Ook interesse in Babadi
Volgens WFCGRONINGEN houdt Cambuur ook de situatie van Isaac Babadi in de gaten. De 21-jarige middenvelder liet onlangs in gesprek met het Eindhovens Dagblad weten dat hij het liefst in Nederland blijft voetballen."In de Eredivisie matcht de visie van veel trainers met de dingen die ik goed kan. Veel ploegen spelen 4-3-3 en bouwen op van achteruit. Bovendien spreek ik de taal en loop ik daarin geen achterstand op."
Volgens WFCGRONINGEN houdt Cambuur ook de situatie van Isaac Babadi in de gaten. De 21-jarige middenvelder liet onlangs in gesprek met het Eindhovens Dagblad weten dat hij het liefst in Nederland blijft voetballen."In de Eredivisie matcht de visie van veel trainers met de dingen die ik goed kan. Veel ploegen spelen 4-3-3 en bouwen op van achteruit. Bovendien spreek ik de taal en loop ik daarin geen achterstand op."


(De zweed wel trouwens)

