Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bakker

#1
Algemeen / Re: Financiën
november 09, 2023, 13:20:11
Citaat van: zeewolde op november 09, 2023, 13:15:17
gevalletje klok horen luiden?

1. Waar staat dat vd Brink heeft geinvesteerd in aankoop vd Water.
2. En waar staat dat hij investeert in Fey?

:_schater :_schater
#2
Algemeen / Re: Financiën
november 09, 2023, 13:13:04
Citaat van: Grijskijkert op november 09, 2023, 13:06:11
En zijn geschatte vermogen is 450 miljoen....

En dat investeert hij voortaan liever in de club uit 010! :y
#3
Algemeen / Re: Financiën
november 09, 2023, 12:20:34
Citaat van: Bankzitter op november 09, 2023, 10:52:22
En Heerenveen heeft uiteindelijk niet veel meer betaald dan ons hoogste bod... heel zuur.

Maar het geeft ook wel weer aan dat de kans op een voltreffer en miskoop allebei groot is.
Je moet durven investeren en accepteren dat er een grote toevalsfactor bij zit.
Investeer je niet, dan blijf je op hetzelfde niveau hangen.

Allebei groot?
Van der Water was al tijdje zwaar geblesseerd in de MLS.
Wie heeft Van der Water in de MLS live aan het werk gezien?
Gelukkig heeft Cambuur deze speler met een kleine lening betaald!
Investeerder Vd Brink zal staan te springen om de beurs weer te trekken  :_schater 8P
#4
Algemeen / Re: Financiën
november 08, 2023, 16:55:39
Citaat van: Grijskijkert op november 06, 2023, 08:44:46
Ik denk dat Cambuur minimaal hun 550K terug krijgt...

:zucht :zucht :zucht
50.000 voor de moeite en dik salaris van de loonlijst
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 08, 2023, 16:47:08
Citaat van: Leovardia op november 08, 2023, 15:25:53
Wat ik begreep mut Cambuur op het nieuw te verrijzen sportcomplex op Middelsee gaan trainen toch? FVC komt daar dan oek. Maar hev d?r al een tijdsje niks meer
Over hoort.

Mooi bij OSI of op de velden van Cambuur'69
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 17, 2023, 16:41:30
Citaat van: PePe op oktober 17, 2023, 16:31:04
De ouwe stoeltjes mar gebruke in ut nije stadion.

?Een donatie? Nee, ik zie het geld dat ik in Cambuur heb gestoken als een investering. Al ga ik ervan uit dat het rendement voorlopig vooral uit plezier zal bestaan.? Dat Bert van den Brink de voetbalclub uit Leeuwarden een kapitaalinjectie van enkele miljoenen zou geven, lag niet direct voor de hand. Al was het maar omdat hij voor elke thuiswedstrijd anderhalf uur in de auto moet zitten.

Ik vind het mooi dat hier geen poeha is. Ik hoef me niet beter voor te doen dan ik ben.
Van den Brink, die na een carri?re in het pluimvee nu vooral actief is in het vastgoed, werd gelokt toen de plannen voor een nieuw stadion vorm kregen. ?Financieel directeur Gerald van den Belt, een goeie vent die ik al heel lang ken, belde me om te zeggen dat hij het voor elkaar had. Maar dat het nieuwe stadion nog wel een beetje kaal was, omdat hij geen geld meer had voor de stoeltjes, de lichtmasten of zelfs de doelpalen. Of ik niet kon helpen. Nou, goed. Waarom? Ik heb altijd sympathie voor de underdog, voor mensen die met beperkte middelen moeten zien te presteren, die moeten knokken voor resultaat. Dat heb ik als zoon van een buschauffeur ook altijd gedaan. Verder vind ik het mooi dat hier geen poeha is. Ik hoef geen pak of Rolex te dragen, kan gezellig een pilsje drinken zonder me beter te hoeven voordoen dan ik ben. Ik ben ook niet van plan om straks in het nieuwe stadion opeens in een skybox te gaan zitten. Het is juist leuk om tussen de mensen te zitten, te zien hoe zij van de wedstrijd genieten. Om dat mogelijk te maken, daar haal ik voldoening uit.?

We hadden toch al stoeltjes van Bert van den Brink?

https://www.quotenet.nl/zakelijk/a42148946/bert-van-den-brink-sympathie-underdog-cambuur/
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 17, 2023, 13:32:41
 :_schater :_schater :_schater Vergeet Diemers niet!
#8
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2023, 20:25:24
We zijn nu een stuk verder in het seizoen dus gewoon opstellen die 2. En als het na 70 min klaar is dan is dat prima

Prima speler, zorgde voor nodige snelheid in het spel
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 17, 2023, 13:13:48
Citaat van: papier op oktober 17, 2023, 09:58:56
Nee ik denk eerder dat jij dat hebt gedaan. Het is schering en inslag dat grote projecten vele malen duurder zijn dan begroot, daar moet je aan de voorkant op voorbereid zijn. Niet weer de gang naar de gemeente maken. Ik vind het zeer onprofessioneel en niet sociaal, houdt dan een optie open om een tribune niet te verbouwen. Dit is weer emotionele chantage richting de gemeente, het is slap en onprofessioneel. En het past ook totaal niet in lijn met het fatsoenlijke en financiele sobere beleid van de afgelopen jaren.

Straks allemaal extra rentekosten van de leningen. Stadion straks klaar, kostenkant finaal de bocht uitgevlogen, amper geld voor spelersbudget en wie zijn er rond die tijd vertrokken?
#10
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-nac
oktober 09, 2023, 17:14:14
Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2023, 16:33:47
Duh? bedoel ook punt naar achteren. Anders kan Bergsma niet inschuiven.

Bergsma in de basis!
De nieuwe Erik Schouten Etienne Reijnen en Ramon Leeuwin.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
oktober 09, 2023, 17:09:55
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 16:00:23
Barto, v/d Vlag en Burghout zullen wel blijven, Henk verlengen en Sandor een parttime contract :thumbsup

Waarom Henk verlengen? Die heeft toch gewoon contract t/m de zomer.
Hopelijk blijkt Henk weer 100% fit te zijn.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Het bestuur
oktober 09, 2023, 13:13:48
Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:30:48
Stadion van 300 miljoen lijkt me totale onzin. Inderdaad een ordinair snoepreisje, niets meer, niets minder. Maar goed, voetballend gaat alles crescendo in Leeuwarden dus dit was het juiste moment om dat te doen.
Technisch manager Foeke Booy: ?Noodgedwongen een trainer moeten vervangen midden in het seizoen is nooit leuk en al helemaal niet om deze reden. We moesten nu zoeken naar meer continu?teit, passend bij onze club en speelwijze en met Sjors hebben we dat gevonden. Hij was beschikbaar, bereid om te luisteren en na meerdere goede gesprekken zijn we blij dat we tot een akkoord zijn gekomen.?

Welkom bij de club en veel succes!

Prima inzicht Foeke en Directie.


#13
Selectie en Technische staf / Re: Sjors Ultee
oktober 09, 2023, 13:07:13
Citaat van: Unknown op oktober 09, 2023, 12:45:17
Sympathieke aardig man, maar daar alleen kom je er niet mee. Succes verder en bedankt

Zo is dat!  :_schater :thumbsup
#14
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
augustus 02, 2023, 10:26:12
Citaat van: janou op augustus 01, 2023, 16:10:43
Later deze week wordt het uitshirt gepresenteerd. Is al te koop op de opendag.

: :ams :ams

Zal vast stukken mooier zijn dan die van vorig seizoen met dat gouden broekje  :rodekaart
#15
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2023, 10:09:21
Gaat er deze week nog wat gebeuren wat betreft nieuwe spelers? Zaterdag spelerspresentatie het zou mooi zijn dat het met een aantal extra namen gebeurt...

Mark Diemers