Citaat van: michello op juni 21, 2026, 20:34:46Komt voorlopig niet..
Bouhoudane is onderweg.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: michello op juni 21, 2026, 20:34:46Komt voorlopig niet..
Bouhoudane is onderweg.
Citaat van: Lore op juni 21, 2026, 09:33:17De eerste stappen met betrekking tot de herfinanciering zijn ook gezet..
De maandlasten gaan met meer naar beneden (afhankelijk van de afspraken):
3 miljoen x 6% = 180.000 (rente)
3 miljoen / 20. = 150.000 (aflossing obv 20 jaar aflossing)
Totaal dus 330.000 per jaar
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 21:30:07Dan plegen die bouwers contractbreuk...En de kortlopende lening zijn bijna weg(hiervoor zijn de inkomende transfersommen voor gebruikt)
Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 21:31:27Ga je weer de fout in, ze huren iemand in om de organisatie door te lichten en VVV had de minste punten. Maar betekent nog steeds niet dat spelers noodgedwongen verkocht moeten worden, de begroting, is nu op orde en wordt goedgekeurd door de KNVB, en zo keert de club weer terug op het FRS niveau van de periode van voor de verhuizing.
Ja wat een onzin....
Waarom huren ze dan iemand in om de financi?n door te lichten?
Waarom moet Kooi garant staan? Waarom geeft de knvb cambuur de minste punten in de FRS?
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 09:37:49Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
Kom maar op met nieuwe spelers
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2026, 15:23:05Iedereen die de club een beetje volgt weet dat hij onzin uitkraamt. Baouf mag alleen voor het juiste bedrag weg en anders blijft hij nog een seizoen..
Heb jij gehoord dat we uitverkoop moeten houden?
Of kom je met se geweldige opmerking
Neem dat maar van me aan.....
Wat weer een onzin....
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 14:50:58
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 14:42:08Nee we zijn daar niet van afhankelijk en staat geen druk op.
ik denk dat de status is dat ie weg moet om geld te genereren
Citaat van: sunderland op juni 19, 2026, 10:39:30Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 10:13:52Moet een afkoopsom voor betaald worden..
Babadi magtransfervrijweg bij Psv
Dat zou nou een wereld move van Lars zijn als ze die met een goed verhaal weten te strikken
Citaat van: Bernardo op juni 19, 2026, 09:47:23Ja klopt, hij kon kritisch zijn en zat bovenop het Cambuur nieuws.
Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 09:30:39Waar blijft het LC dan? Die hebben toch altijd de juiste info...
Vi en omrop fryslan wel....