Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Westminster

#1
Toch heb ik het idee dat Stevens best nog wel eens zou kunnen bijtekenen. Helemaal nu hij ziet dat we ook spelers als v/d Water binnen kunnen halen en nu bekend is dat Bangura en Hoedemakers best open staan voor een contractverlenging.
#2
Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06
Van der Laan
Bakker
Ozturk

El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse

Barto, Dijkstra lozen

Amen to that! Barto en Dijkstra lozen.
#3
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Alim Öztürk
februari 01, 2013, 10:55:18
Ik verbaasde me nogal over dit bericht, in positieve zin, omdat ik het van Alim nooit had verwacht. Het is een jongen met potentie en met de juiste begeleiding gaat hij het zeker maken.
#5
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
januari 25, 2013, 15:40:37
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 14:28:01
Dat zou helemaal geweldig zijn.. op eigen veld naar huis sturen met een jupiler leage ticket.. en zelf promoveren.. Dat zou mijn droom zijn.! :y

_O_
#6
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
januari 24, 2013, 11:49:31
Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:25:25
Hoorde gisteren weer goed nieuws over dkv. Afgelopen maandag had directeur Veenstra een afspraak met potentiële nieuwe sponsors. Hij heeft deze afspraak op het allerlaatste moment geannuleerd. Sommige potentiële sponsors waren al onderweg naar dkv. Diverse mensen zijn door deze handelswijze afgehaakt. Goed bezig die man!  :devil

Ik ken Robert Feenstra uit zijn tijd bij Stenden. Drama met die man. Ben blij dat hij bij DKV zit, kan hij daar de boel mooi verknallen! :-)
#7
Ik ben bang dat het niet doorgaat morgenavond.. Erg jammer, want de voetballoze periode van ons clubje heeft me nu wel lang genoeg geduurd.