Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - 666

#1
Telstar wist zich wel te handhaven met een laag salarishuis  :devil

Wie zei ook alweer "Ik heb een zakgeld nog nooit zien scoren"  8)
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 26, 2026, 12:38:07
Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!

Ik ook, waarom is er gewoon niet de keuze?
#3
Citaat van: Bankzitter op mei 08, 2026, 11:31:03
Gerenabarrena? Dat kun je Rein toch niet aandoen?

En niet alleen Rein :_schater
#4
Citaat van: Oud Cambuur op mei 08, 2026, 12:34:03
Huur of verkoop?

Lars L. kennende gaat hij voor verkoop
#5
Citaat van: Destroyer op mei 08, 2026, 11:48:52
_O_  Wat een beschamend niveau hier weer afgelopen etmaal van sommige forum leden. Uit dit citaat blijkt wel wie je serieus kan nemen.

Ik vermaak mij kostelijk, het is hier gewoon cabaret  8)

en aub geen slotje  :devil
#6
Citaat van: zeewolde op mei 07, 2026, 14:08:30
En daarna 5 weken om 9 nieuwe basisspelers in te passen.

precies  |:)
#7
Met Yuri Rose gingen wij ook niet de eredivisie in (die stopte zelf), terwijl hij denk ik wel 1 van de belangrijkste ervaren spelers was. Er komt weer een ander voor Mark, hoe spijtig het ook voor veel mensen is.
#8
De window is nog niet eens open en de 1e spelers moeten nog binnenkomen....  :devil
#9
Zonde, en door
#10
Ik zou hem houden... kan prima voetballen en is balvast.
Het belangrijkste is dat er 2 snelle jongens op de flanken komen.
#11
Pool / Re: Tussenstand Pool seizoen 2025-2026
april 30, 2026, 13:02:31
Inferno gefeliciteerd  _O_, ik deed weer mee in de marge  ;(

Kuz..... bedankt voor weer een seizoen, op naar het nieuwe seizoen  |:)
#12
Fakkels op de tribune ben ik fan van (je hebt voor en tegenstanders), maar door leeghoofden die er alleen maar mee gooien en de boel verkloten kan het niet meer.
Misschien een vuurwerkhond bij binnenkomst/fouilleren van uitsupporters en sfeerartikelen, zal een hoop schelen.
#13
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater

Ik hoor alleen maar goede dingen, nog een beetje house en we hebben voor iedereen een topmiddag  :devil
#14
Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...

Jazeker, ik zie bijna alle huldigingen op TV en droom altijd dat wij dat ook hebben.
Bij PSV gaat ook niet alles goed maar ik vind de DJ (en de artiesten) altijd wel goed om het publiek te vermaken.
Bij onze laatste huldiging op het kerkhof was dat een aanfluiting, dan mogen ze wmb wel naar die van PSV kijken.
#15
2-1 (1-0)

Balk
Sande

4x  :gelekaart