Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - wietze

#1
Selectie en Technische staf / Re: Michiel Hemmen
september 24, 2013, 17:23:34
Het shirt van Hemmen voor KIKA: http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html
#2
Selectie en Technische staf / Re: Mart Dijkstra
september 20, 2013, 22:18:35
Inderdaad prima invalbeurt! Hierbij nog de link: http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html

Is nu gelukt!

#ontopic!
#3
Selectie en Technische staf / Re: Mart Dijkstra
september 20, 2013, 22:08:57
Hoogste bod momenteel € 50.-
#5
Selectie en Technische staf / Re: Mart Dijkstra
september 20, 2013, 19:27:22
Beste mede supporters,

Reeds hebben wij voor onze actie een geweldig Cambuur thuis shirt ontvangen. Gedragen door speler: Mart Dijkstra en gesigneerd.

Wij krijgen op een of andere manier steeds een foutmelding op Marktplaats en willen het daarom via het forum bekend maken. Misschien is er een Cambuur supporter die een mooi bedrag over heeft voor Kika. U kunt een bod uitbrengen via: kikashirts@gmail.com


#6
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 17, 2013, 16:58:49
http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html

Mooi shirt van Rene van der weij voor kika! Voor een mooi bod mag die weg!
#7
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 11, 2013, 19:23:55
Ook van oud speler René van Rijswijk een zeer mooi shirt online!

http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html
#8
Selectie en Technische staf / Re: Martijn Barto
september 11, 2013, 18:57:04
Zeer uniek wedstrijd shirt van Martijn Barto voor KIKA.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html
#9
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2013, 18:45:50
Waar staat dat over muhren?
#11
Kew Jaliens vervolgt zijn loopbaan in Australië bij Newcastle Jets. Hij trainde deze voorbereiding mee bij AZ.

Aldus @AZAlkmaar
#12
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
augustus 07, 2013, 18:46:32
Citaat van: MP4L op augustus 07, 2013, 17:15:24
Dan vraag ik mij af welke wedstrijd ze hebben gezien..

Dat vraag ik mezelf altijd af als ik de cijfers kijk van VI. Vind die regelmatig nergens op slaan, ik vond Bijker inderdaad een hele goeie wedstrijd spelen. Waar letten ze dan echt zo speciaal op om tot deze cijfers te komen? Vergelijken ze de spelers met Messi ofzo
#13
Heb begrepen dat Vitesse 120.000 ontvangen willen voor Adje!
#15
Ja Boukhari zou echt een hele goede aanwinst zijn voor Cambuur! Beetje lengte erbij en gewoon veel ervaring! Inderdaad bij RKC ook gespeeld voor niks, hij zal vast niet de hoofdprijs vragen.