Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - mscc

#1
Wedstrijden / Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
februari 01, 2020, 21:14:34
Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen

Neem nog een shot je
#2
Excelsior neuke daar
#3
Algemeen / Re: Sfeer
november 20, 2019, 09:46:32
Citaat van: Destroyer op november 19, 2019, 21:00:51
Hoe zit dat met die nieuwe liedjes die steeds worden ingezet. Ik en denk velen kennen de teksten niet en dan slaat het niet helemaal aan lijkt het. Ole ole ole ole........

https://www.instagram.com/p/B5FLakTBkb-/?igshid=z3714a9wq6z4
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 15:45:41
Citaat van: speculeter op oktober 05, 2019, 14:50:38
hoop toch niet dat wij voortaan 90 minuten naar zo'n kuttrommel moeten luisteren?

Tot 4-5 jaar geleden was er elke wedstrijd minstens 1 trommel op noord.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 14:30:35
Citaat van: Tanjajeah op oktober 05, 2019, 14:28:03
Net zoals een trommel hier niet past. Bijna elke club heeft er eentje inmiddels. Trots dat mijn club daaraan niet mee doet.

Dat duurt niet lang meer gelukkig.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 13:57:28
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 05, 2019, 13:44:50
Wat een sneue reactie
Je bent hier amper actief en dan toch al alle wijsheid in pacht denken te hebben

En hij zegt alleen last van een vlag te hebben ivm zicht; Wie zegt dat hij tegen sfeer is en dat dus niet wil?

Noord alleen voor de HK? De rest ook maar weg daar dan voor mensen zoals jij; De topdog!
Lekker iedereen uitsluiten die niet dezelfde denkwijze als jij heeft  :zucht

Er zijn 25 vakken in het stadion en mensen moeten zo nodig in het enige vak waar mensen wat sfeer proberen in te brengen, gaan staan mekkeren over een vlag.
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-excelsior
oktober 05, 2019, 12:58:16
Citaat van: Tukker op oktober 04, 2019, 22:29:56
Ik hoop dat dit de laatste keer was dat ik 25% van de 2e helft tegen die kutvlag aan heb moeten kijken. Voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd prima en sfeerverhogend maar tijdens de wedstrijd voor vak 13/14 een bron van ergernis.

Vak 10,11,12 en 15 is zat plek
#8
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 18, 2016, 23:56:46
Lekker sfeertje wel in dat uitvak daar. Beste tot  dusver dit seizoen
#9
Citaat van: Trainer op februari 17, 2016, 14:48:02
Wordt er ook een spandoek meegenomen tegen de KNVB? Twente die de hele competitie te kakken zet met leugens en bedrog. Waarmee de kleine clubs die iedere euro om moeten draaien gedupeerd worden en misschien straks echt de dupe zijn?

Iemand nog wat ludieke spreuken?

"Cambuur draait iedere euro 3x om, hier wordt iedere euro 3x uitgegeven!"

Firma list en bedrog = oordeel KNVB? Ff wachten nog.

KNVB meet met twee maten = hoe kunnen we firma list en bedrog in leven laten?!

Schreeuwde jij toevallig ook "Je moet je doodschamen" naar die supporters van de Graafschap die wat vuurwerk afstaken?
#10
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
januari 30, 2016, 14:26:35
Mooi magazine, ziet er goed uit.

Ik mis wel de moppenrubriek!
#11
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 30, 2016, 14:22:45
Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 14:08:32
Natuurlijk mag en kan je niet iedereen over een kam scheren. Maar als die vreselijke kerels deze persoon niet in hun midden willen hebben hadden ze hem nu allang te pakken. Ik lees nergens dat dit al gebeurt is

Nee volgens mij is niet duidelijk geworden wie dat ding op het veld gooide, hing wat rook om de noordtribune dus dat was moeilijk te zien. Maar betwijfel of die kerel niet op z'n flikker zou hebben gekregen als dat wel zo was. Ik stond in vak 14 en nog voor dat ding ontplofte werd er om me heen al negatief gereageerd op het feit dat er vuurwerk op het veld gegooid werd.

Netjes statement van Cambuur Culture trouwens, hoop dat die hier niet te veel last van gaan krijgen. Zij verkopen bewust alleen fakkels en rookpotten en doen hun best elke keer om er wat van te maken. Betwijfel of deze gast ook lid was, en zowel dan moeten ze hem geen 2,50 korting meer geven op de merchandise!!!
#12
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 30, 2016, 13:54:55
Vreselijk voor dat meisje en inderdaad een idioot die dat ding op het veld gooit (sowieso vuurwerk op kunstgras slaat nergens op).

Maar dan mensen die hier lopen te janken dat het imago van de club beschadigd wordt en vervolgens zelf een heel vak de schuld geven voor de actie van een persoon is ook triest. Kut vak 14 ook altijd ellendelingen, denk je dat die 'vreselijke kerels' niet zelf ook een deze vent het liefst eruit gooien? Media smeert dit incident over de hele aanhang uit. Als je daarover klaagt (terecht overigens) moet je niet zelf een heel vak de schuld gaan geven. Kappen met dat gelul over groepen, vakken, stelletje tuig, lui met grote doppen 's ochtends op straat en weet ik 't wat, dat heeft er allemaal niks mee te maken. Als ik gister met m'n seizoenkaart van vak 14 een paar lijnen heb neergelegd om mn hele uitkering in mijn neus te rammen heb ik dan schuld aan het feit dat die gast dat ding op het veld gooit?
#13
Wedstrijden / Re: Excelsior-Cambuur
december 07, 2015, 15:12:11
SBV Excelsior  – SC Cambuur op zondag 20 december om 12:30 uur

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters (met geldige uitkaart) te bezoeken met een auto- of buscombi.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
•    Prijs € 15,00 euro
•    Toegestaan maximaal 50 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen niet toegestaan)
•    Omwisselpunt van 11.00 uur-11.30 uur bij Carpool De Meern-noord, Meerndijk de Meern (gelegen naast de A12 – N198)
•    Auto's dienen bij aankomst parkeerkaart voor de vooruit te hebben (parkeerkaart c.q. routebeschrijving worden verstrekt bij omwisselpunt)

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
•    Prijs 30,00 euro leden KvC, 35,00 euro niet leden KvC
•    Vertrek 8.30 uur vanaf het Cambuurplein
•    Supporters dienen uiterlijk 8.15 uur aanwezig te zijn
•    Instap op vertoon van uitkaart
#15
Wedstrijden / Re: Excelsior-Cambuur
december 06, 2015, 18:07:38
kappen met janken,  allemaal die kant op.