Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCCBerlikum

#1
Alle 3 voor een half jaartje  :koffie
#2
Citaat van: Naastismis op december 21, 2018, 21:06:56
Waarom zou het voor AZ en Druijf goed zijn als die aan Cambuur wordt verhuurd??Als ze hem verhuren zal het wel een eredivisieclub uit het rechterrijtje wezen.Aan een kkdclub verhuren schieten ze niets mee op....

Omdat Druijf zakt in de pikorde. Badou is weer fit en er komt een nieuwe geloof ik. Dus dan is er geen plek meer voor hem.
#3
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:53:53
Heb jij een beter idee, het is allemaal pure middelmaat , 13 in een dozijn.

Ik weet niet hoor, maar we mogen in onze handen knijpen met spelers als schilder, v deelen, steenvoorden en schils. Ook grote talenten als van wermerskerken, rosheuvel en robertha. Cummings doet het prima en kip heeft zich ook eerder bewezen goed te kunnen voetballen. Betere spelers gaan hier niet zo 123 komen. Het probleem is dat we veel jonge spelers als kallon, daniels en ook dus rosheuvel, rossi en robertha enz hebben, die niet constant goed presteren. Veel te wisselvallig en daarom is ook gezegd dat dit een tussenjaar wordt. In potentie loopt er genoeg rond, geef ze de tijd en vanaf volgend jaar (wel met wat ervaring erbij svp) gas geven.
#4
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:43:32
Hele elftal lozen met uitzondering van Sai - Robertha - Schilder.

man, man, man  :zucht
#5
Selectie en Technische staf / Re: Martijn Barto
februari 03, 2018, 14:01:13
Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2018, 13:41:42
Dat hoogmoedswaanzin viel toch wel mee?
En wie haalde de bal alweer van de doellijn na geknoei van onze verdediging, al deed hij dat niet met een "hakje".

Dat was Metthew
#6
Citaat van: keije op augustus 18, 2017, 22:51:47
Steenvoorden  ???  1e helft ook gezien ? Dat ie toevallig tegen  een bal aanloopt..okay... maar verder ??   Paar jaar terug centrum Leeuwin , van der Laan dat was  geweldig ! Tis behelpen momenteel. ...

loool  :_schater, man man man  :zucht Beste man opt veld, prima interview ook op fox |:)
#7
Citaat van: richard op juli 26, 2017, 13:12:04
Noteer alvast maar, vaste basisspeler!! Aan alles zie je dat het een prima voetballer is.

Toch zijn ze hem daar liever kwijt dan rijk:
https://www.facebook.com/lommelskofficial/posts/1947052618645303
#9
+5
auto 55
#10
Narsingh is nog niet fit genoeg hij zei zelf op traininskamp weer in actie te komen
#11
Computerspelheld Hemmen wacht nog op Eredivisie-club
Computerspelheld Hemmen wacht nog op Eredivisie-club
In het computerspel FIFA 14 was Michiel Hemmen als sterkste speler van de Eredivisie voor elke club waardevol als breekijzer, maar in de praktijk zit hij nu werkloos thuis. 'En op van die voetbalsites staat ook nog eens dat ik heel vaak geblesseerd ben.'
Hemmen is echter hartstikke fit. Net 28 geworden en in de kracht van zijn leven. Sinds maandag houdt hij zijn conditie op peil bij Jong Cambuur. 'Ik kon daar niet met het eerste meetrainen. Wegens mijn verdiensten voor de club mocht ik van trainer Arne Slot wel met de beloften meedoen. Hij gaf het antwoord dat ik eigenlijk ook van de A-selectie had verwacht. Maar daar zaten ze dus niet op me te wachten. Dat valt me eerlijk gezegd toch tegen van die club.'

Hogerop
Drie mooie seizoenen kende de spits namelijk bij de Leeuwarders. In zijn eerste jaar had hij met zeventien treffers een groot aandeel in het kampioenschap van de Jupiler League. En ook de eerste seizoenshelft van het daaropvolgende Eredivisieavontuur trapte hij ze makkelijk binnen. 'Voor mij was het ook vervelend dat trainer Dwight Lodeweges vertrok, onder hem was ik altijd eerste keuze. Met een beetje geluk had ik wellicht nog meer kunnen scoren en zelfs aan een stapje hogerop kunnen denken.'

Het ging echter van kwaad tot erger, ook al was zijn start veelbelovend met drie goals. 'Alles wat mis kon gaan, is in het jaar daarna ook misgegaan. Het begon met die rare botsing in de wedstrijd tegen Excelsior. Ik zou Sander Fischer een beuk hebben gegeven, waar ik op basis van videobeelden drie wedstrijden schorsing voor kreeg. Ik moet toegeven dat het er niet best uitzag op televisie, maar er was geen enkele opzet in het spel. Daarna raakte ik geblesseerd en was ik mijn plaats kwijt.'

Michiel Hemmen (tweede van rechts) is Sander Fischer de baas in een luchtduel. Later zou Hemmen de verdediger een beuk geven, wat hem op drie wedstrijden schorsing kwam te staan.
Michiel Hemmen (tweede van rechts) is Sander Fischer de baas in een luchtduel. Later zou Hemmen de verdediger een beuk geven, wat hem op drie wedstrijden schorsing kwam te staan.
Hemmen baalt dat er nu op papier een hele lijst kwetsuren achter zijn naam staat. 'Twee keer begon ik na een rugblessure te vroeg met trainen en dacht ik: kut, daar heb je het weer. En dan zie je op internet dat je steeds weer opnieuw geblesseerd bent geraakt. Dat is dan lekker voor je als clubs kijken naar je geschiedenis. Het is tegenwoordig een trend om te zeggen dat je geld maar een keer kunt uitgeven. En dan willen ze wel dat je sterk genoeg bent om minimaal 27 van de 34 wedstrijden te spelen.'

Zorgen
Daar maakt hij zich zelf geen enkele zorgen over. En ook de makers van FIFA hadden na een uitvoerige analyse van de Eredivisiespelers besloten destijds om niet de bonkige Michael Higdon of de kopsterke Graziano Pellè, maar de relatief onbekende inwoner uit Zaanstad te bombarderen tot krachtigste Eredivisiespeler. 'Dat is natuurlijk heel grappig om te horen, heb geen idee waar ze dat op baseren. Ik ben natuurlijk wel 1,93 meter en ik weeg 91 kilo. Daar moet nog iets af. Net onder de negentig, dan ben ik op mijn best.'

Zo nu en dan is er interesse, maar Hemmen (in het verleden actief bij FC Volendam, SC Veendam en AGOVV en het Belgische Westerlo) hapt niet zomaar toe. 'Ik wil wel in de Eredivisie spelen. Met alle respect, maar de Jupiler League heb ik na zes à zeven seizoenen wel gezien. En ik sta ook zeker open voor een buitenlands avontuur. Zelfs ver weg, hoor. Als er een heel grote zak geld tegenover staat.' (Oscar van der Horst)
#12
Wedstrijden / Re: Cambuur - DTD
juli 04, 2015, 14:00:24
Wie was die 12 uit de eerste helft? Die janzen van Groningen?
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)
november 25, 2014, 12:54:23
Iemand nog kaartje over voor Noord?
Zou je iemand heeeeeel blij mee maken ;)
Uiteraard wil ik er wel voor betalen
#14
Iemand nog kaartje voor noord teveel toevallig?
#15
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 18, 2014, 18:43:45
Damn laat die mensen toch, vorig jaar was het een tientje. Toen was je voor 35 euri klaar. Nu betaal je 65/70 psv uit. Valt me nog reuze mee hoeveel er gaan