Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Mattias

#1
Wedstrijden / Re: Excelsior - Cambuur [26-10-24]
oktober 26, 2024, 14:04:38
Citaat van: fred op oktober 26, 2024, 11:04:00
En we zijn even de minst gepasseerde ploeg, hoe gek het ook klinkt als je naar de ranglijst kijk.

Hoop uiteraard op een stunt vanmiddag, maar vrees dat Excelsior het gestuntel van v. Mullen w?l afstraft..
lekker blijven hakken en zagen, krijgen de spelers allemaal lekker veel zelfvertrouwen van.
#2
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
oktober 23, 2024, 14:02:11
Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.
_O_ _O_ _O_
#3
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 30, 2024, 08:24:51
Citaat van: papier op september 29, 2024, 21:57:43
Ik snap op zich wel dat hij Nieling weer bracht, een linkspoot op links. Maar dat is in mijn ogen een wijziging. Nu maakt hij er twee van door casas door te schuiven naar de plek waar van Mullem stond. Hoe meer wisselingen hoe minder vastigheden. Simpel zat.
eens! Deze trainer weet het gewoon niet meer
Van Mullem behoorde tegen Utrecht bij de beste 3 en dan mag hij de bank warm houden. Geef spelers eens vertrouwen
#4
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 23, 2024, 23:04:45
Fair point! En op Livescore staat Vites er ook nog tussen. Dat alles weg en er blijft idd een gat van 2 over.

Maar ik gok dat Mattias daar niet op doelde  ;)
hedde goed gezien ;)
Ik haak hier ook af met dat negatieve gedoe
#5
Citaat van: Bankzitter op september 23, 2024, 22:23:17
Nieling is een van de beste spelers in de selectie. vMullem de zwakke schakel.
Dit is echt een abc-tje voor de TS volgende week.

En Pauwels voor R?lke ook.

Overigens, 2 puntjes achterstand op een nacompetie plekje nu :P
jij snapt er niks van
#6
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 21, 2024, 14:22:01
Grijskijkert gebleven?
#7
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
september 04, 2024, 18:31:28
Wat is het rustig,  is de azijn uitverkocht
#8
Citaat van: Tanjajeah op augustus 31, 2024, 13:18:39
Wat ik niet goed begrijp is dat er 2 centrale verdedigers vertrekken en dat je dan als Lambooij zijnde zegt: we hebben genoeg, daar halen we niemand meer voor.

Terwijl dit onze centrale verdedigers zijn:

-Van Mullem (25)
Heeft vorig seizoen nooit bewezen dat hij onbetwist basisspeler is. Helpt Cambuur tot nu toe in ieder geval niet v?rder, dat kun je wel stellen.

kijk even op flashscore welk cijfer deze jongen kreeg

-Casas (20)
Een talent, een speler met mogelijkheden. Dat zeker. Maar heeft dit jaar bij zijn vorige club slechts 8 competitiewedstrijden gespeeld, waarbij hij bij maar 4 de 90 minuten volmaakte. Zijn spel zal met pieken en dalen te maken krijgen.

-Nieling (21) In potentie onze beste verdediger. Maar ook niet ervaren, heeft maar 1 seizoen KKD in de benen. En jong, soms druistig zoals gisteren. Moet je je verdediging ophangen aan een jongen van 21?

-Jonker (18) heeft 49 minuten KKD ervaring. Moet nog veel leren en moet dus langzaam gebracht worden. Mag je die dus eigenlijk wel meetellen?

Als je met deze 4 spelers het seizoen in gaat dan weet je 1 ding zeker: het gaat verdedigend geen stabiel jaar worden. Met 3 jonge talenten en een niet bewezen basisspeler. Hoe kun je dan als club met ambities niet nog een ervaren centrumverdediger willen halen?
#9
Citaat van: oost op augustus 23, 2024, 22:37:33
Nieling dikke prima, pauwels leuk talentje
Kieftenbelt brengt rust.
Voor de rest is het afwachten
Nieling is geblesseerd en heeft niet gespeeld, welke wedstrijd heb je gekeken
#10
Citaat van: anderszchristian op augustus 05, 2024, 18:30:35
Dan heb je straks twee spelers voor de CV positie wat van origine niet hun eigen positie zijn (van Mullem en Kieftenbelt)
https://feyenoord.supporters.nl/nieuws/artikel/43578/Jeugdspeler-Jeremy-van-Mullem-tekent-contract-bij-Feyenoord van oorsprong cv dus
#11
Selectie en Technische staf / Re: Dani?l van Kaam
augustus 02, 2024, 15:00:02
Citaat van: anderszchristian op augustus 02, 2024, 13:40:16
Vind dat wanneer ze besluiten dat hij blijft we hier ook eens overheen moeten stappen en hem ook die tweede kans moeten geven. Jongen heeft echt wel kwaliteit en heeft juist de steun van het publiek nodig ipv dat hij wordt uitgefloten.
dat is met meerdere, al voordat je ?berhaupt gewend bent bij de club word je al afgebrand hier