Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Poetser

#1
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters

Best gestegen? Ik had meer verwacht en ook wel meer bereid te betalen.

Verder moet je misschien even een airco opzoeken.
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 12, 2026, 18:31:29
Citaat van: Derkx R.H. op juni 12, 2026, 18:30:12
Lees je eerst even in voor je gaat roeptoeteren.. :zucht

Je weet wie het zegt toch?
#3
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 11, 2026, 17:04:55
De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.

Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.

Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?

Ik niet in ieder geval.
#4
18 of 30. Als je beter bent dan je tegenstander.. lekker belangrijk. Lekker full gas voetbal spelen met jonge honden.
#5
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 05, 2026, 21:01:56
Wat ik mij afvraag is waarom de 'objectieve' seizoenkaarthouder van heerenveen Sander de Vries altijd van zulke stukken over Cambuur schrijft.

Daarmee bagatelliseer ik de situatie niet hoor.
#6
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 04, 2026, 18:28:12
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 04, 2026, 18:12:20
;(

Em daarna janken over collectieve straffen.
#7
Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

Wat is dit? De Story?

Deze onzin hoort op het Viva forum, niet hier.
#8
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.
#9
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 30, 2026, 07:27:59
Citaat van: JSE op mei 30, 2026, 07:13:17
Las gisteren dat PSV dit jaar verkozen is tot beste grasmat. Iemand enig idee wanneer wij de KKD titel (ga er voor het gemak van uit dat we die pakken. ) voor beste mat krijgen? Wel wat subjectief, aangezien alle ?bevroren? wedstrijden niet doorgingen en op een beter moment zijn gespeeld in LWD.

Daarnaast vraag ik mij af hoe goed onze grasmat is tov andere eredivisie teams. Mijn gevoel zegt dat dit sowieso linker rijtje moet worden.

ADO en RKC hadden een beter veld afgelopen seizoen.

Wat natuurlijk alles te maken heeft met de afgelopen winterperiode.
#11
Citaat van: Specuveter op mei 28, 2026, 22:41:46
Oudere mensen die op Oost niet goed de trappen omhoog komen halen ook af

Misschien is het dan verstandiger dat de jonge mensen gaan afhalen?
#12
Citaat van: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Lekker slim van Ajax om een jongen van 1 miljoen te laten gaan.
#13
Citaat van: Andy King op mei 28, 2026, 11:38:22
Viergever?

Is ook alweer 36..

Wel een uitstekende verdediger.
#14
Citaat van: YellowBlue op mei 27, 2026, 16:29:26
Komt positief op mij over. Nuchtere gast, daar hou ik wel van. Die Noord-Hollanders passen hier vaak wel goed.

Boven de lijn Amsterdam ja. Vanaf Amsterdam binne t allemaal blaaskaken
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 26, 2026, 12:59:55
Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!

Ik ook!