Citaat van: Grijskijkert op oktober 23, 2023, 12:22:25
Misschien even terug lezen wat mensen schrijven die ik voetbalinhoudelijk hoger inschat dan wat jij aan het bazelen bent. Man o man wat een niveau.... zeiken om te zeiken!!
Hahaha Louitje van Gaal,eindelijk maak ik t ook eens mee,mensen afzeiken wat niet uit jou straatje komt.
Benieuwd wanneer je weer eens weg gaat om meteen weer terug te komen.
Wat een graftak ben jij.