heeft dan sommigen hier op het forum die um al afkraakten toen hij nog geen eens een handtekening had gezet.