Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - cambuurmania

#1
Citaat van: Grijskijkert op oktober 23, 2023, 12:22:25
Misschien even terug lezen wat mensen schrijven die ik voetbalinhoudelijk hoger inschat dan wat jij aan het bazelen bent. Man o man wat een niveau.... zeiken om te zeiken!!

Hahaha Louitje van Gaal,eindelijk maak ik t ook eens mee,mensen afzeiken wat niet uit jou straatje komt.
Benieuwd wanneer je weer eens weg gaat om meteen weer terug te komen.
Wat een graftak ben jij.
#2
Het is gewoon een foute inschatting geweest dat het achterin goed genoeg was.
Ze dachten we komen uit de eredivisie gaat het allemaal wat trager,is goed genoeg.
De keeper is sinds Stevens al een probleem wat mis ik die man,altijd een zekerheid.
Bangura was niet te houden,Sylla blijft nog steeds afwachten en Poll kan er niks van.
Dus links is nog steeds een probleem.
Centraal Bergsma is een slechte uitvoering van Schouten,Smans is gewoon niet goed genoeg voor dit nivo.
Tol is een en al onrust geen schim meer dan de man bij Volendam,De Koe is nog niet echt over te oordelen.
Caschilli is het enige echte lichtpuntje,publieksspeler pur sang.
Vd Meer amateurnivo kan niks.
Hier zijn dus echte fouten gemaakt,staat het achterin goed,de kansen komen wel zie het aantal goals.
#3
Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2023, 13:23:57
Misschien nog beter, op de tribune heb je net wat beter zicht.

Dat zal dan wel,maar als Sandor erbij zit ,zit er wel iemand.
Stuurt het van 't veld ook wat beter aan,je zit er vlak bij kan de spelers wat beter bereiken.
Maar ik ben allang blij dat Sandor er weer bij komt.
#4
Hoop wel dat hij op de wedstrijddag in de dug-out er bij is.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Sjors Ultee
oktober 09, 2023, 13:06:39
Word er wel vrolijk van,omdat het ten koste ging van Onze club.
Was gewoon een kwibus wat helemaal niet bij de club paste.

#6
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
oktober 08, 2023, 10:40:40
Krijgt hij allemaal moeilijke vragen over ultee,vind ie heel moeilijk is hij een te eerlijk persoon voor.
Voelt een beetje als aan zijn stoelpoten zagen,kan je beter niet gaan.
#7
Citaat van: wiekie1969 op oktober 01, 2023, 09:25:00
Komende wedstrijden Dordrecht uit, Nac thuis, Mvv uit en Groningen thuis. Ik vrees het ergste.

Ik hoop eigenlijk dat ze die potjes verliezen,de enigste kans om van Ultee af te komen.
Dan moeten ze wel ingrijpen.
Dan kan Henk er na de winterstop instappen met fris elan.
Anders word het een donkergrijs seizoen,is toch niet te geloven 7 goals tegen JONG Utrecht en Psv.
#8
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 01, 2023, 17:23:49
Dit is een felle diepgaande back,en wat ook wel lekker is geen blessuregevoelige jongen.
Nog geen ??n  keer geblesseerd geweest.
Denk als het doorgaat dat we hier plezier aan gaan beleven.

Is alleen geen naam,en staat niet meer in de basis maar dat zegt niet dat het geen prima back is.
#9
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2023, 10:59:12
klopt helemaal hij krijgt daar geen cent nooit doen?.

Eigen rotschuld,moet ie maar voor zekerheid kiezen,kan hij in Leeuwarden krijgen.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Alex Bangura
augustus 31, 2023, 12:13:49
Citaat van: richard op augustus 31, 2023, 09:06:43
Gaat gewoon weg. Anders is mijn bron een waterbron.

Komen nu inderdaad steeds meer geruchten dat het toch zo is,maar dan wat nu je hebt nog heel weinig tijd om nog wat te doen
#11
Selectie en Technische staf / Re: Alex Bangura
augustus 30, 2023, 23:28:16
Citaat van: richard op augustus 27, 2023, 14:27:28
Spel is op de wagen?

Zijn de wielen van de wagen geflikkerd, of de wagen zit muurvast.
#12
Onbegrijpelijk wat een prutsers,750.000 euro geboden.
Maar ze dachten nog meer te kunnen vangen,en nou kan je niks meer.
Zaken doen kunnen ze echt niet hier,kunnen ze nog heel veel leren van dkv.
Komen ze straks weer met de beruchte uitspraak,de spelers die we konden krijgen zijn niet beter die we al hebben.






#13
Selectie en Technische staf / Re: Alex Bangura
augustus 28, 2023, 16:20:15
Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2023, 16:10:13
nee nog niet 31 augustus 23:59

In een minuut kenne we nog wel 3 spelers halen.
#14
Selectie en Technische staf / Re: Alex Bangura
augustus 27, 2023, 15:44:30
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2023, 15:28:41
om welke club gaat het.

Tweede bod St Etienne?
#15
Wat is onze vriend Bangura gewild,als een club hem graag wil hebben hadden ze hem al lang gehaald.
Schiet voor geen meter op,en andere clubs pakken door.
Zie Ado,wij moeten wachten op verkoop Bangura.
Is elke jaar hetzelfde liedje,een Booy,Reijnen, maakt allemaal niets uit.