Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen
Neem nog een shot je
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen
Citaat van: Destroyer op november 19, 2019, 21:00:51
Hoe zit dat met die nieuwe liedjes die steeds worden ingezet. Ik en denk velen kennen de teksten niet en dan slaat het niet helemaal aan lijkt het. Ole ole ole ole........
Citaat van: speculeter op oktober 05, 2019, 14:50:38
hoop toch niet dat wij voortaan 90 minuten naar zo'n kuttrommel moeten luisteren?
Citaat van: Tanjajeah op oktober 05, 2019, 14:28:03
Net zoals een trommel hier niet past. Bijna elke club heeft er eentje inmiddels. Trots dat mijn club daaraan niet mee doet.
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 05, 2019, 13:44:50
Wat een sneue reactie
Je bent hier amper actief en dan toch al alle wijsheid in pacht denken te hebben
En hij zegt alleen last van een vlag te hebben ivm zicht; Wie zegt dat hij tegen sfeer is en dat dus niet wil?
Noord alleen voor de HK? De rest ook maar weg daar dan voor mensen zoals jij; De topdog!
Lekker iedereen uitsluiten die niet dezelfde denkwijze als jij heeft
Citaat van: Tukker op oktober 04, 2019, 22:29:56
Ik hoop dat dit de laatste keer was dat ik 25% van de 2e helft tegen die kutvlag aan heb moeten kijken. Voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd prima en sfeerverhogend maar tijdens de wedstrijd voor vak 13/14 een bron van ergernis.
Citaat van: Trainer op februari 17, 2016, 14:48:02
Wordt er ook een spandoek meegenomen tegen de KNVB? Twente die de hele competitie te kakken zet met leugens en bedrog. Waarmee de kleine clubs die iedere euro om moeten draaien gedupeerd worden en misschien straks echt de dupe zijn?
Iemand nog wat ludieke spreuken?
"Cambuur draait iedere euro 3x om, hier wordt iedere euro 3x uitgegeven!"
Firma list en bedrog = oordeel KNVB? Ff wachten nog.
KNVB meet met twee maten = hoe kunnen we firma list en bedrog in leven laten?!
Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 14:08:32
Natuurlijk mag en kan je niet iedereen over een kam scheren. Maar als die vreselijke kerels deze persoon niet in hun midden willen hebben hadden ze hem nu allang te pakken. Ik lees nergens dat dit al gebeurt is