Telstar wist zich wel te handhaven met een laag salarishuis
Wie zei ook alweer "Ik heb een zakgeld nog nooit zien scoren"
Wie zei ook alweer "Ik heb een zakgeld nog nooit zien scoren"

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!
Citaat van: Bankzitter op mei 08, 2026, 11:31:03
Gerenabarrena? Dat kun je Rein toch niet aandoen?

Citaat van: Oud Cambuur op mei 08, 2026, 12:34:03
Huur of verkoop?
Citaat van: Destroyer op mei 08, 2026, 11:48:52
Wat een beschamend niveau hier weer afgelopen etmaal van sommige forum leden. Uit dit citaat blijkt wel wie je serieus kan nemen.

Citaat van: zeewolde op mei 07, 2026, 14:08:30
En daarna 5 weken om 9 nieuwe basisspelers in te passen.
, ik deed weer mee in de marge 
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.
Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.
Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...