Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambuur Groningen

#1
Altijd boeiend om te zien hoe personen bepaalde voorkeuren en afkeuren hebben. Persoonlijk hoop ik echt dat Diemers blijft: Natuurlijk kunnen bepaalde onderdelen beter (corners, zo nu en tikkeltje nonchalant balletje weggeven), maar als alle statistieken, meningen VI experts etc aangeven dat hij bij de top van de KKD hoort, zo niet de top is, dan begrijp ik oprecht niet waarom we blij zouden mogen zijn dat hij weggaat?
#2
Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2025, 14:13:07
Jasper Meiijster, keeper
oh ja, dank
#3
Help me even, wie was ook alweer de eerste aanwinst?
#4
Welkom jonguh, 30 erin graag :)
#5
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 25, 2025, 09:37:32
Citaat van: Arno A op mei 25, 2025, 08:58:32
Zal wel het oude stadion worden? Kunstgras voordeel voor ons?

En dan echt de allerlaatste wedstrijd daar..... als je die dan winnend zou kunnen afsluiten mooi script toch?
Ik zou het vanuit commercieel oogpunt altijd in nieuwe stadion doen. Promotiecampagne er tegenaan gooien, stadion zo vol mogelijk voor de inkomsten. Resultaat van de wedstrijd is ondergeschikt. We willen toch niet promoveren dus geld zou ik belangrijker vinden.
#6
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 24, 2025, 20:09:27
2-0 al voor W2
#7
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 24, 2025, 19:45:44
Wanneer en waar is de finale wedstrijd? In Kooi stadion? Mooi doel on dat nog een keer uitverkocht te krijgen, 14.000 x 7,50 is weer een ton erbij :)
#8
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2025, 22:24:05
Ik vond Kooistra wel erg beperkt hoor gister?
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik
#9
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 12, 2025, 22:03:44
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:02:54
Vrijdag van Mullem basis graag. Speelt gewoon best op het ogenblik
Op het middenveld dan voor Nartey denk ik?
#10
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 12, 2025, 21:58:35
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 21:55:47
Wat een armoe
Dat op zich wel.. maar geldt wmb voor het hele team, de spelopvatting, inzet, gebrek aan afmaken enorme kansen, tikkie breed, tikkie terug. Slaapverwekkend helaas. Op zich is 1-0 nog te corrigeren maar we zijn thuis ook nog niet vaak op een makkelijke dikke overwinning getrakteerd?
#11
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 12, 2025, 21:55:22
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:54:08
Die jongen is 18 jaar. Toen zat Dumfires nog bij de amateurs.
doet er niet toe, kan er ook niks van kennelijk. Afschrijven en weg er maar mee. Harry heeft er zicht op?
#12
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 12, 2025, 21:52:48
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:52:05
Mag je vinden, komt voetballend te veel te kort.
vindt jij? laten we ook deze jongen meteen lekker affakkelen?
#13
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 10, 2025, 17:37:30
Citaat van: Oebieman op mei 10, 2025, 17:10:56
Ik krijg onderaan de twee kaarten een oogje om hem te bekijken en een print optie. Overigens wel onder het kopje "mijn tickets"
Werkt bij mij nu ook, dank
#14
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 10, 2025, 13:58:06
Ticket betaald, staat bij mijn bestellingen, maar kan het ticket niet zien om te downloaden? Ben ik de enige?
#15
Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 22:09:49
we hebben geen schijn van kans in de PO
Waarom niet? Uit gelijk spelen of wedstrijden als deze onterecht winnen en dan thuis afmaken? Ik zeg niet dat dat een makkie wordt maar kansloos zijn we echt niet