Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Jespergames

#1
Ferdy Druijff?
#2
Mocht Jansen vertrekken dan maar Raatsie halen
#3
Boy Kemper transfervrij overnemen voor volgend seizoen??
#4
Sontje Hansen maar jaartje huren volgend seizoen. Speelt nooit bij middlesbrough en gaat ook niet veel minuten krijgen
#5
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 20, 2026, 23:17:33
Milan Smit naar Stoke city.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 03, 2026, 18:53:53
Zal RKC wel zijn.  :_schater :_schater
#7
Citaat van: Oud Cambuur op september 06, 2025, 17:31:07
Alleen balk er uit dat is de enige wissel die ik zou willen
En Souren erin voor D.Visser!!!
#8
Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2025, 08:27:51
Zit bij Vitesse geen leuke spelers voor Cambuur  :?
Dillon Hoogewerf misschien? Is een rechtsbuiten, 22 jaar
#9
Alex Schalk niet wat voor ons? Ervaren spits erbij
#10
Hoe zit het nou met die Kewal? Gaat hij hier nog komen of toch niet?
#11
Byron Burgering naar Almere, zonde had ik hier graag willen zien.
#12
Rafael Camacho misschien een optie voor op de buiten? Stond 2/3 jaar geleden toen in de belangstelling maar nu een jaar zonder club bijna. Wellicht een goeie optie was een groot talent.

En voor in de spits omarsson van nac maar oppikken krijgt geen verlenging daar en is club topscorer
#13
In mijn optiek lijkt Fred Friday een prima optie voor ons in de spits. Soort Ogbeche.
Mooi boere laten vertrekken. En Friday mooi het vertrouwen geven. Wie weet wordt het wat |:)
#14
1-2
0-1 rust
3x geel

Van der Water en Mahi de doepunten makers :zweep
#15
Ze zijn bezig met Fred Friday. Oud spits van AZ