Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DLSVC

#1
Wedstrijden / Re: Oefencampagne 2015/2016
september 03, 2015, 14:28:29
Wanneer gaat de TS inzien dat een andere keeper bittere noodzaak is.
Zeinstra ook opzichtig in de fout. Niet te geloven.
#2
Mag toch hopen dat die linksbuiten z.s.m. aanwezig zal zijn. Competitie staat op punt van beginnen, dus wenselijk dat ie er gelijk staat!
#3
Henk Jan Dijks (DF) ‏@Dijksfotografie  · 15 min.15 minuten geleden 
Vakantie is al weer voorbij. Straks portret maken bij SC Cambuur, vanavond naar Sportpark Molenkrite  @sneekwitzwart - @ONSSneek

bron: twitter
#4
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 03, 2015, 16:53:04
Citaat van: zandokan op augustus 03, 2015, 16:44:59
Die nijland zegt wel vaker wat meen me nog een uitspraak van hem te herinneren over "van je buurvrouw blijf je af"

At sien buurfrou een lilek wiif is su ik de oek niet aankomme wille!

Maar je de buurfrou waar dit omging is natuurlijk een stuk moaier  :scc :scc
#5
Selectie en Technische staf / Re: Etiënne Reijnen
augustus 03, 2015, 16:36:43
Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 16:03:24
Nijland heeft net op een persconferentie gezegd dat er sinds vorige week geen contact meer is geweest tussen hem en Feyenoord en er voorlopig ook geen afspraak staat gepland. Nu staat Nijland er om bekend dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien, maar toch.

Andere optie wat zou kunnen is dat Feyenoord is afgehaakt bij Groningen en wellicht zich nu een LWD heeft gemeld omtrent Reijnen. Dit is toch niets zo gek gedacht dacht ik zo!!
#6
Citaat van: Hasses op juli 20, 2015, 22:36:47
@AFCAHeadlines; Menig praat een dezer dagen met SC #Cambuur. Zal door #Ajax verhuurd worden.
#AFCAHeadlines

Mocht dit zo zijn, dan hoop ik in godsnaam dat dit niet weer zo'n flop wordt als met Dejan Meleg!!
#7
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 14:14:31
Zo is het maat, kom je morgen ook even op het veld van dat gehucht waar je in woont?

Sterker nog, ik doe met morgen :)
#8
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:49:05
Laten we dat dan maar privé houden.

Prima, ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk. Prima. Even goede vrienden.
#9
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:44:54
Moet ik hier nu op reageren Klaas?

Doe wat je wilt er mee Chris! Ik geef hier net zoals iedereen mijn ongezouten mening!
#10
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.


Niet om H. in bescherming te nemen, maar het feit dat jij zegt dat het in de loop van volgende week pas rond kon komen betekend in mijn optiek dat ook jij dus hiervan al op de hoogte was, en dat er dus iemand naar jou heeft gelekt. Anders kan ik het niet verklaren.
#11
€ 500.000,- voor een speler als Rosheuvel is in mijn optiek wel HEEL VEEL geld!!
#12
Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:55:02
Buitenspeler en aanvallende middenvelder zijn ze mee bezig.

Buitenspeler: Peters? Schaken?
Aanvallende middenvelder: speler van City?

Streep Schaken maar weg die wil naar het buitenland!
#13
3-1

Rusnak
Hemmen
Meleg

5x  :gelekaart
1x :rodekaart
#14
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 05, 2014, 08:33:36
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 16:59:37
Echt niet ? :_schater

Hef mien geboorteakte nog eens zorgvuldig bekeken, maar nee helaas l0l
#15
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 04, 2014, 16:56:28