Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.