Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambo

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur-Mallorca
juli 24, 2013, 21:07:03
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2013, 16:52:12
Mag best!

Als we dan tegen NAC, NEC, Zwolle, GAE, RKC, Heracles en DKV maar 6 punten pakken :y

Edit: Tegen elk 6 punten en niet in totaal dus :insane
Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap. :_schater
#2
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 14:11:39
denk je dat er bij zwolle rkc eagles nec nac d.haag veel spelers zijn die 120.000 euro verdienen nou ik denk het niet hoor.
Bij de Eagles sowieso niet met maar een begroting van bijna nog geen 3 miljoen.
#3
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 24, 2013, 17:48:36
Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 21:43:36
Sorry, over je reactie heengelezen.
Ik snap wat je bedoelt, laat het geluk nu maar eens met anderen zijn. Hun mazzel begon toen al in de Kuip en via Dordt en ons bleven ze er onterecht in :R

Sparta heeft als enorm voordeel dat het in het Westen ligt, dus relatief gemakkelijker spelers aan kan trekken. Begroting kan daar ook sneller opgetrokken worden en ligt al een stukje hoger.  Eagles ben ik het met je eens.
M.b.t. de Eagles ben ik het ook eens. Met die begroting van hun kunnen ze in de Eredivisie weinig beginnen. Het probleem voor hun is, dat ze naast een investering in veldverwarming ook nog eens het stadion moeten verbouwen, waar ze geen geld voor hebben. Laat staan dat ze spelers kunnen aantrekken.
#4
Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2013, 12:24:27
Dokkum is een mooi stadsje, alleen het gros van het volk hadden ze met Bonifatius Ăștroeie mutten  8P
Die is grof :rodekaart
#5
Citaat van: dit is mien club op mei 03, 2013, 10:29:52
Ik bin continu in beweging
Heen en weer naar de plee zeker. :_schater
#6
Citaat van: dit is mien club op mei 03, 2013, 10:23:58
Wakker wudden met een hartslag van 200 slagen per minuut!
Mien maag is onrustig, beelden flitse deur mien hoofd! Sil ut vandaag na 21 jaar gaan gebeure?
Of mut je realistisch weze en oos richte op de playoffs! Vandaag magge we nog even dromen.
Maar oekal redden wij het niet, ik Bin trots op dizze club, een prachtig competitieslot!
Wie had dacht dat wij zu lang met zudden doen!
Ik gaan maar even naar de WC, want van alle spanning mut ik poepe! Manne we gaan een historisch dag tegemoet!
Weet je wat tegen die spanningen helpt; Meer bewegen!
#7
Citaat van: clint op mei 03, 2013, 10:13:01
Brrrrrr.

Moet zijn: 'Leeuwarders'.
Weten zij beter. Ze kennen daar alleen maar de Randstad en niet de rest van Nederland.
#8
Citaat van: Westerpark op april 27, 2013, 18:20:37
Ga nog eerder naar GAE - Volendam dan.
Ik denk niet dat ze daar op ons Cambuur supporters zitten te wachten.
#9
Woef Woef :camigo
#10
Citaat van: Bernardo op april 26, 2013, 23:00:34
Denk het niet, denk eerste 75% volendam, 25% scc
Mee eens.
#11
Citaat van: Unknown op april 27, 2013, 02:24:14
Ben bang dat je gelijk hebt.
Zelden zoveel clubs zo instabiel gezien. Als Arts eerder was opgerot hadden we waarschijnlijk wat meer punten. Maar ja, altijd net niet hier, ben er al aan gewend. Gelukkig is er nog hoop, maar ben bang dat Volendam het kampioenschap wel over de streep trekt.
Nuchter bekeken denk ik dat ook. De race om het kampioenschap is te laat ingezet. Nu blijft er alleen maar nog hoop over. Reken er maar vast op dat Volendam niet gaat verliezen in Deventer. In ieder geval hebben we de plee-off nog, waarin alles nog mogelijk is.
#12
Citaat van: marrumer op april 26, 2013, 18:09:32
zijn wij de meest associale supportersgroep van nederland? dat slaat helemaal nergens op  8P 8P 8P
Dat zijn we niet, maar net als bij een gros aantal van de voetbalclubs, zitten er bij ons ook een aantal asociale Cambuur supporters tussen. Alleen bij dkv zijn ze allemaal heel erg braaf. ;)
#13
Wedstrijddag!

Hier alvast de einduitslag:

SC Cambuur - FC Emmen 3-1! |:)
#14
Het is niet te hopen dat de spelers niet té gespannen en overgeconcentreerd op het veld staan, dit omdat ze nu weten dat een eventueel kampioenschap nu wel heel erg dichtbij komt. Ontspanningsoefeningen zouden goed van pas komen, om de koppies vrij te maken. :)
#15
Dit seizoen is HET MOMENT, dat we het kampioenschap kunnen pakken! Als we het nu niet doen, dan vrees ik, dat dit nog weer heel lang op zich laat wachten. Deze wedstrijd MOET GEWONNEN GEWORDEN en hopen dat MVV wint van Volendam.