Toch heb ik het idee dat Stevens best nog wel eens zou kunnen bijtekenen. Helemaal nu hij ziet dat we ook spelers als v/d Water binnen kunnen halen en nu bekend is dat Bangura en Hoedemakers best open staan voor een contractverlenging.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06
Van der Laan
Bakker
Ozturk
El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse
Barto, Dijkstra lozen
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 14:28:01
Dat zou helemaal geweldig zijn.. op eigen veld naar huis sturen met een jupiler leage ticket.. en zelf promoveren.. Dat zou mijn droom zijn.!
Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:25:25
Hoorde gisteren weer goed nieuws over dkv. Afgelopen maandag had directeur Veenstra een afspraak met potentiële nieuwe sponsors. Hij heeft deze afspraak op het allerlaatste moment geannuleerd. Sommige potentiële sponsors waren al onderweg naar dkv. Diverse mensen zijn door deze handelswijze afgehaakt. Goed bezig die man!