Goedemiddag allemaal,
Ik wil jullie als Fortuna Sittard supporter feliciteren met het contracteren van Bryant Nieling!
Wat zijn jullie verwachtingen van hem? Is hij gekomen als (vaste) basisspeler?
Ik zag zojuist een video van hem waar hij zichzelf voorstelt. Het lijkt erop dat hij enorm blij is met zijn nieuwe werkgever!
Mvg,
Jeroen
Ik wil jullie als Fortuna Sittard supporter feliciteren met het contracteren van Bryant Nieling!
Wat zijn jullie verwachtingen van hem? Is hij gekomen als (vaste) basisspeler?
Ik zag zojuist een video van hem waar hij zichzelf voorstelt. Het lijkt erop dat hij enorm blij is met zijn nieuwe werkgever!
Mvg,
Jeroen