Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - moodygrunn

#1
Om tot overeenstemming te komen zijn 2 partijen nodig. Dat ligt niet alleen aan de club of alleen aan de speler.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris  van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.
#2
Pool / Re: Tussenstand Pool seizoen 2025-2026
april 30, 2026, 13:41:56
Gefeliciteerd! En bedankt voor de organisatie
#3
Zou de club de mensen in het aangrenzende vak niet kunnen ondersteunen bij eventuele aangifte tegen Vitessenaren? (Poging tot) Mishandeling oid? Verstrekken van camerabeelden aan betreffenden of justitie?

Vanuit KNVB zal wel procedure opgestart worden voor stadionverbod, maar ik vind dat de betreffende supporters ook op andere manieren gestraft moeten worden. Dan straf je namelijk niet t? collectief maar alleen de dader(s).
#4
Verlos Balk ook maar uit zn lijden
#5
Citaat van: sunderland op april 17, 2026, 13:31:24
wie wil er ruilen dan? Vroeger was het puurder. De liedjes van nu zijn dieptriest met het woord K erin en t? t? t?. Kan je nu al vertellen dat de helft die op het plein staan bij de Oldehove nog nooit bij een wedstrijd zijn geweest maar dat hoort ook bij succes en groei

Alle liedjes met k-dit en k-dat zie ik niet als sfeerverhogend. Wat een creatieve armoede is dat. Vroeger kon je Kenneth Goudmijn tenminste toezingen.
#6
2-2 (1-0)
Diemers
Sande
3x geel
#7
2-3 (0-0)

Balk
Sande
Henstra

4x geel
#8
2-1 (1-0)

Henstra
Vd Sande

5x geel
#9
0-2 (0-1)

Sande
Diemers

3x geel
#10
2-1 (0-0)

Sande
Ferrah

4x geel
#11
2-0 (1-0)
Sande
sjostrand
3x geel
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 06, 2026, 20:05:26
Citaat van: Oud Cambuur op maart 05, 2026, 10:02:09
Dat van de Noordtribune en de Toegangspoortjes gaat niet gebeuren de rest mee eens

Hoezo geen extra poortjes voor Oost? Mensen sneller binnen = meer horeca omzet
#13
3-2 (1-0)

Sande
Sande
Henstra
4x geel
#14
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 27, 2026, 19:46:36
Heeft iemand ook een stream?
#15
0-2 (0-1)
Sande
Balk
3x geel