Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Naastismis

#1
Citaat van: Marc S op juni 20, 2026, 21:48:49
Waarom post je drie keer vrijwel hetzelfde bericht achter mekaar..

Omdat het bij al die reacties van toepassing is.
#2
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2026, 15:23:05
Heb jij gehoord dat we uitverkoop moeten houden?

Of kom je met se geweldige opmerking
Neem dat maar van me aan.....


Wat weer een onzin....

Ja wat een onzin...
Waarom huren ze dan iemand in om de financi?n door te lichten?
Waarom moet Kooi garant staan? Waarom geeft de knvb cambuur de minste punten in de FRS?


#3
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:26:58
Iedereen die de club een beetje volgt weet dat hij onzin uitkraamt. Baouf mag alleen voor het juiste bedrag weg en anders blijft hij nog een seizoen..

Ja wat een onzin....

Waarom huren ze dan iemand in om de financi?n door te lichten?
Waarom moet Kooi garant staan? Waarom geeft de knvb cambuur de minste punten in de FRS?


#4
 
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:23:20
Nee we zijn daar niet van afhankelijk en staat geen druk op.

:_schater : :_schater :_schater :_schater :_schater

Staat geen druk op. Waarom huren ze dan iemand in om de financi?n door te lichten?
Waarom moet Kooi garant staan? Waarom geeft de knvb cambuur de minste punten in de FRS?
#5
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.
#6
Algemeen / Re: Financiën
juni 13, 2026, 10:58:57
Wat een bende
#7
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 22:04:07
Kan ik niet lezen, iemand die dat artikel hier kan plaatsen?
#8
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 05, 2026, 18:15:10
Blij gemaakt met een dode mus?
#10
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.
#11
Met allemaal jochies van Jong Ajax ga je het niet redden in de eredivisie
#12
Er is deze zomer een WK, meestal in zulke zomers komt de carrousel laat op gang. Moet je het hebben van huurspelers die buiten de boot vallen bij grote clubs zul je tot het eind van de transferperiode moeten wachten.
#13
Citaat van: Specuveter op mei 07, 2026, 14:54:53
Dan Simons van Eindhoven maar??

Gaat naar Fortuna
#14
Citaat van: mark1989 op april 23, 2026, 23:37:47
helemaal mee eens. Stelt niks voor. 2 biertjes verschil voor een heel seizoen.

Je hebt nu wel 2 wedstrijden minder.
#15
Citaat van: Lore op april 09, 2026, 09:21:21
Ah, dank je. Valt mij eerlijk gezegd wat tegen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat het dir jaar al 3,2 miljoen was door de transfergelden van Pauwels.

Heb je ook een idee hoe het is in verhouding met andere clubs?

Met 3,8 miljoen heb je alleen Telstar onder je als die erin blijven en het spelersbudget niet verhogen.

Zie deze site:

https://www.capology.com/ne/eredivisie/loonlijsten/