Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Positivo

#1
Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.
#2
Wedstrijden / Re: Vitesse - SC Cambuur
mei 13, 2023, 10:01:08
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2023, 23:07:33
KoosZeveraar woont ook.aardig dichtbij.
Je hebt helemaal gelijk, maar vanwege mijn leeftijd kom ik in geen enkele stadion meer, maar zou er op de fiets heen kunnen
#3
Citaat van: Trainert! op april 16, 2023, 22:00:47
De 0-1 is toch echt een teken dat deze jongen er niks van kan. Slome Sjakie. Tekenend dat we dit seizoen op hem moesten terug vallen
Nee dan is die rechtsback, die rent als een kip zonder kop, toch een stuk beter. Wat was ik blij dat Doke er weer in kwam, heb ik meer van gezien in die 20 minuten dan die veel geprezen Sai hier.
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur-Feyenoord 16-04-23
april 16, 2023, 17:04:55
Citaat van: Johan058 op april 16, 2023, 17:02:27
Waarom zet die smand er godverdomme iedere keer weer in
dat kun je ook zeggen van die rechtsback, wat een aanfluiting
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 10, 2023, 13:51:23
Als je een berichtje stuurt naar ELFSTEDENPARK krijg je regelmatig informatie voorzien van foto's toegestuurd