Om tot overeenstemming te komen zijn 2 partijen nodig. Dat ligt niet alleen aan de club of alleen aan de speler.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.