Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Harlekijntje

#1
Rijkhof mag weg bij Ajax, contract word waarschijnlijk ontbonden.
#2
Ik zou Kevin Monziala van FC Den Bosch hier wel in spits willen zien.
Is sterk en snel en een neusje voor de goal. Heeft nu 16 goals en 13 assist op zijn naam.
Heeft nog wel een contrat tot 2027
#3
In de wandelgangen gehoord ( weet niet hoe betrouwbaar het is?)
Maar dat ze bezig zijn met een speler van Oss en een speler van Den Bosch!
#4
Citaat van: Cambuur1992 op juni 12, 2019, 09:28:59
Aanvallende middenvelder dogan van Oss misschien?


Dat zou mooi zijn als dat de nieuwe aanwinst is.
Goeije voetballer om er bij te hebben
#5
Pool / Re: Pool NAC - SC Cambuur 20-02-2015
februari 18, 2015, 18:28:58
0-3 ( 0-1)

Rosheuvel
Ogbeche
V/d Streek

2x  :gelekaart
#6
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Go Ahead Eagles
januari 17, 2014, 20:24:49
3-1 (1-1)

Barto
Manu 2x
#7
Algemeen / Re: R.I.P Auke!
januari 17, 2014, 20:22:38
R.I.P Auke!!!!
#8
Ruimerink en Adje heb je denk ik twee prima versterkingen voor de aanval erbij.
Turk is denk ik niet haalbaar alsik de bericht geving  zo hier en daar lees, zou wel mooi zijn als ze hem toch nog weten te halen.

Zou Jack Tuyp niet iets zijn voor de spits positie, denk namelijk dat Barto het niet gaat reden!!!
#9
als ze vrijdag nu wel de kansen afmaken die we krijgen en niet weer met stiftjes en zwakke ballen komen dan denk ik dat we winnen met 4-1 en ja we krijgen weer 1 tegen....
#10
Hoop dat Marco van der Heide snel weer op het veld staat, voegt veel toe aan de aanval.
Uitstekende spel verdeler en ook nog een neusje voor de goals.
weet iemand hoe hij er voor staat????
#11
Hemmen!!!!!!!!!
#12
Selectie en Technische staf / Re: Michiel Hemmen
februari 01, 2013, 16:32:59
Ik denk dat Hemmen er 25 in gaat schieten..