Citaat van: Jandehulk op februari 03, 2019, 14:00:36
Robertha moet je gewoon afscheid van nemen ook...als Cambuur zijnde moet je echt spelers als Hendriks in de spits hebben..Robertha is leuk voor het jong elftal
Nou ik denk dat je die jongen wat te snel wil afschrijven.
Vorig seizoen onder Sipke draaide hij heel goed, hij heeft wel iets.
Hij had alleen dit seizoen naast bijv een Barto 2e spits of invaller moeten zijn.
En je prijst Hendriks nu de hemel al in, maar die heeft nog geen minuut gespeeld. Ik heb ook wel vertrouwen in hem, maar dan jonge spelers als Robertha zo snel afschrijven is wel heel opportunistisch.

) kan je blijkbaar met 2 of 3 goede spelers erbij zomaar bovenin mee doen.
