Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - bommel

#1
Dan zou je dus 5 ton of meer moeten gaan bieden. Ik vind zijn statistieken ook niet dat je zegt van we halen een betere spits dan bijvoorbeeld Uldrikis was. Daar ben ik (nog) niet van overtuigd. Maar met een speler als Mark Diemers erachter denk ik dat die misschien wel goed uit de verf kan komen. Vind het een hoop geld om direct weer uit te gaan geven.

Niks halen is ook geen optie ...
#2
Zoals ik al vaker terug heb gelezen denk ik nog steeds dat Rene van der Weij een geweldige toevoeging zou zijn aan de technische staf. Contract net verlengd bij Genemuiden. Wellicht is dit wel te combineren voor in elk geval 1 jaar.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Thomas Poll
februari 08, 2024, 18:27:09
Citaat van: PePe op februari 08, 2024, 14:00:38
Thomas Poll versie 2, mooi dat ie stappen maakt onder de vleugels van Henk.
Echt een hele goede pot, in Tilburg ook al. Dat word nog een leuke strijd met Sylla ... Ik zou hem voorlopig laten staan en Sylla moet zich dan maar weer in het elftal knokken.
#4
Citaat van: YellowBlue op februari 08, 2024, 11:08:12
Ik vond Tol en Smand prima staan gisteren.
Voorlopig kun je dan Wormgoor brengen als extra of verse verdediger.
Wel vd Meer er rap uit en die Noor er in,
Ja vd Meer is echt een schande op de rechtsback momenteel. Totaal geen enkele voorzet en verdedigend vond ik hem ook niet sterk. Is meer uit op het versieren van een corner wat tot 10 keer mis ging dan een fatsoenlijke voorzet.
#5
Citaat van: zeewolde op februari 02, 2024, 14:25:44
Dave Bulthuis?
Ben ik niet zo kapot van als verdediger, liet nogal eens wat steekjes vallen en is ook met veel randzaken bezig buiten het voetbal. Geen stabiele speler. En zal wel een leuk salaris willen opstrijken.
#6
Als Smit naar Twente vertrekt, wie zouden we als vervanger moeten binnenhalen dan? Pfff hoop het toch niet ... Mits een mega dikke zak met geld.
#7
Als het om lenen gaat, en ze nemen wellicht volledig of het grootste deel van zijn salaris over. En hij presteert daar naar behoren kunnen we wellicht een mooi transferbedrag opstrijken. Mooiste is natuurlijk een vaste transfer.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Het bestuur
januari 30, 2024, 17:00:50
Citaat van: roepieh op januari 30, 2024, 14:23:28
Hoewel ik ook van mening ben dat het stadiondossier niet adequaat opgepakt lijkt te worden... Wat was het alternatief dan? Blijven zitten in het krot waar we nu in zitten? Dan kan je net zo goed er mee stoppen.

Grond is al verkocht dus we mutte weg
#9
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 19, 2024, 21:42:52
Citaat van: Voorstopper op januari 15, 2024, 07:55:10
Jamiro Monteiro met Kaapverdi? gewonnen van Ghana, Jamiro scoorde de eerste goal....
Geweldig, vanavond 18:00 uur maar voor de buis kijken hoe Sylla het gaat doen met Guinee

En nog transfervrij ook ...:-)
#10
Citaat van: Bernardo op januari 04, 2024, 18:25:26
Er is geen sprake van de komst van Issa Kallon. Toen hij onlangs bij #camjaz was, heeft Henk de Jong hem aangeboden om mee te trainen. Het is nog niet duidelijk of de aanvaller dat gaat doen.

Kallon wil weer naar het buitenland en zit in afwachting daarvan zonder club.

Heb ook begrepen dat die vanwege zijn gezin en thuis situatie juist in Nederland wilt blijven. Heeft een huis in Almere gekocht.
#11
Ik denk dat Issa wel voor een half seizoen wil tekenen om zichzelf in Nederland weer op de kaart te zetten. Why not? En wellicht als Cambuur slim is een optie voor nog een seizoen. Mocht hier financi?le ruimte voor zijn.
#12
Citaat van: Grijskijkert op december 28, 2023, 13:36:01
Te kort door de bocht vind ik, Sylla is de opvolger van Bangura... En niemand was negatief over de komst van Poll toen het bekend werd. En ik denk dat Henk hem ook wel op de rit krijgt....

Dan moet je mijn posts hierover na de presentatie nog maar even teruglezen ... Heb direct gezegd dat het een aankoop van niks was. Heb hem hier ZEER regelmatig zien spelen bij Jong Groningen o.a en trainen. Ken hem goed, absoluut geen toegevoegde waarde.
#13
Heb begrepen dat er een club op Cyprus interesse heeft getoond in Vd Water? Even voor mijn eigen beeldvorming wat heeft Cambuur destijds betaald voor Sylvester?
#14
Citaat van: zeewolde op december 14, 2023, 17:45:18
Welkom Issa Kallon 8)

Hij was er wel vandaag, wellicht contacten alvast gelegd ..  |:)
#15
VOL voor Issa gaan!! Why not? Gewoon proberen! Die wil wel ...