Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
Best gestegen? Ik had meer verwacht en ook wel meer bereid te betalen.
Verder moet je misschien even een airco opzoeken.

