Altijd boeiend om te zien hoe personen bepaalde voorkeuren en afkeuren hebben. Persoonlijk hoop ik echt dat Diemers blijft: Natuurlijk kunnen bepaalde onderdelen beter (corners, zo nu en tikkeltje nonchalant balletje weggeven), maar als alle statistieken, meningen VI experts etc aangeven dat hij bij de top van de KKD hoort, zo niet de top is, dan begrijp ik oprecht niet waarom we blij zouden mogen zijn dat hij weggaat?