En het hele voetbal veranderd. Volendam en Hercales degraderen met oudere selecties. Op het WK ook erg veel jonge talenten. Mooie ontwikkeling
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Specuveter op april 23, 2026, 13:59:27
Ik hoorde vandaag de naam Zeefuik.
Bij jong Volendam speelde hij denk ik onder Plat?
Een echte kapstok spits en wat ik heb gezien is hij best wel snel.
Denk in een aanvallend team dat hij wel tot zijn recht kan komen.
