Citaat van: Galdiano op mei 17, 2026, 13:05:31
Daar gaat het helemaal niet om. Het is veel te groot uitgemeten over 30+ slechts 1 jaar.
Het is een en en situatie. Hij wil een langer contract plus weinig salaris inleveren. (en dat is zijn goed recht)
Daarnaast is hij een speler die echt heel veel verdiend voor kkd begrippen. Zelf voor ere begrippen van Cambuur.
Dit heeft zelfs Henk toegegeven in de podcast van de LC.
Je moet niet een situatie krijgen ala Pama met te veel grote verschillen in het salarishuis.
Ja een vedette mag wat meer verdienen, maar dit was echt exorbitant hoog tegenover de rest.
Lambooij kijkt puur zakelijk naar de selectie en laat zich niet lijden door sentimenten.
Hij kijkt puur naar bedrag X waar hij zoveel mogelijk goede spelers voor probeert te halen, schijnbaar lukt dat niet me Diemers erbij.
Prima stuk