Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - HansKazan

#1
Ook interesse in Babadi
Volgens WFCGRONINGEN houdt Cambuur ook de situatie van Isaac Babadi in de gaten. De 21-jarige middenvelder liet onlangs in gesprek met het Eindhovens Dagblad weten dat hij het liefst in Nederland blijft voetballen."In de Eredivisie matcht de visie van veel trainers met de dingen die ik goed kan. Veel ploegen spelen 4-3-3 en bouwen op van achteruit. Bovendien spreek ik de taal en loop ik daarin geen achterstand op."
#2
Citaat van: PePe op mei 08, 2026, 21:11:55
En later een mogelijke trainers carri?re bij Cambuur weggooien??

Hooguit materiaalman.
#3
Citaat van: AL op september 12, 2025, 21:54:18
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)

Onverdiend?
#4
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2025, 20:41:45
Ben net hier ff om hetzelfde te willen typen :devil
(behalve dat van dat stijve dinges) een admin moet wel netjes blijven.....

Hahaha. Als ik blind was dan zou ik nu denken dat MVV de wedstrijd van hun leven speelt.
#5
Die commentator heeft een hekel aan Cambuur. En een stijve leuter bij alles wat MVV doet. Wie is die vreselijke gast? Wat een ergenis.
#6
Goede wedstrijd. Hoe het verdedigend staat geeft me goede hoop. Als een paar spelers het op de heupen krijgen mbt tot scoren is het een heel stabiel team. Balk valt inderdaad wat tegen. Visser kan het ook bij lange na nog niet aan. Buiten het feit om dat hij heel hard werkt loopt ie echt continu verkeerd. Hoop dat ie gauw gaat wennen aan het voetballen op hoog niveau.
#7
Niet hoogstaand. Maar het doet me goed om zoveel bijtertjes in de selectie te zien. Zo trek je dit soort wedstrijden over de streep en daar ontbrak het vorig jaar aan. Het centraal verdedigende duo is echt een verademing. 
#8
Citaat van: Bussum op augustus 06, 2025, 11:26:14
Zeer populair bij de fans daar. Dat soort gasten moeten wij hebben. Krijg er gelijk gevoel van bijv. een Vytas of Yuri Rose bij.

Klasse  |:)

Haha integendeel. Werd juist gezien als een verschrikkelijke miskoop. Al die opmerkingen zijn sarcastisch bedoeld.
#9
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juli 15, 2025, 20:46:19
Citaat van: Noordcambuur op juli 15, 2025, 19:11:32
Wat is er elke keer aan de hand met onze nieuwe aankopen?

Zou bijna denken dat het aan de manier van trainen ligt. Het is wel opvallend.
#10
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juli 15, 2025, 18:12:33
Citaat van: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 12:26:02
Verwacht na de training van gisteren dat ze alle 3 niet beginnen

Sterker nog ze zitten er niet eens bij  :_schater (De zweed wel trouwens)
#11
Citaat van: michello op juli 14, 2025, 20:56:41
Dat je eerst denkt, oh Telstar.. en dan, ohja die spelen eredivisie.  8P

Hahaha precies dat.
#12
Naar Telstar.
#13
Ik heb denk ik het een en ander gemist. Maar waar is hij?
#14
Citaat van: De Gast op juli 02, 2025, 19:50:30
Heeft iemand hem tikken zien uitdelen? Ik heb die video een paar keer bekeken maar kon het niet ontdekken.

Hij deelde echt de meest harde stoten uit op dat filmpje. Die herken je zo ;)
#15
Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 17:07:00
Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D

Niet alleen cambuur. Meerdere profclubs ;)