Was gister zeker een gemis. Weet iemand hoe het met zijn blessure gesteld is? Want volgende week hebben we hem hard nodig.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: drg op januari 13, 2015, 09:44:19
Lijkt mij wel, er waren een paar wedstrijden waar je hem gewoon ontzettend vaak voorbij de middellijn zag. Lijkt mij ook de ideale vervanger voor Mo. En ook veel en veel gevaarlijker voor het doel, met name bij hoge ballen en corners. Daar waar je Mo soms een jaar niet ziet scoren.
Citaat van: drg op november 02, 2014, 20:56:04
Dat we dat al erg gaan vinden
Vorig jaar tekenden we nog voor minimaal 17de plaats op de eindranglijst, ik maak me nu echt geen zorgen meer of we er wel of niet in blijven, met dit voetbal gaan we zeker nog stunten en zeker genoeg punten halen. Ik heb ook een stuk minder last van spanning sinds een paar wedstrijden.
Citaat van: zeewolde op november 02, 2014, 21:07:59
noem ze maar gewoon bij naam ga je ook niet zo snel de fout in.

Citaat van: sunderland op november 02, 2014, 20:56:32
hoezoo staat Reijnen te ver voor de verdediging .Dat is ons spel meneer en daardoor hadden we een speloverwicht
!! zolang hij hier speelt is hij van waarde en 1 van ons! Daarnaast hebben we al 8pnt wat een droomstart.
