Heb twee weken intensief de discussie gevolgd
Je kunt kampioen worden of in ieder geval promoveren maar als een voor de bond belangrijker club waarin fors geïnvesteerd is dreigt te degraderen dan gaat er een streep door.
De parasieten van de voetbalindustrie schermen het af in krant en tv
Dan mag je bedelen bij de beul om een tegemoetkoming!
Kap ermee ! Net als de Tour de France is de eredivisie particulier bezit geworden en wordt gemanipuleerd- Dat is geen sport meer !
Je kunt kampioen worden of in ieder geval promoveren maar als een voor de bond belangrijker club waarin fors geïnvesteerd is dreigt te degraderen dan gaat er een streep door.
De parasieten van de voetbalindustrie schermen het af in krant en tv
Dan mag je bedelen bij de beul om een tegemoetkoming!
Kap ermee ! Net als de Tour de France is de eredivisie particulier bezit geworden en wordt gemanipuleerd- Dat is geen sport meer !