Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Oostzijde

#1
Leuke wedstrijden overigens. Paar goede krachtmetingen, ben heel benieuwd hoe we er voor staan nu we het bij elkaar hebben kunnen houden.
#2
Citaat van: Galdiano op juli 08, 2020, 17:14:38
Het schema is bekend:

Donderdag 9 juli: Cambuur - ONS
Donderdag 16 juli: Cambuur - Harkemase boys
Zaterdag 1 augustus: Cambuur - Zwolle
Vrijdag 7 augustus: Emmen - Zwolle
Vrijdag 14 augustus: Cambuur - Volendam
Zaterdag 22 augustus: Cambuur - Dordrecht.



1x Zwolle is leuk maar dit is geen PEC forum aan het worden mag ik hopen  w:)
#3
Wedstrijden / Re: Seizoen 2020-21
juli 07, 2020, 00:27:57
En Henk de Jong uiteraard
#4
Wedstrijden / Re: Seizoen 2020-21
juli 07, 2020, 00:27:36
Citaat van: PePe op juli 06, 2020, 23:17:52
Sportcast Omrop Fryslan: Roelof de Vries die vd Belt graag naar DKV ziet komen.  :_schater

Ze hadden Stevens daar ook maar al te graag gehad... (en Muhren, en Jacobs, etc...)
#5
Citaat van: Tanjajeah op juli 04, 2020, 09:57:21
Den Bosch heeft het financieel heel moeilijk, geen enkele van de 5 opties op spelers van die club werden gelicht.

Naast dat Deijl het inderdaad zou "moeten" zijn, lees ik dit vaker en bij meer clubs. Bij welke clubs gaat het eigenlijk wel goed, en is de selectie zoals bij Cambuur mooi op orde? (Met andere woorden, wat is de weerstand komend seizoen?)
#6
Jammer inderdaad dat hij niet meer minuten heeft kunnen maken. Voor je het weet hebben we een nieuwe Rusnak in huis, dus laten we inderdaad de banden met Chelsea warm houden..
#7
Geweldig dat het nu officieel bekendgemaakt is. Wat zou het toch een verhaal zijn als hij er dit jaar weer 25+ in knalt en we met zo'n verschil bovenaan eindigen. Gas geve!! |:)
#8
Citaat van: scc-aaron op juli 03, 2020, 09:41:14
Toevallig, ik ben ook net door Mühren gebeld. Of ik wel met mijn poten van zijn vriendin af wilde blijven ?

Jij ook al!   :X
#9
Top dat ie blijft. De basis is nu zo goed als intact. Prima werk geleverd Booy en TS  |:)
#10
Goed nieuws dat hij blijft denk ik. Solide verdediger en goede backup, en als hij ook nog goed in de groep ligt zou ik niet weten waarom je verder zou kijken. En inderdaad, ook bij hem zullen de revanchegevoelens aanwezig zijn. Zolang je de groep van vorig seizoen zoveel mogelijk intact kan houden leidt dat denk ik tot nog scherpere trainingen en speelwijze.
#12
Citaat van: michello op juni 30, 2020, 23:32:41
Muhrennnn ! Heel mooi. Ik hoop stiekem zelfs op een huur met optie voor daarna. Muhren gaat nog wel 3 jaar mee op dit niveau.

Geweldig dat ze na alle inspanningen hem in elk geval nog voor een jaar kunnen behouden. Als we daarmee de Eredivisie bereiken is het een gouden zet geweest |:)
#13
Citaat van: speculeter op juni 30, 2020, 23:04:47
Muhren blijft....nog meer reden om sk aan te schaffen.

Denk dat we daardoor wel door de 4000 schieten deze week.

Althans, ik mag het hopen!  :0=
#14
Wedstrijden / Re: Seizoen 2020-21
juni 30, 2020, 20:33:10
Citaat van: De Gast op juni 30, 2020, 20:19:31
Een werkgroep met, hoe kan het ook anders, oa Knudde buigt zich hierover en nog voor de aanvang van de competitie zal daar een besluit over worden genomen.

Is die man nou nog niet opgestapt?  ;(
#15
Citaat van: zeewolde op juni 30, 2020, 14:06:34
Weer 2 opties minder voor hem

Lamprou naar RKC
Van Leer naar Sparta

Contracten van Waterman en Koopmans lopen ook af. Geen idee of dat haalbare/passende opties zouden zijn, maar kunnen wel keepen.