Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - BvB

#1
Algemeen / Re: Financiën
november 19, 2025, 19:42:03
Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2025, 11:05:30
Je bent niks verplicht om de jaarcijfers te publiceren en wie ze wil zien ga je gang.

Je hebt wel degelijk publicatieplicht hoor. Maar dat zal nog wel gebeuren. Andere jaren werd de commerci?le jaarrekening op de website geplaatst. Zou opmerkelijk zijn als dat over 24/25 achterwege blijft. Wij zijn de stakeholders toch?
#2
Algemeen / Re: Financiën
september 18, 2025, 19:53:03
Citaat van: YellowBlue op september 18, 2025, 13:28:08
Je MAG niet eens uitlenen zonder rente te vragen. dan heet het schenken.

Weet niet hoe je hierbij komt maar dat mag in principe wel hoor. Sowieso geld uitlenen aan een onafhankelijke derde, zonder rente overeen te komen, mag. Maar wie doet dit?
#3
Algemeen / Re: Financiën
februari 28, 2025, 19:05:51
Ik weet niet precies hoe het zit, maar Firda is ingediend eigenaar van haar ruimten. Denk wel dat het ongeveer zo zal zijn zoals jij zegt
#4
Algemeen / Re: Financiën
februari 26, 2025, 19:29:14
Citaat van: janou op februari 26, 2025, 14:56:28
Even voor mijn beeldvorming: Zijn wij volledig eigenaar van het gehele Kooi stadion?

Als ik het goed begrepen heb deels. Een aantal commerci?le ruimten niet
#5
Citaat van: Stiens op augustus 28, 2024, 07:38:17
Van Smit gaat er sowieso nog 20 - 25% naar het spelersfonds.

Geldt dit voor iedere speler die verkocht wordt?
#6
Algemeen / Re: Financiën
november 17, 2022, 20:02:58
Citaat van: J.v.G. op november 16, 2022, 16:56:17
Bergsma 120K, Van Kaam 100K, v/d Water 550K dan kan het kloppen..

Deze gasten zijn dit seizoen (boekjaar) gehaald. Het lijkt mij dan onwaarschijnlijk om eventuele transfersommen op te nemen in de cijfers van het seizoen 21/22.
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
december 04, 2021, 14:22:32
Citaat van: Lore op december 03, 2021, 13:11:37
Dat denk ik ook. Maar betekent dat dan ook dat de beslissing onherroepelijk is en dat dan eindelijk de palen de grond in kunnen?

Het Nederlandse bestuursrecht hanteert als uitgangspunt de ontvangsttheorie. Dat betekent dat een bezwaar- of (hoger)beroepschrift in ieder geval op tijd is ingediend indien het voor het einde van de termijn (24:00 uur op de laatste dag) is ontvangen. Voor verzending per post geldt namelijk aanvullend de verzendtheorie. Dit houdt in dat, indien het bezwaar- of (hoger)beroepschrift voor het einde van de termijn ter post is bezorgd (in een brievenbus of bij het postkantoor) ?n het niet later dan een week na afloop van de termijn is ontvangen, het stuk toch tijdig is ingediend (art. 6:9 lid 2 Awb).

Dit betekent in theorie dat het nog mogelijk is dat er nog een bezwaarschrift is ingediend. Ik weet ook niet of er bezwaar is aangetekend. Als er bezwaar is aangetekend betekent dit dat de eerste palen nog niet de grond in kunnen. Daar moet eerst uitspraak op gedaan worden. Hier heeft de gemeente in principe 6 weken voor om op te reageren.