Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Huzummer

#1
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 28, 2020, 08:50:47
Heb twee weken intensief de discussie gevolgd
Je kunt kampioen worden of in ieder geval promoveren maar als een voor de bond belangrijker club waarin fors geïnvesteerd is dreigt te degraderen dan gaat er een streep door.
De parasieten van de voetbalindustrie schermen het af in krant en tv
Dan mag je bedelen bij de beul om een tegemoetkoming!

Kap ermee ! Net als de Tour de France is de eredivisie particulier bezit geworden en wordt gemanipuleerd- Dat is geen sport meer !
#2
Welnee,Volendam zou kunnen met een goed toekomstverhaal bij Jonk
En als AZ een pinchhitter wil, wat ik betwijfel
#3
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 26, 2020, 09:07:40
Gelukkig kunnen we wel voetballen
#4
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 22:34:25
Misschien toch ook wat zelfreflectie :

A.Hebben we medestanders kunnen mobiliseren voor een tussentijdse of 18 Juni vergadering?

B.Het Ajax plan voor 20 clubs geactualiseerd en in de media gebracht?

C.Een uitgebreid verhaal naar buiten gebracht over de club en het stadion en de immense schade op het groeimodel

D.AZ, Utrecht en Graafschap achter de kritiek op de volstrekt ondemocratische besluitvorming
gekregen ?

Of laten we vrijwel alles over aan de trainer/coach en grienen we in stilte !
#5
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 15:45:33
Utrecht zet alle zeilen bij om z'n recht te halen
#6
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 15:02:01
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 25, 2020, 14:48:28
Die had de hele knvb overgenomen.


Een goeie ondernemer zou misschien in dit geval voor een totaal faillissement van de bedrijfstak kiezen en daarna met de gezonde clubs door !
Van mij mag het
#7
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 14:31:58
Iemand een idee hoe een ondernemer als Jan Riedstra destijds dit zou aanpakken  ?
#8
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 13:56:03
het spel zet zich voort inderdaad
#9
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 12:21:54
Je kunt ook gaan liggen wachten waar ze nu weer mee komen.
In de huidige omstandigheden een promotie de nek omdraaien en met behulp van 'influencers' en voetbalparasieten alsmede supporters van angstige clubs de boel rustig krijgen.

En vervolgens  met een lullige fooi aankomen
#10
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 11:47:36
Louis van Gaal
Marco van Basten
Guus Hiddink
Willem van Hanegem
Willem Kieft
Jan Terlouw
René van der Gijp
Hans Kraay jr.

*onbegrijpelijk besluit
#11
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 11:43:20
Weet iemand of het bestuur de telefoon nog opneemt ?
Het is geen erebaantje, voor deze club moet je vechten af en toe !

Je mag niet verwachten dat werknemers de club redden.
#12
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 11:22:59
Als je accepteert dat de Corona crisis wordt aangegrepen om de degradatie van ADO te voorkomen ten koste van Cambuur dan kan voortaan alles. Laat ADO mazzel hebben maar dan wel je sterk maken voor 20 clubs. Niet twee regioclubs opofferen. Kom maar op !
#13
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 25, 2020, 10:52:16
Bij onvoldoende compensatie de licentie inleveren, stadionbouw stopzetten en de rekening als inzet gebruiken bij een bodemprocedure. Inmiddels is aantoonbaar dat er een irrationeel en internationaal afwijkend besluit is genomen. Wees maar hard, iedereen weet dat dit om ADO gaat.
#14
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 24, 2020, 18:23:51
Deel de mening dat het nog niet als voldongen feite moet worden geaccepteerd dat twee bestuurders met Rotterdams/Haagse belangen Cambuur buiten de eredivisie houden
Hoor ook geen actie bij het bestuur !
#15
Wat goed !