Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - koosZevenaar

#1
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 07, 2017, 12:00:23
Citaat van: okkele op januari 06, 2017, 16:43:19
het ie sien 4e comeback ?
die onnozele praat over"jullie"wanneer het cambuur betreft.
word weer 2 weken irriteren tot de volgende"ik kom hier nooit weer".
volgens mij is het een forumhopper.

:_schater
"Die onnozele praat",  wie is hier onnozel?
Als je hier een afwijkende mening ventileert, dan ben je onnozel.
Ik en ik denk veel meer mensen, lachen zich krom om de de kont kruiper verhalen
Als je het er maar mee eens bent, dan ben je een grote, een kenner, een man van de club.
Maar zeg het nog eenmaal, als ze de Gier of Dijkhuizen halen, dan kun je van de Vegt ook wel weer terug halen.
Goed weekend aan iedereen die mij een onnozelaar vinden en dan vooral aan OKKIE PEPERNOOT
#2
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 06, 2017, 12:57:35
Citaat van: PePe op januari 06, 2017, 12:54:17
Wat goed is, is goed, mooi laten zitten zolang de resultaten goed zijn.
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#3
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 06, 2017, 12:56:34
Citaat van: Vlampiep op januari 06, 2017, 12:44:03
Dit is appels en peren met elkaar vergelijken.
De druk en verwachtingspatroon is bij Cambuur aanzienlijk hoger dan bij Almere.
Onze trainers hebben een duidelijke visie neergelegd wat een kans moet krijgen.
Als het niet in jullie straatje past dan is het appels met peren vergelijken.
Volgens mij gebeurt dit spelletje met 11 tegen 11 en elke ploeg wil, nee moet zo hoog mogelijk eindigen.
In jouw opinie is Almere een kermiselftal die meedoet omdat er toevallig een veld ligt en er is geen druk of verwachting.
Toen iemand de cijfers van de gier hier neerschreef en stelde dat je met zulke cijfers bij de top 5 hoort, dat is pas katten met honden vergelijken.
Ik ben geen fan vd de Gier, zijn resultaten zijn minimaal, ondanks zijn naam
#4
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 06, 2017, 12:40:35
Citaat van: Grijskijkert op januari 06, 2017, 11:53:40
Dat is je een paar keer uitgelegd Koos.. Jack de Gier presteert goed met de middelen die hij heeft en heeft een duidelijke visie en is geen praatjesmaker en hij kent Cambuur. Dat dus..
Dat is inderdaad al een paar keer uitgelegd, maar voor mij beslist geen reden om hem hoger in te schatten dan onze huidige technische staf.
Even de cijfers van dit moment:
Almere        19 10  2  7  32  39-33
Cambuur     19  9  3  7  30  33-28

Daarmee even meenemen dat we een waardeloze trainer als Maas gehad hebben
Dus denk dat er weinig reden is om deze man hier naar toe te halen.
Ik heb ze regelmatig via Fox zien voetballen en ik heb weinig gezien wat mijn hart sneller deed kloppen.
Waarom is hun selectie beter/slechter dan de onze?
Wat is zijn duidelijke visie, winnen met aantrekkelijk voetbal?
Voor mij gewoon een JL trainer net als Dijkhuizen.
Ik heb helemaal niets met de reden dat ze Cambuur moeten kennen
Ik denk zelf dat dat een nadeel kan zijn, geen jaar is hetzelfde, zal toch aan de selectie liggen waarmee hij moet werken.
Ik kan me voorstellen als Jans of Langeler hier zouden tekenen dat dat vooruitgang zou kunnen betekenen.
Maar jij mag je voorkeur ook ventileren, maar is dus zeker niet de mijne
#5
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 06, 2017, 10:48:32
Citaat van: vialli op januari 05, 2017, 23:47:28
Voorlopig maar helemaal niet bellen, eerst maar zien waar we aan het eind staan.
RUST IN DE TENT!!!!!!
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom steeds de naam de GIER, alleen omdat hij hier gevoetbald heeft.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 05, 2017, 20:01:00
Citaat van: Bernardo op januari 05, 2017, 19:28:13

Puur omdat ik in hun niet de oplossing zie voor de langere termijn. Sipke is geen echte hoofdtrainer.
Wat is de definitie van een echte hoofdtrainer in jouw beleving.
Persoonlijk denk ik dat je pas na dit seizoen kunt zeggen of deze mannen geslaagd zijn.
Onlangs las ik hier de cijfers die de Gier had gehaald met Almere en daar werd de conclusie aan verbonden dat we met die cijfers gemakkelijk de 5de plaats zouden halen.
Is het onnozelheid van mij om te denken dat het om het spelersmateriaal gaat en niet om de trainer.
Een toptrainer zal GEEN kampioen worden met 11 middelmatige voetballers.
Verder hoop ik van harte dat hier GEEN Dijkhuizen komt, 2 x weg geschopt worden binnen een paar jaar, Exelcior was een geluks schot en NOOIT weer voor herhaling vatbaar
Heel veel succes TECHNISCHE STAF en ik hoop op een verlenging naar dit seizoen, dat geeft continuiteit

#7
Wedstrijden / Re: Beker
december 15, 2016, 19:24:45
Ik moet nu toch wel even reageren: Wat een waardeloze spits is die Barto.
Ik moet nu toch wel toegeven dat het grootste deel van de auteurs op dit forum hele grote kenners zijn.
Ik zeg dat in mijn allerdiepste nederigheid naar hun toe
#8
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 22:42:44
Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 22:39:14
Koos, ga je ook inhoudelijk reageren of kom je alleen maar raggen op andere forumgangers? Heb je nu drie fatsoenlijke kansen gegeven.
hoe kun je inhoudelijk reageren op deze onwaarschijnlijke reacties hier
Ik hoef geen kansen meer
Misschien heb je vanavond dan toch nog een hoogtepuntje.
Gooi me er maar uit
Mijn ip adres is zo verandert, maar zal niet meer reageren.
succes verder
#9
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 22:37:40
Citaat van: okkele op december 02, 2016, 22:20:52
tis godverdomme ook niet te filmen zo`n fluiter uit zevenaar !
vanaf minuut 1 was de overduidelijke voorkeur alweer schaamteloos zichtbaar.
ik ga alle voorbeelden niet opnoemen,ben al pissig genoeg.
nog triester is misschien wel dat je dit alleen maar kan incasseren,zolang deze fluitersbond zichzelf mag aansturen zal dit zo blijven.
wat een zielig figuur ben je
peersman had er al veel eerder uit gemoeten
dat was pas slacht van dei scheids
#10
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 22:33:02
Citaat van: zeewolde op december 02, 2016, 21:54:26
Wat een kutscheids...

En wat was Peersman weer slecht.

Nou Kooszevenaarajax tevreden???? :( :(
heel erg tevreden
erg he die Peersman, maar wat de scheids hier mee te maken heeft
een slechte verliezer ben je
ze zijn overklast door een A1 elftalletje
#11
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 22:30:52
Citaat van: okkele op december 02, 2016, 18:07:51
knikker die lul gewoon van dit forum man.
hij zit vast nog op 20 andere dus het geeft niks.
foei wat zeg jij rare woorden
zegt meer over jou dan over mij
blokkeer me maar
voel me ook niet heel lekker meer bij dit stelletje ongeregeld
alles is fout, nooit iets goed
maar de beste heeft gewonnen
#12
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 22:28:20
Citaat van: hobbes op december 02, 2016, 15:27:17
Jong Ajax is niet bepaald een stadionvuller
Je hebt gelijk, ik heb het vanavond gezien.
Het is op amateur niveau wat die amsterdammers laten zien
#13
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 02, 2016, 14:55:02
Citaat van: ChantiSCC op december 02, 2016, 14:32:09
Dik 8000 dus misschien wel richting de 9?! Je merkt direct dat het wat beter gaat  |:)
Misschien ook wel door de tegenstander!
#14
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 01, 2016, 15:07:54
Citaat van: denistel op december 01, 2016, 12:52:37
nou ik hoop dat we morgen niks goeds zien van jong ajax en alleen maar van ons. |:)
lekker door dromen, ga je lekker naar Daydreamer
#15
Wedstrijden / Re: cambuur - jong ajax
december 01, 2016, 15:06:16
Citaat van: okkele op december 01, 2016, 09:09:42
ga lekker bij de knvb werken juh!
zelfde niveau en inschattingsvermogen

:R
hebben ze weer een paar wedstrijden gewonnen
plaats 9 is niet interessant voor de rest van nederland
maar het denknivo in Leeuwarden ligt natuurlijk niet zo hoog
daarom ook blij dat ik hier woon