Citaat van: okkele op januari 06, 2017, 16:43:19"Die onnozele praat", wie is hier onnozel?
het ie sien 4e comeback ?
die onnozele praat over"jullie"wanneer het cambuur betreft.
word weer 2 weken irriteren tot de volgende"ik kom hier nooit weer".
volgens mij is het een forumhopper.
Als je hier een afwijkende mening ventileert, dan ben je onnozel.
Ik en ik denk veel meer mensen, lachen zich krom om de de kont kruiper verhalen
Als je het er maar mee eens bent, dan ben je een grote, een kenner, een man van de club.
Maar zeg het nog eenmaal, als ze de Gier of Dijkhuizen halen, dan kun je van de Vegt ook wel weer terug halen.
Goed weekend aan iedereen die mij een onnozelaar vinden en dan vooral aan OKKIE PEPERNOOT


