Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Vakje 13

#1
Citaat van: speculeter op juni 19, 2019, 11:30:38
Terrel Ondaan plaatst foto op Instagram
Geel en beetje blauw shirt met nummer 17
Telstar speelt toch niet in Geel?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Guyaans_voetbalelftal
#2
Citaat van: Montana op juni 13, 2019, 14:17:16
Verschil van inzicht ja en dat speelt eigenlijk al vanaf de aanstelling van Schikker.

Ongelukkige aanstelling  :koffie
#3
Dit kan op redelijk korte termijn toch allemaal mee gaan vallen?

Er blijft 1 RVC-lid achter, de persoon met voetbal-knowhow en waarschijnlijk de persoon die de zaken vanuit dat oogpunt aan- & beschouwt. Denk echt dat vertrekkende RVC-leden een veilig beleid nastreven: weinig tot niet investeren en verkopen wanneer je verkopen kunt om negatief eigen vermogen z.s.m. weg te werken. Situatie Mous kan dus zelfs meespelen in dit hele verhaal.

Als directie een ander pad wenst te bewandelen (sportieve ambitities en dus (met beleid) noodzakelijke investeringen en niet alles zomaar verkopen) & het Stichtingsbestuur nieuwe RVC-leden aandraagt die dit beleid goedkeuren en willen en kunnen controleren, gaan we op dat pad verder. En dat pad is uit supportersoogpunt een aantrekkelijker pad dan het pad van hand op de knip. Vertrouwen houden.  |:)
#4
Citaat van: papier op maart 27, 2019, 08:53:33
Als in de huidige contracten staat dat tot eind contract (zeg, augustus dit jaar) er een eenzijdige optie gelicht kan worden dan kan dat ook na 1 april.

Contracten lopen tot 1 juni. Voor 1 april moet formeel opgezegd worden (geen verlenging, geen activering optie) of moet optie geactiveerd worden. Spelers van wie voor 1 april optie niet gelicht wordt of contract is opgezegd, zijn vrij om te onderhandelen met clubs over volgend seizoen. Cambuur kan uiteraard in een later stadium ook met die speler om tafel, om andere voorwaarden te bespreken. Maar optie activeren na 1 april is dus niet aan de orde.
#5
Henk de Jong is geen domme man. Hij gaat echt niet instappen bij DKV. Het is daar op alle vlakken chaos, waar moet je beginnen? Geen eer aan te behalen! Bij Cambuur komt hij binnen als verlosser, hij kan opnieuw beginnen en alles naar zijn hand zetten. Cambuur is op dit moment een gezonde club met minimale middelen en klote voetbal, maar niet eentje die afstevent op een mogelijk faillissement. Cambuur staat op 0 en kan toegroeien naar nieuw stadion en Eredivisie met Henk. DKV staat op -10 en moet alle zeilen bijzetten de club te behouden op lange termijn. Ik had het wel geweten |:)
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - NEC
februari 07, 2019, 14:13:11
Citaat van: hobbes op februari 07, 2019, 12:36:29
Niet iedereen volgens mij. Bij ons in de buurt lijkt er één zich beter te vermaken als Cambuur slecht voetbalt, kan heerlijk zeiken en zanikken. Bij goede wedstrijden hoor je hem niet.

Vakje 13? :devil
#8
het is ons sowieso niet gegund, stel dat Foeke het lukt scheurt Sammie sowieso zijn kruisbanden omdat Schindler over de bal trapt op de training
#9
Zelfs al gesignaleerd
#10
Hendriks toch echt in gesprek met Cambuur naar het schijnt |:)
#11
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2019, 12:49:37
Was volgens Gerard Bos niet in beeld bij Cambuur.

Misschien als laatste strohalm... :gelekaart
#12
Citaat van: sunderland op januari 31, 2019, 12:41:21
nwaaah bij foeke is 1 en 1 =3

Dat is nog beter!
#13
1 en 1 is 2? Rossi op pole position voor verhuur in KKD, en Hendriks Almere afgezegd...
#14
Selectie en Technische staf / Re: Matias Jones
januari 30, 2019, 12:55:50
Welkom kerel, voordeel van de twijfel, elke nieuwe speler verdient een eerlijke kans. Lekker shinen in dit mooie elftal! |:)
#15
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
januari 29, 2019, 10:47:57
Citaat van: hobbes op januari 29, 2019, 10:16:26
Dat gevoel kreeg ik ook om mij heen. Pas toen de 1-1 viel vond iedereen om mij heen het belachelijk dat Rossi werd gebracht, maar had hij ipv Rossi Mbende gebracht dan was het een lafaard geweest. In dit geval kon hij het nooit goed doen.

Geen spits, geen verdediger maar Boerlage brengen: saaie voetballer die balletje breed tot lelijke kunst heeft verheven. Doodmaken die pot want voetbal zat er al niet meer in. Maulun eruit want die verprutste elke bal. Desnoods Schilder en vd/Beemt linksback en centraal, en Kippersluis weer naar het midden om verdedigend wat meer rust te krijgen. Dat is toch geen hogere wiskunde?