Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Supersub

#1
Was gister zeker een gemis. Weet iemand hoe het met zijn blessure gesteld is? Want volgende week hebben we hem hard nodig.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Wout Droste
januari 22, 2015, 12:09:47
Onzin om een goede speler als stand in te gebruiken.
Droste gewoon laten spelen, moest je maar geen contract aangaan voor zolang als je hem het laatste half jaar toch niet wilt gebruiken.
Mooi en goed voetbal spelen en in het linker rijtje eindigen. We hebben de hele voorbereiding m weer ene nieuwe in te passen op die plek en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
#3
Geen Hemmen naar NAC dus.
#4
Citaat van: drg op januari 13, 2015, 09:44:19
Lijkt mij wel, er waren een paar wedstrijden waar je hem gewoon ontzettend vaak voorbij de middellijn zag. Lijkt mij ook de ideale vervanger voor Mo. En ook veel en veel gevaarlijker voor het doel, met name bij hoge ballen en corners. Daar waar je Mo soms een jaar niet ziet scoren.

Hoe komt het dat een verdediger voorbij de middenlijn kan komen denk je? Omdat de centrale middenvelder inzakt en de positie in neemt. Dat is de verassing in het spel zoals wij dat spelen. Laat Macintosh nu maar eerst even een seizoen goed draaien, kan je je nog een wedstrijd herinneren op rechtsback. Wist totaal niet wat hij met de bal moest doen, terwijl je als middenvelder wel snel moet reageren in bal bezit. Ik heb er de volste vertrouwen in dat de TS wel een goede vervanger vinden. Als je Bijker en droste ook kwijt raakt moet je niet teveel gaan sleutelen aan je verdediging. Gewoon Reijnen Macintosh en vytas laten staan.
#5
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - PEC Zwolle [20-12-14]
december 21, 2014, 09:18:34
Heerlijke 3 punten! O zo belangrijk aan het einde van de rit..
Nog 17 punten en je bent veilig.

Die sliding van Makrini in de eerste helft was zo belangrijk!
De rust van Bakker bij zo een penalty.. en een goed spelende Macintosh.
Genoten!
#6
Citaat van: drg op november 02, 2014, 20:56:04
Dat we dat al erg gaan vinden  :_schater

Vorig jaar tekenden we nog voor minimaal 17de plaats op de eindranglijst, ik maak me nu echt geen zorgen meer of we er wel of niet in blijven, met dit voetbal gaan we zeker nog stunten en zeker genoeg punten halen. Ik heb ook een stuk minder last van spanning sinds een paar wedstrijden.

Ja we zijn inderdaad verwend. Maar als je dan toch met 0-1 voor staat dan moet je dat in de laatste minuten wel vasthouden!
#7
Citaat van: zeewolde op november 02, 2014, 21:07:59
noem ze maar gewoon bij naam ga je ook niet zo snel de fout in.

Ja zijn makkelijke namen joh.. :_schater

Mo blijf ik van genieten. :thumbsup
#8
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
november 02, 2014, 21:04:47
Citaat van: sunderland op november 02, 2014, 20:56:32
hoezoo staat Reijnen te ver voor de verdediging .Dat is ons spel meneer en daardoor hadden we een speloverwicht

Staat soms naast van der streek, is mijns inziens iets te ver. Maar wij zijn het sterkst tijdens het speloverwicht. Het blijft Momenten kiezen.

Maar Bijker moet zich even herstellen en weer de bijker worden van de eerste wedstrijden.
#9
Makrini onlangs nog gesproken en er spelen wel dingen maar hij hoeft helemaal niet weg kreeg ik te horen. Onze aanvoerder blijft en die zaakwaarnemers zijn allemaal 1 pot nat  :rodekaart!! zolang hij hier speelt is hij van waarde en 1 van ons! Daarnaast hebben we al 8pnt wat een droomstart.  |:) :scc
#10
Selectie en Technische staf / Re: Donny Gorter
augustus 10, 2014, 19:57:20
Gorter was gister ook bij de wedstrijd.
#11
Realiteit was bij een Leeuwin toch nagenoeg niet zoveel anders. Blij dat deze topper bij ons speelt, Ik zeg: paar jaartjes verlengen! :0=
|:)
#12
Ook op El Makrini! Vind dat zo een belangrijke speler.
Mark de vries zei het op Fox, Manu zegt het op cambuur tv dus wie ben ik om dan anders te denken.
Vijf jaar bijtekenen!!!
#14
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
mei 02, 2014, 09:54:24
Ja dan is Aston Villa een goede tegenstander en qua kosten zal het schelen aangezien ze hier dan toch al zijn.
Ken geen engelse club die op Kunstgras speelt dus de vraag is maar of ze dat willen.
#15
Blijft me iets te lang stil rond Makrini.
Goed nieuws?? Hoop het wel!