Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2013, 16:52:12Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap.
Mag best!
Als we dan tegen NAC, NEC, Zwolle, GAE, RKC, Heracles en DKV maar 6 punten pakken
Edit: Tegen elk 6 punten en niet in totaal dus



