Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambuurgek

#1
Wedstrijden / Re: Jong Az-cambuur
februari 03, 2019, 14:22:45
Citaat van: Jandehulk op februari 03, 2019, 14:00:36
Robertha moet je gewoon afscheid van nemen ook...als Cambuur zijnde moet je echt spelers als Hendriks in de spits hebben..Robertha is leuk voor het jong elftal

Nou ik denk dat je die jongen wat te snel wil afschrijven.
Vorig seizoen onder Sipke draaide hij heel goed, hij heeft wel iets.
Hij had alleen dit seizoen naast bijv een Barto 2e spits of invaller moeten zijn.
En je prijst Hendriks nu de hemel al in, maar die heeft nog geen  minuut gespeeld. Ik heb ook wel vertrouwen in hem, maar dan jonge spelers als Robertha zo snel afschrijven is wel heel opportunistisch.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Matias Jones
februari 02, 2019, 11:13:36
Citaat van: hobbes op februari 02, 2019, 10:27:14
https://frieschdagblad.nl/2019/2/1/voor-matias-jones-draait-niet-alles-in-voetbal-om-geld

Hier heb je zo'n stuk niet voor nodig, dat weet iedereen al. Er zijn gelukkig uitzonderingen zoals hij, maar geld regeert 99 van de 100 gevallen. Oké, 98...speler van Zwolle ging ook op zijn gevoel af.
Maar voor de rest draait het om geld en daar aan vast macht.

Zonder belang van het geld was de journalistiek misschien ook wat onafhankelijker geweest, maar ook daar heeft iedereen zijn eigen (financiele) belangen.
Als ik die "journalisten" gisteren weer stukje bij OF zie, dan kunnen die zo goed shirtje van die club aan doen. Weinig onafhankelijk en kontkruiperij om informatie te krijgen of vriendjes worden voor leuk verhaaltje.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
februari 02, 2019, 11:08:49
Ik ben ook geen fan van Foeke, komt niet echt warm over maar wel grappig om te lezen hier dat het bij sommigen nooit goed is.

Of Hendriks nu wel of niet is gekomen......alles is slecht en negatief  :_schater

Wat de sjaal betreft, ik zou echt voor die kutclub gaan......
#4
Citaat van: okkele op januari 11, 2019, 19:37:34
op basis waarvan?
weinig scorende spits , die hebben wij ook wel.

Gelukkig zoekt niemand een scorende spits......de Graafschap bijv heeft er ook al moeite mee, met een groter budget.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Winterstop
januari 11, 2019, 19:49:41
Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2019, 19:38:44
Nope, Schils is door vd Belt gehaald. Hij had een van de dragende spelers moeten worden,dacht ik, maar dat is is er nooit uitgekomen.

Volgens mij is Jan Bruin toen nog naar België geweest om hem te bekijken en gaf hij positief advies......

Uiteindelijk net niet speler geworden. Aardige lengte, zou goed schot hebben (weinig gezien), goed loopvermogen en instelling maar voor middenvelder veel te veel simpel balverlies.
#6
Citaat van: Collingwood op januari 06, 2019, 14:46:04
Spierings naar RKC, die had ik hier ook wel willen zien.

Typisch voorbeeld denk ik dat voor veel spelers Leeuwarden in hun beleving heel ver weg is. En zo'n  gast hoeft nu niet half jaar in een hotel.
Helaas zullen we dat blijven houden.

Wel blij dat er nu voor Nederlandse speler is gekozen ipv weer onbekende gok uit het buitenland.
#7
Algemeen / Re: Financiën
december 30, 2018, 16:59:43
Citaat van: Bankzitter op december 30, 2018, 15:47:16
Ter vergelijking : N.E.C. heeft een dik miljoen verlies geleden en dat terwijl ze voor zo'n 2 miljoen verkocht hebben.

Inderdaad dan liever een wat saaie Ard de Graaf dan die luchtfietser van Schaik met hele mooi praatjes.
Bij Utrecht moest van Seumeren de gaten dichten en nu Boekhoorn.

Laat de Graaf en v.d. Belt lekker hun gang gaan, hopelijk ziet Foeke het licht ook in 2019...
#8
Selectie en Technische staf / Re: Winterstop
december 24, 2018, 12:02:03
Citaat van: speculeter op december 24, 2018, 11:17:37
Hake terughoudend over nieuwe transfers
Bang voor emoties van spelers die er nu al zijn.
Zal wel niks bijkomen dus

Je bent ook erg afhankelijk omdat je laatste bent in de schakel.
Ik ga er vanuit dat Cambuur kijkt naar bankzitters bij Eredivisie clubs.
Nu een buitenlander halen die nog moeten wennen heeft volgens mij geen zin, of je moet geluk hebben.

Ik lees nu bijvoorbeeld dat Emmen interesse heeft in de Leeuw.
Dan zou Marinus weer interessant kunnen zijn voor Cambuur, die jongen moet wekelijks spelen.
Uiteindelijk ben je dan afhankelijk hoe e.e.a. valt.
#9
Wedstrijden / Re: MVV-SC Cambuur
december 23, 2018, 17:36:26
Wel grappig om te lezen bij sommigen. Verliezen we dan is het niet goed, winnen we is het ook niet goed.........

Hopelijk paar gerichte versterkingen om na de winterstop leuk voetbal te zien in (thuis) wedstrijden en zo serieus aan te play offs te kunnen deelnemen.

Iedereen die onze prachtige club warm hart toedraagt wens ik leuke feestdagen en een gezond 2019! Forza Cambuur |:)
#10
Citaat van: denistel op december 22, 2018, 22:32:23
krijgen we meer ruimte he thuis niet en dan breekt de beperktheid je op.

Ja, oke maar het verschil is wel erg groot. Tuurlijk krijg je dan meer ruimte, maar dan moet je er nog wel wat mee doen. En het enige wat bij DB ontbrak was het afmaken van kansen. Dat is terugkomend iets, maar we creëerden genoeg kansen en daarvoor moet je wel wat kunnen. En dat uit bij de koploper is dat niet slecht.
En kansen creëren is vaak al een probleem.

Voor een selectie die niet geweldig is (en volgens sommigen hier helemaal niks kan  ;) ) kan je blijkbaar met 2 of 3 goede spelers erbij zomaar bovenin mee doen.
#11
Wel apart trouwens dat we met deze (matige) selectie de huidige koploper (en grootste verrassing dit seizoen) in eigen huis praktisch wegspeelden...
#12
Wedstrijden / Re: Beker
december 19, 2018, 16:25:22
Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

Tsja.....zo kan je ook alles negatief benaderen........

Het schijnt dat er ook wel eens iemand lacht op kantoor.........ik begrijp dat niet, zo goed draaien we niet.
#13
Wedstrijden / Re: Beker
december 16, 2018, 19:16:55
Citaat van: EdsjeSCC op december 16, 2018, 18:37:17
Wordt een makkie
Tuurlijk....daar spelen Dammers en Heerings achterin...en we waren hier zo blij dat die weg waren  8)
#14
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
december 16, 2018, 13:58:38
Citaat van: denistel op december 16, 2018, 13:48:10
maas 11 wedstrijden dan heb je ook wel weinig kans gehad en mag je je afvragen waarom
ze hem gehaald hebben. in die 11 wedstrijden kregen we super veel kansen maar die werden
niet benut dus veel veranderd met nu is er niet.

Het was ook deels Maas zijn eigen schuld omdat hij overal vijanden zag. Het LC en Henk Albers van HaH schreven ook niet bepaald positief over hem, waarschijnlijk omdat hij journalisten weer niet vertrouwde. En als journalisten niet vriendjes zijn met de trainer dan schrijven ze vaak ook stuk kritischer over de trainer is mijn ervaring.

Wel groot verschil trouwens dat Maas en Sipke/Slot een middenveld hadden met Bakker/vd Streek/Monteiro plus een Barto voorin met goede scorende vleugelspitsen.

Dijkhuizen vond ik persoonlijk niks. Vanaf dag 1 alleen maar zeuren om nieuwe spelers, lekker voor de spelersgroep. En aan zijn spelopvatting en opstellingen was geen peil op te trekken.
Bij Hake zie je wel bepaalde speelstijl, oké die is erg saai. Zijn wisselbeleid vind ik soms wel erg vreemd, ook vaak vanuit het behoudende. Daarom krijgt zo'n Etten waarschijnlijk ook geen kans.

Hake moet het in verhouding met Sipke/Slot en Maas met een selectie doen die stuk minder is.
#15
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
december 16, 2018, 12:30:26
Citaat van: Bankzitter op december 16, 2018, 12:09:45
Hake is zeker niet zonder fouten. Maar hij heeft vorig seizoen ook laten zien dat hij met een aardige selectie een hele goede reeks kan neerzetten.
Geef hem wat meer scorend vermogen en beter middenveld en hij zet het wel zo neer dat er weer punten gehaald worden. Weer een neiuwe tariner is niet de oplossing. Maar, nogmaals, ik snap de kritiek op zijn handelen ook wel.

Ben ik volledig met je eens, van mij hoeft Hake ook niet weg. Iedereen maakt fouten, en daarnaast kijkt iedereen vanuit zijn eigen oogpunt. Wanneer je geen verantwoordelijkheid hebt zoals wij dan is het allemaal makkelijk roepen en kritiek geven.

Persoonlijk vind ik in alles erg behoudend,  maar beter middenveld eb scorend vermogen maakt het wel makkelijker voor hem.