Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Derkx R.H.

#1
Citaat van: michello op juni 21, 2026, 20:34:46
Bouhoudane is onderweg.
Komt voorlopig niet..
#2
Citaat van: Lore op juni 21, 2026, 09:33:17
De maandlasten gaan met meer naar beneden (afhankelijk van de afspraken):

3 miljoen x 6% = 180.000 (rente)
3 miljoen / 20.  = 150.000 (aflossing obv 20 jaar aflossing)

Totaal dus 330.000 per jaar
De eerste stappen met betrekking tot de herfinanciering zijn ook gezet..
#3
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 21:30:07
Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!
Dan plegen die bouwers contractbreuk...En de kortlopende lening zijn bijna weg(hiervoor zijn de inkomende transfersommen voor gebruikt)
Blijven de langlopende leningen van Kooi/gemeente/v/d Brink aan de club, over dat is dus de hypotheek op het stadion en die wordt volgens afspraak afgelost net wat half Nederland doet die een hypotheek hebben. Vertel mij eens wat het belang van die partijen zou zijn om het geld direct op te eisen(als dat ?berhaupt contractueel mogelijk is, Lore weet jij hier meer van?)
#4
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 21:31:27
Ja wat een onzin....

Waarom huren ze dan iemand in om de financi?n door te lichten?
Waarom moet Kooi garant staan? Waarom geeft de knvb cambuur de minste punten in de FRS?
Ga je weer de fout in, ze huren iemand in om de organisatie door te lichten en VVV had de minste punten. Maar betekent nog steeds niet dat spelers noodgedwongen verkocht moeten worden, de begroting, is nu op orde en wordt goedgekeurd door de KNVB, en zo keert de club weer terug op het FRS niveau van de periode van voor de verhuizing.
#5
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
#7
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 09:37:49
Kom maar op met nieuwe spelers
Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
#8
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2026, 15:23:05
Heb jij gehoord dat we uitverkoop moeten houden?

Of kom je met se geweldige opmerking
Neem dat maar van me aan.....


Wat weer een onzin....
Iedereen die de club een beetje volgt weet dat hij onzin uitkraamt. Baouf mag alleen voor het juiste bedrag weg en anders blijft hij nog een seizoen..
#9
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 14:50:58
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :zucht
#10
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 14:42:08
ik denk dat de status is dat ie weg moet om geld te genereren
Nee we zijn daar niet van afhankelijk en staat geen druk op.
#11
Citaat van: sunderland op juni 19, 2026, 10:39:30
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
#13
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 10:13:52
Babadi mag transfervrij weg bij Psv
Dat zou nou een wereld move van Lars zijn als ze die met een goed verhaal weten te strikken
Moet een afkoopsom voor betaald worden..
#14
Citaat van: Bernardo op juni 19, 2026, 09:47:23
Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
Ja klopt, hij kon kritisch zijn en zat bovenop het Cambuur nieuws.
#15
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 09:30:39
Vi en omrop fryslan wel....
Waar blijft het LC dan? Die hebben toch altijd de juiste info... :_schater