Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sunderland

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 22, 2026, 15:29:47
Citaat van: Inferno-058 op juni 22, 2026, 13:55:05
Vrijdag 24 juli 11:00
Cambuur - Utrecht (besloten)
wat is dat steeds voor ge-eikel.
#2
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
welke ( Kutclub) heeft zich dan nog meer gemeld. Dit is 1 van de spelers die ook al heel lang bekend is in de media
#3
Citaat van: Specuveter op juni 21, 2026, 22:39:25
Toch wel klasse van onze TD dat een Jetten, Vink en Bouhoudane voor Cambuur kiezen.
zeker weten. Nu maar een paar spelers met ervaring
#4
Bouhoudane is echt van klasse nivo.
#5
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 21:57:36
Omdat het bij al die reacties van toepassing is.
is gewoon niet waar wat Naastmis schrijft. Beetje volgen wat er gebeurt rond Cambuur. Kooi heeft bekend gemaakt dat er geen reden is voor paniek omdat hij door meerdere sponsoren wordt gesteund. Het spelersbudget stijgt zelfs een beetje en dus MOET  er niemand verkocht worden maar ze willen Baoef wel verkopen om geld te genereren en om speling te krijgen en wie zegt dat Baoef weer zo,n goed seizoen heeft
#6
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Heo Jan, Balk is transfervrij en dus niet meer van ons, Diemers eigenlijk ook, van de Sande kon dit niet laten lopen en Cambuur eigenlijk ook niet. We gaan het zien waar Lars mee komt?.
#7
Citaat van: Bens op juni 20, 2026, 12:55:29
Wat is de status van Ismael Baouf zou die bij Cambuur blijven of voor een beste prijs worden verkocht?
ik denk dat de status is dat ie weg moet om geld te genereren
#8
Kom maar op met nieuwe spelers
#9
Citaat van: Arno A op juni 19, 2026, 12:51:50
Dit werd eerder al aangekondigd in de Sportcast. de Graaf heeft nauwe contacten met de familie Schreuder. En dat zou een samenwerking van de Graaf en Plat moeizamer ( of te moeizaam) maken.
zal vast niet hebben meegeholpen. Plat wou zijn assistent en kreeg die. Denk dat de Graaf ook niet een beetje als 3 e persoon erbij wou hangen. Volgens mij heeft De Graaf ook deze week pas een gesprek gehad. Hij krijgt sowieso wel een nieuwe club, Dordrecht of NAC
#10
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2026, 14:29:10
Er is door Cambuur officieel afscheid genomen van Mark op de socials.
Is de discussie over verlenging ook gelijk klaar.

Bedankt Mark voor de inzet de afgelopen 2 seizoen. Het ga je goed.  :thumbsup
blij mee h?
#11
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 10:40:21
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
en dan? Die is echt niet beter . Plat en zijn maat en van de ree en Henk. Nou mooi duur
#12
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
#13
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2026, 11:29:42
Welk vorstelijk salaris?
Nergens gelezen dat hij meer wil verdienen.

En dan nogmaals ,wil je nieuwe spelers met ervaring EN kwaliteit dan zul je ook zulke salarissen moeten betalen.
precies dat! Als het maar negatief klinkt. Vind het zo dom
#14
Citaat van: DeBruyne op juni 17, 2026, 15:36:11
''AZ begint maandag zonder vijf spelers aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Maxim Dekker, Mayckel Lahdo, Zico Buurmeester, Ibrahim Sadiq en Lequincio Zeefuik hoeven zich niet te melden voor de eerste training.''

Ik zou zeggen stuur maar een paar deze kant op....
buurmeester en zeefuik graag
#15
Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 12:21:34
Ik bedoelde vooral de communicatie, valt me op dat de Franse jeugd belachelijk slecht Engels spreekt of begrijpt. En daarmee het direct inzetbare twijfelachtig maakt.
begrijp ik.
Als het Ferrah,s zijn kan het wel :devil