Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Huizem

#1
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 14, 2025, 16:05:37
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal?


ja bij elke tegenstander.
#2
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 14, 2025, 16:04:31
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal? ja bij elke tegenstander.
#3
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 14, 2025, 11:33:14
Dit team heeft totaal geen intentie ergens voor te willen strijden. Totaal Cambuur onwaardig wat ik de laatste jaren zie. Sterker nog, het heeft niet eens wat met voetbal te maken. Nou, kom er maar in.
#4
van wat ik vorige week zag, of zeg maar niet zag , schriftelijk afdoen. ZO hoef je niet naar JA te gaan. Vreemd dat mensen hier nog in geloven.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Benjamin Pauwels
februari 11, 2025, 15:51:26
te veel opgehemelt. Raakt geen pepernoot meer, net als vele anderen overigens. Gister zag ik weer niks bijzonders, behalve de stand op de ranglijst...maar helaas, we komen in alles te kort...
#6
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 09:48:32
Dan snap jij niet wat er bedoeld wordt...ik zal je helpen, hiermee bedoeld hij dat hij veel risico neemt(en blijft nemen) in zijn spel.

Nou dan snap je het zelf denk ik niet, want die ballen moeten binnen. Daarvoor is hij gehaald.
#7
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_
#8
Cuco Martina erbij, ervaring achterin nodig.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 14, 2025, 16:19:10
Lijkt me duidelijk dat het einde verhaal is voor Henk. Dat gevoel had ik maanden eerder al. Maar ja, het is hier geen Auxerre. Tijd voor een ander tijdperk. Ojah en over die onrust...dat is hier al 50 jaar.
#10
ja dat moeten we niet hebben
#11
mss is Paul Gladon weg iets voor Cambuur..
#12
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
oktober 22, 2024, 11:39:42
Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.
#13
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
oktober 21, 2024, 13:38:18
Wat een lulverhaal weer in de LC van Henk. 13.500 man op de tribune voor de gek houden. Topscorer? andere wedstijden hadden gewonnen moeten worden? heb ik wel op de juiste tribune gezeten? De druk om te winnen in dit stadion lijkt veel te hoog, en met dit anti voetbal gaat het er ook niet komen. Vanaf minuut 1 dit seizoen zit er geen strijd in, en het vertrouwen is totaal weg. Vanavond Balk weer in de spits. Elke week een andere opstelling. Zo dramatisch zag ik het nog nooit.
#14
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
oktober 09, 2024, 15:50:19
Mooie kop. Cambuur komt niet tot scoren. Das niets nieuws.
#15
Algemeen / Re: Sfeer
oktober 01, 2024, 11:44:46
Ik heb Noord niet gehoord afgelopen potje, want wedstrijd wil ik het niet eens meer noemen. Op Oost staat iedereen wat te socializen, en degene die naast mij zat,  speelde de hele pot online poker op zn telefoon.
De Emmen aanhang hoorde ik wel. Luider dan de 13000 droevige supporters. Nee sfeer heb ik nog weinig ontdekt, en ook bij ons is het theater publiek.
Nog een paar van dit soort potjes en we zitten er volgens jaar met de helft. Dus Henk, wat gaan we doen?