Kallon zie ik best wel vaak op de tribune en is transfervrij. Optie ?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu

Citaat van: YellowBlue op augustus 18, 2024, 18:21:48
pfff, hou toch op. Meneer de ego?st. Casas goed.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 15, 2024, 10:24:31
Prachtig ben er gisteren even geweest
gelukkig hebben we hierna 2 uitwedstrijden.
Citaat van: sunderland op juli 30, 2023, 14:47:45
vraag aan jou? Je kunt hier Max 180 k verdienen en elders 380 k, wat zou jij doen dan? Vorig jaar was compleet Foeke zijn kutschuld.
Citaat van: hobbes op juni 29, 2023, 13:28:08
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/hoe-sc-cambuur-met-nieuw-stadion-clubs-als-ac-milan-en-lazio-het-nakijken-geeft~a3742bb5/