Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Stanley

#1
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 16:13:15

Andor Faber
@Andor_F
De laatste plooien zijn gladgestreken. Skye Vink wordt vandaag medisch gekeurd en mag zich dan (normaliter) speler van #Cambuur noemen.

De aanvaller tekent een meerjarig contract en #Ajax behoudt met een terugkoopclausule deels controle over de toekomst van Vink.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 16:09:19
Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 12:40:13
In het artikel van OF staat toch echt iets anders: Ajax kan Vink voor een vooraf afgesproken bedrag terugkopen. Maar misschien zijn jouw bronnen beter.
In het artikel van OF stond dat Ajax een terugkoop garantie eiste, maar vast bedrag is nergens genoemd.
#3
Citaat van: NRG op mei 26, 2026, 22:30:06

Of dat prima is moet nog blijken. Met alleen pubers aantrekken ga je het niet redden in de ere. Er zal ook ervaring bij moeten komen.
Als je even nadenkt weet je dat de ervaren spelers later komen. Ervaren spelers vieren nu vakantie. Diemers kwam ook heel laat overigens.
#4
Louka heeft een account onder zijn eigen naam en dat ziet er wel betrouwbaar uit.
Hij post bijna nooit iets.
#5
Waarom zit er niet iemand van Cambuur naast hem op het moment dat hij tekent.
Dit is hoogst ongebruikelijk.
#6
Citaat van: Leovardiascc op mei 24, 2026, 17:39:59
Louka Vanderbruggen naar Cambuur? Of zou dat voor de beloften zijn?
Vreemd dat er niets op de website van Cambuur staat. Nep nieuws?
#7
Vreemd dat Hans Kraai het contract van Mark Diemers niet kent. Hij weet toch wel van de optie van 25 wedstrijden voor een tweede jaar. Bovendien hoort Mark dat ook te benoemen als hij eerlijk is. Ik denk dat Lambooij en Plat anders willen voetballen en Mark daar minder in past.
#8
Algemeen / Re: Sfeer
mei 08, 2026, 22:55:42
Henk de Jong, moet eens ophouden met het tuig als lieve jongens te betitelen.
Het zijn op macht beluste losers,niks meer, niks minder.
#9
Citaat van: Zuid1991 op mei 08, 2026, 15:19:55
Ok?.
Maar transferewaarde van 1 miljoen, kunnen wij dat kopen?
Transfervrij en gaat misschien voor ontwikkeling.
#10
Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 18:06:04
Lambooij is TM zonder financieel mandaat. Alle beslissingen moeten door de directie worden goedgekeurd.
Ik zie wel voor eerst een visie qua transfers en selectie. Iets waar Heerenveen al meer dan 10 jaar mee bezig is, is nu net 2 jaar voor het eerst zichtbaar bij cambuur.

Diemers koos jaren geleden ook niet voor Cambuur vanwege het geld. Toen ging ie naar FC Emmen omdat ie daar meer kon verdienen. Sommige weten dat misschien niet meer. Maar ik nog wel.
Helemaal mee eens: wat Diemers betreft weet ik nog dat toen ook 
alles om Diemers draaide, en degradeerden roemloos in de play offs met toch een hele goede selectie. Bovendien wat is er mis met het ego van Lambooij. Hij doet gewoon zijn werk en stelt zich over het algemeen heel bescheiden op in mijn beleving.
#11
Als hij geblesseerd raakt heeft Cambuur ook niks aan hem. Cambuur is een voetbalbedrijf en moet presteren en geen sociale instelling. Mark heeft zelf de stekker eruit getrokken in het spel wie is de sterkste.
#12
Citaat van: Bens op mei 07, 2026, 17:11:29
Lars Lambooij heeft volgens mij een hele grote fout gemaakt door Mark Diemers geen goede aanbieding te doen. Door hem gewoon een contract van twee jaar aan te bieden.
Hij Kreeg toch een tweejarig contract, maar moet er een aantal wedstrijden voor spelen. Als hij vertrouwen in zichzelf heeft zou hij gewoon tekenen. Niemand is groter dan de club. Ook Mark Diemers niet.
#13
Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 02, 2026, 20:21:02
Citaat van: Oud Cambuur op mei 02, 2026, 18:27:10
Dat jullie Sander de vries in deze column serieus nemen beetje anti sfeer maken vooraf meer is het niet
In de kern heeft hij gelijk. We hebben het gedrag van de laatste wedstrijd en den Haag nog vers in het geheugen. Bovendien ging het bij laatste confrontatie met DKV ook helemaal mis. Als de leeuwarder capuchonnetjes met jou goede fiets en stenen naar de politie smijten praat je wel anders.
#15
Citaat van: sjaak op april 21, 2026, 19:52:52
Oww sorry hoor. Wist niet dat een aantal hier een erg kort lontje heeft.
Beste Sjaak Ik geloof dat ik niet een kort lontje heb, maar ben ervoor om niet overal te over zeiken en mede forumleden in hun waarde te laten, meer is het niet. Het onderwerp nieuwe spelers is soms iets weten en meestal speculeren over nieuwe spelers. Past mooi in de voetballoze periode die er aankomt.