Dan zou je dus 5 ton of meer moeten gaan bieden. Ik vind zijn statistieken ook niet dat je zegt van we halen een betere spits dan bijvoorbeeld Uldrikis was. Daar ben ik (nog) niet van overtuigd. Maar met een speler als Mark Diemers erachter denk ik dat die misschien wel goed uit de verf kan komen. Vind het een hoop geld om direct weer uit te gaan geven.
Niks halen is ook geen optie ...
Niks halen is ook geen optie ...
